Pytanie 1
Reklama personalizowana dostaje się do konsumenta dzięki
Wynik: 17/40 punktów (42,5%)
Wymagane minimum: 20 punktów (50%)
Reklama personalizowana dostaje się do konsumenta dzięki
Agencja reklamowa przeprowadziła analizę marketingową dotyczącą sprzedaży przestrzeni reklamowej. Uwzględniono jedynie czynniki zewnętrzne. Wśród nich agencja nie powinna brać pod uwagę
Na którym etapie współpracy z klientem agencja reklamowa realizuje ofertę sprzedażową?
Osoba pracująca w agencji reklamowej pragnie zaprezentować klientowi poszczególne etapy realizacji usługi stworzenia logo w formie pokazu slajdów. Jaki program komputerowy powinna wybrać?
W reklamie Fanta - niesamowity smak pomarańczy użyto
Wyznacz kwotę budżetu netto kampanii reklamowej, która będzie trwać przez 10 kolejnych sobót, bazując na fragmencie cennika jednej z rozgłośni. W ramach tej kampanii mają być emitowane 2 spoty 15’’ w każdą sobotę w paśmie 19:00÷19:29.
Rabat udzielany klientom w celu zachęcenia ich do zakupów tylko u jednego dostawcy to rabat
Cennik otrzymany od dostawcy, zapisany w formacie pliku .xlsx, powinien zostać otwarty w aplikacji
Mechanizm rynkowy działa na zasadzie kształtowania poziomu popytu oraz podaży?
Jakiego rodzaju temperament charakteryzuje klienta, który ma cechy lidera, dąży do praktycznych rozwiązań, skupia się na ustalonym celu oraz ma trudności z akceptowaniem argumentów innych osób?
Dokumentem, który definiuje kluczowe warunki przyszłego kontraktu na zakup tonerów do drukarki, jest
Na podstawie załączonej tabeli wybierz medium główne i wspomagające, które należy zastosować w reklamie jogurtu "Yogo MEN", w grupie docelowej 24÷35-letnich pracowników biurowych, dbających o zdrowie, którzy są młodymi ojcami.
Zmiana stylu życia młodych ojców w wyniku pojawienia się pierwszego dziecka w rodzinie | |
---|---|
Zmiana zachowań | Nowe wydatki |
Ograniczenie wyjazdów weekendowych, wyjść do kina i restauracji. | Jedzenie dla dziecka, lekarstwa, pampersy. |
Oszczędność- mniej gazet, czasopism, książek i płyt CD. | Internetowa wypożyczalnia filmów, kino domowe. |
Ograniczenie wydatków na ubrania i drobne zachcianki. | Ubranka dla dziecka, wózek, zabawki. |
Dbałość o zdrowie, sport, rzucenie palenia. | Kupowanie naturalnych, zdrowych produktów żywnościowych, spacery. |
W ofercie sprzedaży reklam na stronach www w części dotyczącej wymagań technicznych button opisano jako: "Przycisk reklamowy w lewej nawigacyjnej części strony, animowany bądź statyczny, w formacie pliku gif jpg, html lub flash." Zgodnie z wymaganiami, klient powinien zapisać plik z animacją w standardzie
Jak złożyć zgłoszenie do konkursu efektywności EFFIE?
W ciągu trzech miesięcy po zakończeniu kampanii reklamowej skierowanej na wizerunek, zauważono 30% wzrost rozpoznawalności marki. Podana informacja pochodzi z badań
Firma zrealizowała lokalną kampanię w radiu. Docelowa grupa składała się z 2000 osób w wieku od 15 do 20 lat. Po zakończeniu kampanii stwierdzono, że spot usłyszało 500 osób z tej grupy. Jakie jest zasięg reklamy, oceniając skuteczność kampanii?
