Pytanie 1
Końcowa wersja materiału wideo promującego sprzedaż odzieży sportowej, przygotowywana dla klienta pragnącego zaistnieć na rynku, to
Wynik: 6/40 punktów (15,0%)
Wymagane minimum: 20 punktów (50%)
Końcowa wersja materiału wideo promującego sprzedaż odzieży sportowej, przygotowywana dla klienta pragnącego zaistnieć na rynku, to
Organizacja "Dni Otwartych" w przedsiębiorstwie jest działaniem z obszaru
To pytanie jest dostępne tylko dla zalogowanych użytkowników. Zaloguj się lub utwórz konto aby zobaczyć pełną treść pytania.
Odpowiedzi dostępne po zalogowaniu.
Wyjaśnienie dostępne po zalogowaniu.
Agencja reklamowa zaaranżowała sytuację, w której użytkownicy sieci sami dzielą się między sobą informacjami na temat firmy. Jak nazywa się takie podejście?
To pytanie jest dostępne tylko dla zalogowanych użytkowników. Zaloguj się lub utwórz konto aby zobaczyć pełną treść pytania.
Odpowiedzi dostępne po zalogowaniu.
Wyjaśnienie dostępne po zalogowaniu.
Oblicz całkowity koszt 1 500 ulotek reklamowych zakładając, że koszt jednej ulotki wynosi 2,00 zł netto, a klient uzyskał rabat w wysokości 7% od ceny netto. Stawka VAT wynosi 23%?
Brak odpowiedzi na to pytanie.
Która z poniższych osób, według obowiązujących przepisów prawnych oraz norm etyki zawodowej, nie może promować swojej działalności zawodowej?
To pytanie jest dostępne tylko dla zalogowanych użytkowników. Zaloguj się lub utwórz konto aby zobaczyć pełną treść pytania.
Odpowiedzi dostępne po zalogowaniu.
Wyjaśnienie dostępne po zalogowaniu.
Wykorzystując metodę ceny przewodniej do ustalenia ceny balsamu do ciała, warto uwzględnić
Brak odpowiedzi na to pytanie.
Agencja wykorzystuje metodę wyliczania marży "od sta". Oblicz wartość marży agencji, jeśli cena netto kampanii reklamowej wynosi 3 000,00 zł, a marża wynosi 30%?
Brak odpowiedzi na to pytanie.
Agencja reklamowa, przy opracowywaniu planu medialnego, podjęła decyzję o wyborze jednego głównego medium oraz jednego dodatkowego
Brak odpowiedzi na to pytanie.
Wykorzystując trójetapowy sposób argumentacji sprzedażowej FAB, sprzedawca
Brak odpowiedzi na to pytanie.
To pytanie jest dostępne tylko dla zalogowanych użytkowników. Zaloguj się lub utwórz konto aby zobaczyć pełną treść pytania.
Odpowiedzi dostępne po zalogowaniu.
Wyjaśnienie dostępne po zalogowaniu.
Druki okolicznościowe o funkcji użytkowej, stworzone w ramach systemu identyfikacji wizualnej przedsiębiorstwa (cenniki, ulotki, katalogi, etykiety, koperty), to
Brak odpowiedzi na to pytanie.
Wybierając medium z najmniejszym zakłóceniem uwagi do kampanii reklamowej, powinno się zdecydować na
Brak odpowiedzi na to pytanie.
To pytanie jest dostępne tylko dla zalogowanych użytkowników. Zaloguj się lub utwórz konto aby zobaczyć pełną treść pytania.
Odpowiedzi dostępne po zalogowaniu.
Wyjaśnienie dostępne po zalogowaniu.
W jaki sposób ustala się koszt dotarcia do tysiąca osób w obrębie grupy docelowej, używając wskaźnika?
Brak odpowiedzi na to pytanie.
Jaką metodę wykorzystuje się do znakowania gadżetów reklamowych wykonanych ze skóry oraz materiałów syntetycznych?
Brak odpowiedzi na to pytanie.
To pytanie jest dostępne tylko dla zalogowanych użytkowników. Zaloguj się lub utwórz konto aby zobaczyć pełną treść pytania.
Odpowiedzi dostępne po zalogowaniu.
Wyjaśnienie dostępne po zalogowaniu.
Umiejętność projektowania oraz realizacji liter do różnych rodzajów reklam stanowi
Brak odpowiedzi na to pytanie.
Wskaźnik TRP definiuje
Brak odpowiedzi na to pytanie.
