Kategorie: Prawa i obowiązki podróżnych Systemy i infrastruktura terminali
Odpowiedź 9:30 jest strzałem w dziesiątkę. Kiedy opóźnia się rejs, pasażerowie powinni być informowani maksymalnie do 30 minut po pierwotnym czasie wyjazdu, czyli w tym przypadku właśnie o 9:30. W turystyce i transporcie mega ważne jest, żeby pasażerowie byli na bieżąco z wszelkimi zmianami w planach podróży. Taka praktyka nie tylko poprawia komfort, ale też buduje zaufanie do organizatora rejsu. W sytuacjach kryzysowych naprawdę warto mieć system szybkiego informowania, żeby dotrzeć do pasażerów zarówno przez internet, jak i np. za pomocą ogłoszeń na miejscu. Jak dla mnie, informowanie ich na czas pozwala lepiej zarządzać ich oczekiwaniami i daje im możliwość zaplanowania dalszych działań. To wszystko jest kluczowe, jeśli chcemy, żeby klienci czuli się dobrze obsłużeni w turystyce.