Zawód: Technik reklamy
Kategorie: Planowanie kampanii Narzędzia i formy reklamy Prawo i etyka w reklamie
Wybrałeś odpowiedź "racjonalnym" i to świetny wybór! Przekaz "U nas kupisz najtaniej" rzeczywiście skupia się na tym, żeby pokazać ludziom, że w decyzjach zakupowych liczy się głównie cena. Hurtownie, kierując takie komunikaty do sklepów, dobrze wiedzą, że oszczędności są dla wielu kluczowe. W marketingu często mówi się o racjonalnym podejściu i właśnie to tu pasuje – chodzi o dostarczanie informacji, które pomagają w podjęciu świadomej decyzji. Fajnym przykładem będą kampanie, które pokazują, jak bardzo można zaoszczędzić, co oczywiście zachęca sklepy do wyboru konkretnego dostawcy. Wiadomo, że klienci, którzy myślą przede wszystkim o kosztach, bardziej cenią sobie takie oferty. A jak się jeszcze weźmie pod uwagę etykę w reklamie, to takie podejście daje poczucie przejrzystości, co też jest ważne.