Na podstawie wydruku z programu konfiguracyjnego centrali można odczytać, że centrala ma wyłączone lub uszkodzone
⋮⊟✓Abonenci (3)
⋮✓< 710_ VoIP VPS 710 > <<192.168.102.158:5060>>
⋮✓< 711_ 711 Softphone > <<Abonent niezalogowany>> <<192.168.102.22:58676>>
⋮✓< 712_ Abonent 712 VPS 802p M A6 > <<Abonent niezalogowany>> <<0.0.0.0:0>>
⊞✓Translacje (2)
⊟✓CTS_IP (1)
⋮✓< 708_ Abonent 708 > <<CTS-330.IP>> <<192.168.102.137:9702>>
⊞✓Slot 4: IPM2RIL2SN [Karta sensorów i przekaźników]
⊟✗Slot 5: IPM2UP [Karta telefonów CTS]
⋮✗1-5-1 CTS < 701_ Marketing > <<L1 = Off>> <<nie wykryto urządzenia>>
⋮✗1-5-2 CTS < 702_ Sekretarka 2 > <<L1 = Off>> <<nie wykryto urządzenia>>
⊞✓Slot 6: IPM2CO2AB [Karta wyposażeń analogowych]
⊟✓Slot 7: IPM2ST [Karta ISDN BRA ST]
⋮✓1-7-1 S/T < 706_ Księgowość > <<L1 = On, L2 = Off>>
⋮✓1-7-2 S/T (Tr) < BRA 1-7-2 > <<L1 = On, L2 = Off>>