Zawód: Technik reklamy
Kategorie: Planowanie kampanii Narzędzia i formy reklamy
Cityboard to forma reklamy zewnętrznej, która doskonale sprawdza się na intensywnie uczęszczanych trasach, takich jak drogi szybkiego ruchu. Charakteryzuje się dużymi, jasnymi i przejrzystymi grafikami, co przyciąga uwagę kierowców i pasażerów. Dzięki swojej lokalizacji oraz dużym rozmiarom, cityboardy są w stanie skutecznie dotrzeć do szerokiej grupy odbiorców, co czyni je idealnym narzędziem promocji dla producentów wody mineralnej. W branży reklamowej standardem jest umieszczanie takich nośników w miejscach o dużym natężeniu ruchu, co zwiększa widoczność reklamy. Dzięki możliwości zastosowania podświetlenia, cityboardy są widoczne także w warunkach nocnych, co dodatkowo zwiększa ich efektywność. Dobrą praktyką jest również umieszczanie na nich czytelnych komunikatów oraz atrakcyjnych wizualnie grafik, co wpływa na pozytywne postrzeganie marki. Właściwe zaplanowanie lokalizacji i treści reklamy na cityboardzie może znacząco wpłynąć na wzrost rozpoznawalności produktu i sprzedaży.