Pytanie 1
Podczas realizacji zamówienia na druk ulotek DL, pracownik biura reklamy skorzysta z formatu
Wynik: 19/40 punktów (47,5%)
Wymagane minimum: 20 punktów (50%)
Podczas realizacji zamówienia na druk ulotek DL, pracownik biura reklamy skorzysta z formatu
Jakie elementy wykorzystuje radio jako medium reklamowe w swoim przekazie?
W reklamie mikrofalówki, która wyróżnia się niskim zużyciem energii, należy zastosować apel, aby uwydatnić tę zaletę
Agencja marketingowa zaprosiła swoich pracowników na "burzę mózgów", aby zebrać koncepcje dotyczące nowego opakowania dla jednego z artykułów oferowanych przez kluczowego klienta agencji. Największą efektywność stosowania tej metody badań rynkowych mogą ograniczyć
Ceny psychologiczne to ceny
Uczelnia powierzyła agencji reklamowej wykonanie nadruku na 600 długopisach krótkim hasłem promującym nowy kierunek kształcenia. Która technika druku będzie najbardziej adekwatna do tego zlecenia?
Wykorzystując metodę ceny przewodniej do ustalenia ceny balsamu do ciała, warto uwzględnić
Jaki rodzaj reklamy powinno zastosować przedsiębiorstwo, jeśli jego kampania reklamowa skupia się głównie na budowaniu luksusowego wizerunku produktu wśród bogatych kobiet?
Jeżeli w telewizyjnej reklamie tekst ma być podkreślony, to powinno się
Jak nazywa się ostatni element strategii reklamy 6M?
Jaki jest symbol klasyfikacji statystycznej, który powinien znajdować się na fakturze VAT?
Która stacja radiowa odnotowała najwyższy wzrost słuchalności w drugim kwartale 2022 roku?
Jakiego typu konkurencję obserwujemy, gdy na rynku działa wiele firm z małym udziałem, które nie mają znaczącego wpływu na ustalanie cen rynkowych?
Jakie dane zgromadzone w bazie danych pozwolą na skierowanie przesyłki do właściwego odbiorcy?
W którym z modeli oddziaływania reklam na klientów następuje zwrócenie uwagi na produkt, budowanie zainteresowania jego cechami, wzbudzanie pragnienia posiadania oraz motywowanie do podjęcia działania?
Jakiego typu kompozycję należy wykorzystać podczas projektowania klasycznego szyldu apteki, w którym wszystkie elementy wizualne mają tworzyć jasny, przejrzysty, zamknięty i logiczny układ?
Reklama piwa w telewizji, radiu, kinie oraz teatrze nie może być nadawana w godzinach pomiędzy
Osobę, która jako pierwsza podejmuje decyzję o nabyciu, określa się mianem
Który z poniższych programów pozwala na sortowanie oraz filtrowanie bazy danych kontrahentów według określonego kryterium?
Który z poniższych programów najlepiej nadaje się do opracowywania bazy danych klientów dla agencji reklamowej?
Jakie działania firma powinna uwzględnić w swoim planie marketingowym, aby poszerzyć kanały dystrybucji produktów?
Najczęściej stosowaną metodą określania budżetu reklamowego przez firmy z długim stażem na rynku, które mają stabilną sprzedaż, jest metoda
Slogan, który nie zawiera nazwy przedsiębiorstwa, na przykład Już w porządku mój żołądku jest przykładem sloganu
Podczas oceny jakości ulotek należy zwrócić uwagę na
W jakim formacie zamkniętym warto wysłać ofertę sprzedaży, aby utrudnić modyfikację jej treści?
Lista wymaganych surowców do wykonania reklamy nosi nazwę
W trakcie procesu sprzedaży klient może poczuć się zlekceważony. Może to wynikać z
Jakie cechy powinna mieć prawidłowo przygotowana prezentacja dla klienta?
Określając cenę usług reklamowych korzystając z metody opartej na popycie, należy uwzględnić
Rodzaj mediów, które pochłaniają największą część wydatków kampanii reklamowej, to media
Firma JEVAL chce wzbogacić swoją ofertę produktową w punkcie sprzedaży oraz zainteresować klientów. W tym celu powinna wykorzystać
System zarządzania informacjami o klientach, służący do budowania relacji z klientami, to system
W stworzonym materiale reklamowym pasty do zębów wykorzystano specjalistę, który wypowiada się o produkcie i go poleca. Który z wymienionych składników reklamy mógłby ją zaburzyć i wywołać u odbiorcy poczucie sprzeczności?
W ubiegłym roku firma reklamowa osiągnęła najwyższe przychody ze sprzedaży banerów. To sugeruje, że największy zysk uzyskała z
Jakie środki poetyckie zastosowano w haśle Śpiesz się powoli?
W krótkim czasie agencja reklamowa stosuje zawyżone ceny, korzystając ze strategii
Badania fokusowe zostały przeprowadzone osobno wśród klientów, pośredników handlowych oraz ekspertów. W ten sposób podzielono badania według
W ciągu trzech miesięcy po zakończeniu kampanii reklamowej skierowanej na wizerunek, zauważono 30% wzrost rozpoznawalności marki. Podana informacja pochodzi z badań
Umiejętność projektowania oraz realizacji liter do różnych rodzajów reklam stanowi
Wyrażenie, które powinno przyciągnąć uwagę odbiorcy do reklamy, nazywane jest