Filtrowanie pytań

Wybierz zawód, aby zobaczyć dostępne kwalifikacje

MOD.11 Pytanie 41
Organizacja procesów wytwarza…

Klient, który chętnie prowadzi dyskusję ze sprzedawcą na temat towarów i często dzieli się informacjami o swoim życiu osobistym, to klient

A. niecierpliwy
B. rozmowny
C. nieufny
D. zdecydowany
MOD.11 Pytanie 42
Organizacja procesów wytwarza…

Jaki rodzaj promocji wykorzystał producent odzieży, organizując pokaz nowej kolekcji dla przedstawicieli mediów i blogerów modowych?

A. Sprzedaż osobista
B. Marketing bezpośredni
C. Promocja sprzedaży
D. Public relations
MOD.11 Pytanie 43
Organizacja procesów wytwarza…

Krótki komunikat reklamowy, który jest dodawany na końcu każdego e-maila wysyłanego z serwisu pocztowego lub innego dostawcy, zawierający link, nazywa się

A. baner reklamowy
B. billboard
C. toplayer
D. stopka mailowa
Organizacja procesów wytwarza…

Firmy odzieżowe oferujące swoje produkty w hipermarketach odpowiadają na wymagania konsumentów, którzy zwracają uwagę między innymi na

A. wygodę użytkowania
B. komfort użytkowania
C. dostępność towaru
D. standard wykonania
MOD.11 Pytanie 48
Organizacja procesów wytwarza…

Jakie są wspólne cechy grupy docelowej klientów znanej marki odzieżowej według segmentacji behawioralnej?

A. zachowanie podczas zakupów
B. przynależność do danego pokolenia
C. styl spędzania czasu wolnego
D. typ wykonywanego zawodu
MOD.11 Pytanie 49
Organizacja procesów wytwarza…

Kiedy sprzedawca w sklepie odzieżowym obsługuje klientów, powinien unikać

A. mówienia pozytywnie o wyborach klienta
B. przymierzania odzieży z nowej kolekcji
C. koncentrowania się wyłącznie na jednym kliencie
D. sugerowania ubrań z najnowszej kolekcji
Organizacja procesów wytwarza…

W jakiej fazie cyklu życia produktu powinno się podejmować działania mające na celu wydłużenie obecności marki na rynku?

A. Schyłku
B. Wprowadzania produktu na rynek
C. Dojrzałości
D. Wzrostu sprzedaży
MOD.11 Pytanie 51
Organizacja procesów wytwarza…

Klienci, którzy mają swoje zdanie, potrafią wyrażać emocje oraz postawy w ramach przestrzegania prawa i akceptowanych norm społecznych, to klienci

A. powściągliwi
B. ostrożni
C. agresywni
D. asertywni
MOD.11 Pytanie 52
Organizacja procesów wytwarza…

Jaką cechę posiada sklep internetowy?

A. bezpośrednia relacja z sprzedawcą
B. indywidualizacja oferty handlowej
C. produkt nabyty dostępny od razu po dokonaniu płatności
D. możliwość przymierzenia towaru
MOD.11 Pytanie 53
Organizacja procesów wytwarza…

Jakie są przykłady nośników statycznej reklamy zewnętrznej?

A. broszury i katalogi
B. wywiady w mediach oraz blogi modowe
C. nadruki na autobusach oraz długopisach reklamowych
D. bilbordy i słupy reklamowe
Organizacja procesów wytwarza…

Aby zachować dużą grupę wiernych klientów i nagradzać ich za lojalność wobec marki, powinno się

A. wdrożyć program lojalnościowy
B. zamieścić ogłoszenie w lokalnej prasie
C. przygotować sezonową wyprzedaż
D. zorganizować sezonowe pokazy mody
Organizacja procesów wytwarza…

Jaką strategię dystrybucji warto wykorzystać, aby zapewnić dostępność wyrobów z najnowszej linii odzieżowej w jak największej liczbie punktów sprzedaży?

A. Selektywnej
B. Intensywnej
C. Ekskluzywnej
D. Wyłącznej
Organizacja procesów wytwarza…

Aby skutecznie ukształtować wizerunek nowej kolekcji wyrobów odzieżowych wprowadzanej na rynek, należy przede wszystkim zastosować

A. wysyłanie kuponów rabatowych na zakupy do stałych klientów
B. spotkania projektanta z przedstawicielami mediów modowych
C. pokazywanie ubrań przez sprzedawcę w punkcie sprzedaży
D. emisję reklamy w kinie w trakcie seansu filmowego
Organizacja procesów wytwarza…

Na podstawie załączonych grafik wskaź trendy panujące w modzie.

Ilustracja do pytania 17
A. Prochowiec jako główny fason, motywy zwierzęce, skórzane paski oraz torebki
B. Redingot jako przeważający fason, duże kieszenie naszywane, intensywne kolory oraz abstrakcyjne wzory
C. Trencz jako dominujący fason, intensywne kolory, oversizowy krój, duże printy
D. Dyplomatka jako wiodący fason, materiały wełniane, oversizowe szale oraz przezroczyste dodatki
MOD.11 Pytanie 58
Organizacja procesów wytwarza…

Osoby nabywające ubrania oznaczone nazwiskami popularnych projektantów należą do grupy klientów, którzy cenią

A. komfort noszenia oraz dostępność artykułu
B. wygodę oraz przystępną cenę
C. klasykę i prostotę pielęgnacji
D. modę i oryginalność kroju
Organizacja procesów wytwarza…

Który z poniższych kanałów komunikacji pozwala na niedrogie i szybkie przekazanie informacji o wprowadzeniu nowej kolekcji odzieży do największej liczby potencjalnych klientów?

A. Portale społecznościowe
B. Telewizja lokalna
C. Poczta tradycyjna
D. Magazyny modowe
MOD.11 Pytanie 60
Organizacja procesów wytwarza…

Jakie działanie można zakwalifikować do marketingu bezpośredniego?

A. Prezentacja oferty na targach branżowych
B. Organizowanie pokazów mody w dużych centrach handlowych
C. Wysyłanie newslettera na adres e-mail stałych klientów
D. Umieszczanie reklamy na stronie internetowej przedsiębiorstwa
Organizacja procesów wytwarza…

O decyzji dotyczącej wyboru pośredniego kanału dystrybucji odzieży przez markę modową przesądza

A. grupa docelowa klientów
B. metoda oznaczania produktów
C. organizacja wewnętrzna firmy
D. emblemat marki modowej
MOD.11 Pytanie 62
Organizacja procesów wytwarza…

Jakiego rodzaju klientem jest osoba, która podejmuje decyzje o zakupie odzieży bez zastanowienia, pod wpływem atrakcyjnej wystawy w sklepie?

A. Nawykowy
B. Lojalny
C. Impulsywny
D. Racjonalny