Zawód: Technik agrobiznesu , Technik rolnik
Kategorie: Uprawa roślin Ekonomia i rachunkowość rolnicza
Sprzedaż na targowisku jest najodpowiedniejszą formą sprzedaży dla plantatora pomidorów uzyskującego 20 kilogramów pomidorów dziennie, ponieważ targowiska są idealnym miejscem dla lokalnych producentów do sprzedaży świeżych produktów. Tego typu sprzedaż pozwala na bezpośredni kontakt z klientem, co sprzyja budowaniu relacji i zaufania. Ponadto, sprzedaż na targowisku umożliwia sprzedawcy szybsze dostosowanie się do zmieniających się potrzeb klientów, co jest istotne w przypadku produktów sezonowych, takich jak pomidory. Przykładowo, plantator może zaoferować różne odmiany pomidorów lub wprowadzić promocje w dni szczególne, co nie jest możliwe w przypadku sprzedaży hurtowej. Z punktu widzenia standardów sprzedaży lokalnej, korzystanie z targowisk wspiera również lokalną gospodarkę i promuje konsumpcję produktów regionalnych. Dodatkowo, w przypadku sprzedaży na targowisku, istnieje możliwość redukcji kosztów logistycznych związanych z transportem towarów do hurtowni czy sklepów.