Zawód: Technik hotelarstwa
Kategorie: Usługi dodatkowe i marketing
Wrzucone info o ofercie hotelu do lokalnej gazety to świetny przykład, jak można promować coś w marketingu. Promocja to w gruncie rzeczy sposób, by rozmawiać z klientami i pokazywać im, co mamy do zaoferowania. W hotelarstwie to może być masę różnych rzeczy – jak reklamy w prasie, posty na social mediach, sezonowe promocje czy ofert bezpośrednich. Reklama w lokalnej gazecie świetnie sprawdzi się, bo dociera do ludzi w okolicy albo turystów, co z kolei zwiększa szansę na zyskanie nowych gości. Dobrze przemyślana kampania nie tylko przyciąga uwagę, ale też buduje markę. W branży hotelarskiej warto tworzyć oferty, które pasują do konkretnej grupy klientów, bo wtedy łatwiej ich skusić do rezerwacji. Warto wiedzieć, że promocja to nie tylko mówienie, co mamy, ale też budowanie fajnych relacji z klientami przez interesujące treści.