Poprawna odpowiedź to 120 cm, ponieważ minimalna szerokość drogi transportowej w zakładzie powinna być dostosowana do rodzaju ruchu, jaki ma się odbywać na danej drodze. Zgodnie z normami branżowymi, na przykład według przepisów dotyczących bezpieczeństwa ruchu drogowego w obiektach przemysłowych, szerokość drogi transportowej powinna umożliwiać swobodny przejazd pojazdów transportowych, takich jak wózki widłowe, ciężarówki czy inne środki transportu, a także zapewniać komfort i bezpieczeństwo pieszym. W praktyce, szerokość wynosząca 120 cm zapewnia wystarczającą przestrzeń dla manewrów oraz minimalizuje ryzyko kolizji. Dla przykładu, w obiektach logistycznych, gdzie poruszają się zarówno pracownicy, jak i pojazdy, konieczne jest przestrzeganie tych norm, aby zminimalizować ryzyko wypadków oraz zwiększyć efektywność operacyjną. W związku z powyższym, 120 cm jest uznawane za standardową i bezpieczną szerokość drogi transportowej.
Wybór odpowiedzi o szerokości 100 cm jest niewłaściwy, ponieważ taka szerokość nie zapewnia odpowiednich warunków do bezpiecznego ruchu pojazdów oraz pieszych. Zbyt wąska droga transportowa może prowadzić do zatorów i wypadków, co stawia pod znakiem zapytania bezpieczeństwo w zakładzie. Odpowiedź 130 cm oraz 110 cm również są niewłaściwe, ponieważ przekraczają minimalne wymagania, ale nie są zgodne z ustalonymi normami. Zbyt duża szerokość nie jest konieczna i może generować dodatkowe koszty, które nie są uzasadnione w kontekście efektywności operacyjnej. Ponadto nadmiar przestrzeni może prowadzić do nieefektywnego wykorzystania terenu, co w dłuższej perspektywie wpływa na zarządzanie przestrzenią w obiektach przemysłowych. Często błędem jest osobne traktowanie ruchu pojazdów i pieszych, co prowadzi do nieprawidłowych wniosków dotyczących szerokości dróg. W rzeczywistości, zarówno pojazdy, jak i piesi powinni mieć zapewnione odpowiednie warunki do poruszania się, a nieprawidłowe zrozumienie tych wymagań może prowadzić do poważnych zagrożeń w miejscu pracy. Ostatecznie, szerokość drogi transportowej nie powinna być ani za wąska, ani nieuzasadniona finansowo, dlatego odpowiedzi 100 cm, 130 cm i 110 cm są błędne w kontekście wymagań dla dróg transportowych w zakładzie.