Filtrowanie pytań
BUD.15 Pytanie 281
Organizacja robót związanych …
A. Walca wibracyjnego
B. Ubijaka
C. Łopaty
D. Listwy wibracyjnej
BUD.15 Pytanie 282
Organizacja robót związanych …
W jakim momencie można przystąpić do układania warstwy wiążącej z betonu asfaltowego, jeśli warstwa podbudowy została pokryta asfaltem upłynnionym?
A. Po posypaniu zrealizowanej podbudowy grysem lakierowanym
B. Po odparowaniu wody z asfaltu upłynnionego
C. Po odparowaniu rozpuszczalnika z asfaltu upłynnionego
D. Po posypaniu zrealizowanej podbudowy miałem kamiennym
BUD.15 Pytanie 283
Organizacja robót związanych …
Aby utrwalić ustalone sytuacyjnie i wysokościowo punkty przebiegu poszczególnych warstw nawierzchni drogi w terenie, należy zastosować
A. słupków betonowych
B. krzyży niwelacyjnych
C. tyczek i łat
D. palików drewnianych lub szpilek stalowych
BUD.15 Pytanie 284
Organizacja robót związanych …
Doraźne eliminowanie w nawierzchni nierówności oraz drobnych defektów w postaci pęknięć i wykruszeń powinno być realizowane w ramach
A. bieżącego utrzymania
B. kompleksowej przebudowy
C. remontu kapitalnego
D. naprawy bieżącej
BUD.15 Pytanie 285
Organizacja robót związanych …
Kosztorys jest tworzony na podstawie rzeczywistego pomiaru robót?
A. ofertowy
B. inwestorski
C. wstępny
D. powykonawczy
BUD.15 Pytanie 286
Organizacja robót związanych …
Jaką objętość m3 nieskonsolidowanej mieszanki trzeba zamówić do wyrównania podbudowy zasadniczej drogi o długości 350 m oraz szerokości 7 m, przy średniej grubości warstwy po zagęszczeniu wynoszącej 10 cm, jeżeli do wyrównania 100 m2 takiej podbudowy potrzebne jest 101,500 m3 tej mieszanki?
A. 2450,00 m3
B. 2486,75 m3
C. 71,05 m3
D. 355,25 m3
BUD.15 Pytanie 287
Organizacja robót związanych …
Zagęszczanie wbudowanej mieszanki mineralno-asfaltowej na poziomym łuku drogi o jednostronnym nachyleniu jezdni powinno odbywać się pasami
A. prostopadłymi do osi drogi, zaczynając od krawędzi wewnętrznej
B. równoległymi do osi drogi, zaczynając od krawędzi wewnętrznej
C. prostopadłymi do osi drogi, zaczynając od krawędzi zewnętrznej
D. równoległymi do osi drogi, zaczynając od krawędzi zewnętrznej