Kwalifikacja: SPL.02 - Obsługa podróżnych w portach i terminalach

Pasażer niepełnosprawny, który wcześniej zarezerwował pomoc asysty, przybył na lotnisko o godzinie 15:00. Pracownik asysty lotniskowej powinien zgłosić się do tego pasażera najpóźniej o godzinie

Kodeks dobrego postępowania przy obsłudze naziemnej osób niepełnosprawnych i osób z ograniczoną możliwością poruszania się podróżujących drogą lotniczą
Standardy świadczenia usług i monitorowanie świadczenia usług
3. Dla klientów odlatujących, którzy dokonali rezerwacji z wyprzedzeniem: po przybyciu do portu lotniczego i powiadomieniu o tym:
a) 80% klientów nie powinno czekać na pomoc dłużej niż 10 minut,
b) 90% klientów nie powinno czekać na pomoc dłużej niż 20 minut,
c) 100% klientów nie powinno czekać na pomoc dłużej niż 30 minut.

Odpowiedzi