Znacznik <aside> jest poprawnym rozwiązaniem, ponieważ jest używany do definiowania treści, która jest powiązana z otaczającym kontekstem, ale nie jest kluczowa dla głównego przebiegu informacji. Z perspektywy budowy struktury strony internetowej, <aside> doskonale wpisuje się w koncepcję bocznych paneli, przypisów, lub dodatkowych informacji, które wzbogacają główną treść. Przykładem zastosowania może być umieszczenie sekcji z cytatami, powiązanymi artykułami lub innymi treściami uzupełniającymi. Zgodnie z zasadami semantyki HTML5, <aside> pozwala na lepszą interpretację treści przez przeglądarki oraz narzędzia do analizy SEO, co przyczynia się do poprawy dostępności i użyteczności strony. W praktyce, korzystanie z semantycznych znaczników, takich jak <aside>, wspiera także tworzenie bardziej czytelnych i strukturalnych dokumentów, co jest zgodne z najlepszymi praktykami w tworzeniu stron internetowych.
Wybór znaczników <em>, <input> oraz <mark> jako odpowiedzi na pytanie o budowę struktury strony internetowej wskazuje na pewne nieporozumienia dotyczące funkcji tych elementów w HTML. Znacznik <em> służy do oznaczania tekstu jako podkreślającego, co ma na celu wskazanie, że dany fragment powinien być wymawiany z naciskiem, nie jest on jednak odpowiedni do budowy struktury strony. Użytkownicy często mylą jego rolę z semantyką budowy, nie dostrzegając, że <em> ma bardziej charakter stylistyczny niż strukturalny. Z kolei <input> jest elementem formularza, używanym do wprowadzania danych przez użytkowników; jego rola w kontekście budowy strony jest ograniczona do interakcji, a nie strukturyzacji zawartości. Ostatecznie <mark> oznacza fragment tekstu, który jest wyróżniony, co także nie przyczynia się do tworzenia struktury strony, lecz do podkreślania ważności informacji. Wybór tych znaczników zamiast <aside> może prowadzić do nieczytelnych i nieprzemyślanych stron, które nie spełniają standardów semantycznych. Kluczowym błędem jest myślenie, że każdy znacznik jest równoważny w kontekście strukturyzacji treści, co jest niezgodne z praktykami zalecanymi przez W3C w tworzeniu dostępnych i przyjaznych dla użytkownika stron internetowych.