Zawód: Technik przemysłu mody
Kategorie: Organizacja produkcji Marketing i sprzedaż
Wprowadzenie programu lojalnościowego to naprawdę ważna sprawa w strategii marketingowej, bo chodzi o to, żeby klienci zostawali z nami na dłużej. Program taki może zachęcić ludzi do częstszych zakupów, dając im różne nagrody i zniżki za to, że są wierni marce. Zniżki, punkty, ekskluzywne oferty, a nawet dostęp do specjalnych wydarzeń – to wszystko buduje pozytywne emocje związane z marką. Wiele badań pokazuje, że klienci, którzy biorą udział w programach lojalnościowych, są bardziej skłonni polecać markę innym. Warto, żeby dobry program lojalnościowy był też poparty analizą tego, co klienci robią, a także segmentacją bazy klientów, żeby dostosować ofertę do ich oczekiwań. Można zauważyć, że takie programy działają dobrze w różnych branżach – wszystko to pokazuje, że są naprawdę efektywne.