Miejsce 8C jest prawidłowym wyborem, ponieważ dokładnie spełnia wymagania pasażera dotyczące lokalizacji w środkowej części przed skrzydłami oraz bycia przy przejściu. Zgodnie z typowym układem siedzeń w samolotach, miejsca w tej strefie są zaprojektowane tak, aby zapewnić komfort i wygodę podróży. W strefach bliskich środku kadłuba, jak w przypadku miejsca 8C, pasażerowie często doświadczają mniejszych wstrząsów podczas lotu, co jest szczególnie ważne dla osób wrażliwych na turbulencje. Dodatkowo, lokalizacja przy przejściu umożliwia łatwiejszy dostęp do toalety oraz swobodne poruszanie się, co jest cenne podczas długich lotów. Uwzględniając standardy projektowania kabin samolotów, miejsca znajdujące się w klasie ekonomicznej, które są blisko przejścia, często są preferowane przez pasażerów, którzy cenią sobie wygodę i elastyczność podczas podróży.
Wybór miejsca 6G, 14F czy 16A jest nieprawidłowy z kilku zasadniczych powodów. Po pierwsze, miejsce 6G znajduje się zbyt blisko przedniej części samolotu, co wykracza poza oczekiwania pasażera dotyczące lokalizacji przed skrzydłami. Miejsca zlokalizowane z przodu kabiny mogą być bardziej narażone na hałas związany z silnikami oraz komunikacją załogi, co wpływa na komfort podróży. Miejsce 14F jest również niewłaściwe, ponieważ znajduje się zbyt blisko skrzydeł – to może ograniczać widok oraz wpływać na odczucia w przypadku turbulencji. Dodatkowo, brak dostępu do przejścia w tym przypadku ogranicza możliwość poruszania się. Z kolei 16A, będące miejscem w skrajnym przodzie kadłuba, także nie spełnia wymogu umiejscowienia przed skrzydłami, co powoduje, że nie jest to miejsce, które mogłoby odpowiadać na prośbę pasażera o wygodne siedzenie w środkowej części samolotu. Tego typu pomyłki często wynikają z braku zrozumienia układów siedzeń w samolotach oraz ich wpływu na komfort podróży. Kluczowe jest zwracanie uwagi na lokalizację miejsc w kontekście całościowego projektu kabiny, co ma istotne znaczenie dla komfortu podroży pasażerów.