Reklama internetowa w formie reklamy zajmującej całą stronę, która pojawia się przed dotarciem użytkownika do docelowego adresu, tymczasowo blokując możliwość przeglądania strony i zmuszając użytkownika do zapoznania się z treścią, nazywana jest
Gdy podczas negocjacji jedna ze stron nie pragnie ustępować od swoich wyznaczonych celów i nie zamierza iść na kompromisy, to znaczy, że prowadzi negocjacje
Klient zamówił w agencji reklamowej pakiet 500 szt. ulotek dwustronnych w pełnym kolorze. Jaki budżet powinien zabezpieczyć w tym celu?
Liczba sztuk w pakiecie | 4+0 | 4+1 | 4+2 | 4+4 |
---|---|---|---|---|
100 | 40,00 zł | 45,00 zł | 50,00 zł | 55,00 zł |
250 | 50,00 zł | 55,00 zł | 60,00 zł | 60,00 zł |
500 | 49,00 zł | 54,00 zł | 59,00 zł | 62,00 zł |
1000 | 45,00 zł | 50,00 zł | 55,00 zł | 65,00 zł |
Jakie potrzeby są adresowane przez reklamy, w których scenariuszach osoby korzystające z oferowanego produktu stają się obiektem zainteresowania innych?
Największa szansa na zauważenie reklamy w gazecie występuje
Jaką metodę prezentacji reklamy zastosował przedstawiciel agencji, który w trakcie rozmowy sprzedażowej podkreślał zalety swojej oferty, przytaczając wyniki badań dotyczące efektywności narzędzi reklamowych?
Firma zajmująca się produkcją artykułów biurowych pozwala klientowi na nabycie towaru przy minimalnym wysiłku, ponieważ produkt jest powszechnie dostępny. Jakie to działanie?
Osobę, która jako pierwsza podejmuje decyzję o nabyciu, określa się mianem
Jedną z cech tego rodzaju reklamy jest m.in. brak nietrwałości komunikatu. Dotyczy to reklamy
Typowym nośnikiem reklamowym w sieci jest
Klient, dla którego najważniejsze jest osiągnięcie określonego celu, jakim jest zawarcie umowy, należy do grupy klientów typu
Jednym z zadań agencji reklamowej względem klienta jest dostarczenie mu storyboardu z przedstawioną ścieżką dźwiękową. W celu realizacji tego zadania opiekun klienta w agencji reklamowej powinien udostępnić klientowi
Reklama na pojeździe firmowym może być umieszczona za pomocą
Jednym z procesów w tworzeniu reklamy radiowej jest mastering, który obejmuje
Reklamowa firma, która ma znaczny, przeważający udział w rynku oraz może obniżać koszty w miarę zwiększania produkcji, wdroży strategię cenową
Organizacja, która zamierza zwiększyć sprzedaż swoich istniejących produktów na aktualnych rynkach, wdroży strategię
Jakiej z podanych fraz powinien unikać sprzedawca, pragnąc zdobyć lojalnego klienta?
Jakie jest główne założenie reklamy społecznej?
Która kategoria kryteriów segmentacji rynku obejmuje wiek, płeć oraz poziom wykształcenia?
Na podstawie tabeli określ, w których godzinach ceny emisji spotu radiowego są najwyższe.
Godzina | Mnożnik ceny emisji |
---|---|
600 – 800 | 1,2 |
800 – 1000 | 1,5 |
1000 – 1300 | 1,4 |
1300 – 1500 | 1,0 |
1500 – 1700 | 1,2 |
1700 – 2000 | 1,3 |
2000 – 600 | 1,1 |
Jakiego rodzaju strategię produktowo-rynkową przyjęła agencja reklamowa wprowadzająca nowe towary na nowy rynek zbytu?
Jak nazywa się dokument, który jest odpowiedzią agencji reklamowej na marketingowy brief klienta?
Jaką strategię dystrybucji powinien wybrać producent sprzętu AGD z tzw. średniej klasy cenowej?
Który z poniższych dokumentów zawiera ofertę sprzedaży towarów reklamowych oraz definiuje kluczowe warunki przyszłej umowy sprzedaży?