Odpowiedź 'całopojazdowy' jest poprawna, ponieważ odnosi się do sytuacji, w której zleceniodawca płaci za cały pojazd, niezależnie od ilości i objętości przewożonego towaru. W praktyce oznacza to, że ładunek zajmuje całą przestrzeń ładunkową pojazdu, co czyni transport bardziej efektywnym w przypadku dużych przesyłek. W transporcie całopojazdowym zleceniodawca ma pełną kontrolę nad przewożonym towarem, co zmniejsza ryzyko uszkodzeń i zwiększa bezpieczeństwo. Przykładowo, przewóz samochodów osobowych z jednego salonu do drugiego, gdzie używa się samochodu ciężarowego o odpowiedniej ładowności, jest klasycznym przykładem transportu całopojazdowego. Taki sposób transportu jest zgodny z praktykami branżowymi, które często preferują tego rodzaju przewozy w celu optymalizacji kosztów i czasu dostawy, a także w celu zminimalizowania przestojów. Warto zaznaczyć, że w transporcie całopojazdowym kluczowe jest odpowiednie zabezpieczenie ładunku oraz dostosowanie pojazdu do specyfiki towaru, co podnosi standardy przewozu.
Wybór odpowiedzi 'drobnicowy' sugeruje, że przewóz jest realizowany w systemie, gdzie ładunek jest podzielony na mniejsze partie transportowe. W rzeczywistości drobnicowy transport odnosi się do przesyłek, które są zbyt małe, aby wypełnić cały pojazd, co wymaga od przewoźnika skompletowania ładunków od różnych zleceniodawców. To podejście może prowadzić do wyższych kosztów przewozu oraz dłuższych czasów dostawy z uwagi na konieczność zbierania i sortowania towarów. Takie podejście jest typowe dla systemów, w których klienci zamawiają niewielkie ilości towaru, co sprawia, że nie ma sensu wynajmować całego pojazdu. W przypadku odpowiedzi 'tranzytowy' chodzi o przewozy realizowane przez kraj, w którym nie ma załadunku ani rozładunku, co nie odpowiada sytuacji płacenia za zdolność załadowczą bez względu na ilość towaru. Odpowiedź 'intermodalny' dotyczy transportu, w którym wykorzystuje się różne środki transportu do przewozu towarów, co również nie odpowiada opisanej sytuacji. Wybór nieprawidłowej odpowiedzi może wynikać z zamieszania pomiędzy różnymi rodzajami transportu oraz ich zastosowaniami, a także z braku zrozumienia specyfiki sposobu płatności w kontekście transportu całopojazdowego.