Odpowiedź 'decyzji' jest prawidłowa, ponieważ decyzja administracyjna jest podstawowym narzędziem, za pomocą którego organy administracji publicznej podejmują działania w indywidualnych sprawach. Zgodnie z przepisami Kodeksu postępowania administracyjnego, decyzje są wydawane w sprawach, które dotyczą praw i obowiązków obywateli oraz innych podmiotów. Decyzje administracyjne mają charakter wiążący i są środkiem realizacji działań administracyjnych, które mogą dotyczyć na przykład wydania pozwoleń, przyznania świadczeń czy nakładania obowiązków. Praktycznie, decyzje są stosowane w różnych dziedzinach, od budownictwa po ochronę środowiska, co czyni je kluczowym elementem działania administracji publicznej. Warto także zauważyć, że decyzja może być zaskarżona w drodze odwołania, co zapewnia ochronę praw jednostek i przestrzeganie zasady dwuinstancyjności w postępowaniu administracyjnym.
Odpowiedzi 'zarządzenia', 'orzeczenia' oraz 'postanowienia' są niewłaściwe w kontekście pytania o załatwienie sprawy przez organy administracji publicznej. Zarządzenia, chociaż są formą aktu prawnego, mają charakter wewnętrzny i regulują organizację pracy w danym organie administracji, nie zaś indywidualne sprawy obywateli. Oznacza to, że zarządzenia nie mają bezpośredniego wpływu na prawa i obowiązki osób, a ich stosowanie jest ograniczone do administracji wewnętrznej. Orzeczenia natomiast, w kontekście sądownictwa, mogą dotyczyć rozstrzygania sporów prawnych, ale nie są instrumentem wykorzystywanym przez administrację publiczną do podejmowania decyzji w sprawach administracyjnych. Wreszcie, postanowienia, które również są formą decyzji administracyjnych, dotyczą zazwyczaj spraw proceduralnych i nie mają tak szerokiego zastosowania jak decyzje, które rozstrzygają konkretne kwestie w indywidualnych sprawach. Typowym błędem jest mylenie tych pojęć i ich funkcji, co może prowadzić do nieprawidłowego zrozumienia roli decyzji w postępowaniu administracyjnym oraz ich znaczenia w kontekście prawa administracyjnego.