Kwalifikacja: EKA.08 - Świadczenie usług pocztowych i finansowych oraz wykonywanie zadań rozdzielczo-ekspedycyjnych

Skarga z tytułu przekroczenia terminu dostarczenia przesyłki do paczkomatu może być złożona

§ 12
1.W przypadku dostarczenia Przesyłki do Paczkomatu w terminie późniejszym niż określony w § 9 ust. 1, Nadawcy lub Odbiorcy przysługuje prawo do wniesienia skargi z tytułu opóźnionego dostarczenia Przesyłki.
2.Skargę wnosi się:
a) nie wcześniej niż 5-go (piątego) dnia od dnia nadania Przesyłki;
b) jednak zawsze nie później niż po upływie 60 (sześćdziesięciu) dni od dnia nadania Przesyłki.
3.Skarga powinna zawierać:
a) imię i nazwisko albo nazwę firmy oraz adres zamieszkania lub siedziby Nadawcy i Odbiorcy,
b) wskazanie osoby skarżącej,
c) numer kodu kreskowego przyklejonego na potwierdzeniu nadania i na przesyłce,
d) uzasadnienie skargi,
e) telefon kontaktowy skarżącego lub adres elektroniczny.

Odpowiedzi