Zawód:  Technik hotelarstwa 
 Kategorie:  Obsługa gościa  Informacja turystyczna 
Pomoc w wyszukaniu połączeń różnych przewoźników to najbardziej efektywne działanie recepcjonisty w tej sytuacji, ponieważ bezpośrednio odpowiada na potrzeby kuracjusza, który poszukuje szybkiego i niedrogiego sposobu na powrót do Warszawy. W branży obsługi klienta standardem jest aktywne wsparcie gości w rozwiązywaniu ich problemów, co w tym przypadku oznacza nie tylko znalezienie alternatywnego transportu, ale także przedstawienie opcji, które będą zarówno czasowo, jak i finansowo korzystne. Wyszukiwanie połączeń różnych przewoźników może obejmować sprawdzenie dostępności pociągów, autobusów oraz ewentualnie opcji car-sharingu, co zwiększa szanse kuracjusza na szybki wyjazd, a także pozwala mu na podjęcie świadomej decyzji w oparciu o różne oferty.Transport publiczny, zwłaszcza w obszarach turystycznych, powinien być analizowany pod kątem dostępnych promocji i zniżek, co również może być przydatne dla gościa. Przykładowo, korzystając z aplikacji mobilnych lub stron internetowych, recepcjonista może z łatwością porównać ceny i czasy przejazdu, co z pewnością zwiększa satysfakcję kuracjusza z jego pobytu w sanatorium.