Jaką wartość procentową zniżki uzyskał klient, jeżeli pierwotna cena wynosiła 165,00 zł, a cena po negocjacjach to 156,75 zł?
Brak odpowiedzi na to pytanie.
To pytanie jest dostępne tylko dla zalogowanych użytkowników. Zaloguj się lub utwórz konto aby zobaczyć pełną treść pytania.
Odpowiedzi dostępne po zalogowaniu.
Wyjaśnienie dostępne po zalogowaniu.
To pytanie jest dostępne tylko dla zalogowanych użytkowników. Zaloguj się lub utwórz konto aby zobaczyć pełną treść pytania.
Odpowiedzi dostępne po zalogowaniu.
Wyjaśnienie dostępne po zalogowaniu.
Firma JEVAL chce wzbogacić swoją ofertę produktową w punkcie sprzedaży oraz zainteresować klientów. W tym celu powinna wykorzystać
Brak odpowiedzi na to pytanie.
Który z poniższych dokumentów zawiera ofertę sprzedaży towarów reklamowych oraz definiuje kluczowe warunki przyszłej umowy sprzedaży?
Brak odpowiedzi na to pytanie.
Który rodzaj faktury nie stanowi dowodu na odbycie transakcji i nie pozwala na dokonanie zapisów w księgach?
Brak odpowiedzi na to pytanie.
To pytanie jest dostępne tylko dla zalogowanych użytkowników. Zaloguj się lub utwórz konto aby zobaczyć pełną treść pytania.
Odpowiedzi dostępne po zalogowaniu.
Wyjaśnienie dostępne po zalogowaniu.
Jakie programy nie mogą być przerywane w celu wyemitowania reklamy, zgodnie z przepisami ustawy o radiofonii i telewizji?
Brak odpowiedzi na to pytanie.
W przedstawionym fragmencie rozmowy sprzedażowej sprzedawca zastosował
Klient: Nie jestem zainteresowany reklamą telewizyjną. Ostatnia kampania była bardzo droga i nie przyniosła oczekiwanego rezultatu. Sprzedawca: Proszę poprawić mnie jeśli się mylę: interesują Pana tańsze sposoby dotarcia do klienta? |
Brak odpowiedzi na to pytanie.
Najwyższą skuteczność częstotliwości osiąga się, umieszczając reklamę
Brak odpowiedzi na to pytanie.
Pracownik agencji reklamowej, który obsługiwał ploter tnący, doznał porażenia prądem. Jaką czynność należy wykonać w pierwszej kolejności?
Brak odpowiedzi na to pytanie.
Nieetycznym działaniem lidera na rynku wobec konkurentów jest przyjęcie przez niego cen
Brak odpowiedzi na to pytanie.
To pytanie jest dostępne tylko dla zalogowanych użytkowników. Zaloguj się lub utwórz konto aby zobaczyć pełną treść pytania.
Odpowiedzi dostępne po zalogowaniu.
Wyjaśnienie dostępne po zalogowaniu.
W jakiej fazie cyklu życia produktu występuje spadek sprzedaży spowodowany nasyceniem rynku?
Brak odpowiedzi na to pytanie.
To pytanie jest dostępne tylko dla zalogowanych użytkowników. Zaloguj się lub utwórz konto aby zobaczyć pełną treść pytania.
Odpowiedzi dostępne po zalogowaniu.
Wyjaśnienie dostępne po zalogowaniu.
Producent damskich torebek ze skóry z Zakopanego, który dotychczas sprzedawał swoje wyroby tylko w Małopolsce, postanowił rozszerzyć rynek na pozostałe województwa. W tym celu planuje przeprowadzenie kampanii reklamowej skierowanej do kobiet z całego kraju, opartej na treści audiowizualnej. Jakie medium powinien wybrać jako główne dla tej kampanii?
Brak odpowiedzi na to pytanie.
Dwustronna ściana reklamowa, która jest nadmuchiwana powietrzem, to
Brak odpowiedzi na to pytanie.
Po zakończeniu transakcji sprzedażowej, klient zdał sobie sprawę, że istnieje inny produkt, który jest bardziej konkurencyjny pod względem ceny oraz jakości. Co to oznacza dla jego odczuć?
Brak odpowiedzi na to pytanie.
Klient przechodzi przez wszystkie fazy procesu podejmowania decyzji. Oznacza to, że dokonuje zakupów w sposób
Brak odpowiedzi na to pytanie.