Kontener wielki serii ISO-1C, 20 stopowy, ma wymiary
Odpowiedzi
Informacja zwrotna
Kontener wielki serii ISO-1C, 20 stopowy, ma wymiary 6058 x 2438 x 2438 mm, co odpowiada standardom międzynarodowym dla kontenerów. Wymiary te są zgodne z normą ISO 668, która definiuje różne typy kontenerów transportowych, ich wymiary oraz tolerancje. Kontenery te są szeroko stosowane w transporcie morskim, co pozwala na łatwe i efektywne przemieszczenie towarów na dużą skalę. Przykładowo, kontener o podanych wymiarach jest często wykorzystywany w branży logistycznej do transportu różnych produktów, od elektroniki po odzież. Dzięki swojej konstrukcji, kontenery te umożliwiają efektywne załadunki oraz optymalne wykorzystanie przestrzeni ładunkowej na statkach i w magazynach. Używanie kontenerów ISO ma również znaczenie z punktu widzenia standaryzacji, co ułatwia handel międzynarodowy oraz minimalizuje ryzyko uszkodzeń towarów podczas transportu, dzięki jednolitym wymiarom i mocnej budowie.
Podane odpowiedzi, które odbiegają od standardowych wymiarów kontenera wielkiego serii ISO-1C, mogą prowadzić do błędnych wniosków na temat wymagań transportowych i przechowalniczych. Wymiary 2991 x 2438 x 2438 mm oraz 9125 x 2438 x 2438 mm nie są typowe dla kontenerów o długości 20 stóp, co może sugerować nieprawidłowe zrozumienie standardów ISO. W przypadku drugiej odpowiedzi, podane wymiary są zbyt małe, co wyklucza możliwość ich zastosowania w transporcie towarów w standardowych warunkach. Z kolei odpowiedź z wymiarami 12190 x 2438 x 2438 mm, mimo że zbliża się do długości kontenera, jest wciąż nieprawidłowa; wynika to z faktu, że standardowy kontener 20 stopowy nie osiąga takiej długości. Istotne jest, aby zrozumieć, że niezrozumienie standardów kontenerowych może prowadzić do nieefektywnego planowania załadunków oraz niewłaściwego obliczania kosztów transportu. W praktyce, znajomość rzeczywistych wymiarów kontenerów jest kluczowa dla efektywnego zarządzania łańcuchem dostaw, gdyż wpływa na zarówno koszty, jak i czas dostawy. Dlatego tak ważne jest, aby zawsze odnosić się do aktualnych norm i dobrych praktyk w branży logistycznej, aby uniknąć potencjalnych problemów związanych z transportem towarów.