Kwalifikacja: TKO.03 - Organizacja robót związanych z budową i utrzymaniem dróg kolejowych
Z danych w tabeli wynika, że podczas odbioru ostatecznego po naprawie bieżącej toru kolejowego przeznaczonego dla prędkości do 160 km/h dopuszczalna odchyłka zwężenia toru wynosi
| Wartości dopuszczalne odchyłek przy odbiorze ostatecznym po naprawie bieżącej | |||||||
| Prędkość [km/h] | Nierówności | Wichrowatość na bazie 5 m [mm] | Odchyłki szerokości toru | Wskaźnik J [mm] | |||
| poziome [mm] | pionowe [mm] | poszerzenia [mm] | zwężenia [mm] | gradient [mm/m] | |||
| 200 | 3 | 2 | 4 | 3 | 2 | 1 | 1,0 |
| 160 | 5 | 4 | 6 | 5 | 3 | 1 | 1,6 |
| 140 | 6 | 6 | 8 | 6 | 4 | 1 | 2,1 |
| (...) | (...) | (...) | (...) | (...) | (...) | (...) | (...) |