Kwalifikacja: SPL.02 - Obsługa podróżnych w portach i terminalach

15 maja odbył się rejs statkiem z Gdyni do Karlskrony. Pasażer chcący wnieść skargę na odbytą podróż, zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE), powinien to zrobić

Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 1177/2010
z dnia 24 listopada 2010 r. o prawach pasażerów podróżujących drogą morską i drogą wodną
Artykuł 24
Skargi
2. W przypadku gdy pasażer objęty niniejszym rozporządzeniem chce wnieść skargę do przewoźnika lub operatora terminalu, składa ją w ciągu dwóch miesięcy od dnia, w którym wykonana została usługa lub w którym powinna była ona zostać wykonana.
W ciągu miesiąca od dnia wpłynięcia skargi przewoźnik lub operator terminalu powiadamia pasażera, że jego skarga została uznana, oddalona lub jest w dalszym ciągu rozpatrywana. Termin, w jakim ma zostać udzielona ostateczna odpowiedź, nie może być dłuższy niż dwa miesiące od dnia otrzymania skargi.

Odpowiedzi