Kwalifikacja: TKO.04 - Organizacja robót związanych z budową i utrzymaniem kolejowych obiektów inżynieryjnych oraz podstawy kosztorysowania

Kategorie: Obiekty inżynieryjne Roboty budowlane Bezpieczeństwo i organizacja pracy

Z danych zawartych w wyciągu z Instrukcji Id-1 wynika, że podczas wymiany mostownic na dwutorowym obiekcie mostowym należy ograniczyć prędkość na torze sąsiednim do

Wyciąg z Instrukcji Id-1
20

Wymiana podrozjazdnic

a) pojedynczych

sygnalista; ograniczyć prędkość do 30 km/hwykonywać jak wymianę pojedynczych podkładów co czwarta podrozjazdnica; na liniach o prędkości ponad 100 km/h, po zakończeniu robót ograniczyć prędkość do 100 km/h do czasu stabilizacji (0,6Tg)
b) kompletu (doboru) w torach stacyjnych (bez rozbierania części stalowej)tor zamknięty, ; sygnał D1"Stój" zgodnie z Instrukcją Ie-1(E-1);
21Wymiana lub wbudowywanie rozjazdów w tory szlakowetor zamknięty; sygnał D1"Stój" zgodnie z Instrukcją Ie-1(E-1); sygnalista, przy rozstawie torów<5,6m ograniczyć prędkość na sąsiednim torze do 50 km/hna liniach o prędkości ponad 100 km/h po zakończeniu robót ograniczyć prędkość do 100 km/h do czasu stabilizacji (0,6Tg); na liniach zelektryfikowanych roboty prowadzić zgodnie z instrukcją regulującą sprawy bezpieczeństwa pracy przy sieci trakcyjnej i w jej pobliżu
22Wymiana mostownictor zamknięty; sygnał D1"Stój" zgodnie z Instrukcją Ie-1(E-1)na mostach dwutorowych ograniczyć prędkość do 30 km/h na torze sąsiednim
23Zakładanie lub wymiana na mostach odbojnic, blach, chodników, pomostów itp.- na mostach o długości do 20 m ograniczyć prędkość do 50 km/h, sygnalista,

- na mostach o długości powyżej 20 m tor zamknięty; sygnał D1"Stój" zgodnie z Instrukcją Ie1(E1)
na mostach dwutorowych ograniczyć prędkość do 30 km/h na torze sąsiednim

Odpowiedzi