Filtrowanie pytań
Wykonywanie przekazu reklamow…
A. Bus standard
B. Back
C. Busboard
D. Dual busboard
Wykonywanie przekazu reklamow…
Nośnikami reklamy internetowej są:
A. spot reklamowy, plansza reklamowa, diapozytyw
B. diapazon, freeboard, fotografia
C. ogłoszenie modułowe, insert, wklejka
D. skyscraper, top layer, interstitial
Wykonywanie przekazu reklamow…
Na której ilustracji przedstawiono produkt dla którego użycie apelu reklamowego w oparciu o emocjenegatywne jest zasadne?

A. Na ilustracji 2
B. Na ilustracji 4
C. Na ilustracji 1
D. Na ilustracji 3
Wykonywanie przekazu reklamow…
Na wykresie przedstawiony został cykl życia napoju ABC. Który cel przekazu reklamowego powinien zostać zrealizowany przez intensywną reklamę pionierską w pierwszej fazie cyklu?

A. Zapoznawanie z produktem
B. Przekonywanie do produktu
C. Porównywanie z innymi produktami
D. Przypominanie produktu
Wykonywanie przekazu reklamow…
Producent środka piorącego wprowadza na rynek nową linię produktów. Grupę docelową stanowią osoby o wysokich dochodach, mieszkające samotnie od niedawna w dużym mieście. Produkt będzie sprzedawany jedynie w ekskluzywnych drogeriach. Który z poniższych przykładów definiuje BIG IDEĘ kampanii reklamowej dla tego produktu w postaci ESP?
A. Zapach twojego dzieciństwa
B. Bez brudu, bez kamienia
C. Opakowanie, które wykorzystasz ponownie
D. Najbielsza biel na rynku
Wykonywanie przekazu reklamow…
Agencja reklamowa planując kampanię dla producenta głośników bezprzewodowych chce w przekazie reklamowym postawić głównie na skojarzenia produktu z dżinglem. Oznacza to, że podstawowym elementem tego przekazu ma być
A. komunikat główny
B. argument sprzedażowy
C. korzyści, jakie osiągnie nabywca produktu
D. symbol
Wykonywanie przekazu reklamow…
Który materiał powinna zastosować agencja reklamowa, aby po zawieszeniu reklamy wielkoformatowej na budynku zapewnić jak największą ilość światła docierającego do pomieszczeń znajdujących się bezpośrednio za reklamą i zminimalizować skutki działania wiatru?
A. Siatkę mesh
B. Folię sublimacyjną
C. Płótno Canvas
D. Papier termotransferowy
Wykonywanie przekazu reklamow…
Którą strategię marketingową powinna zarekomendować agencja reklamowa przedsiębiorstwu, którewspółpracuje wyłącznie z jednym klientem?
A. Marketingu niezróżnicowanego
B. Marketingu zróżnicowanego
C. Marketingu masowego
D. Marketingu zindywidualizowanego
Wykonywanie przekazu reklamow…
Którą funkcję, w zamieszczonym ogłoszeniu, pełni tekst: "Nie wiesz jak pozbyć się zbędnych kilogramów bez efektu jojo"?

A. Treści zasadniczej
B. Hasła
C. Obietnicy reklamy
D. Nagłówka
Wykonywanie przekazu reklamow…
Który z wymienionych nośników reklamowych został przygotowany dla klienta jako plik z rozszerzeniemMP3?
A. Spot telewizyjny
B. Plakat wielkoformatowy
C. Spot radiowy
D. Animacja komputerowa
Wykonywanie przekazu reklamow…
W którym przekazie reklamowym zastosowano argument racjonalny?
A. Z miłości do natury
B. Zainwestuj w ekologię dla przyszłych pokoleń
C. Tańsza energia – większe oszczędności!
D. I Ty też możesz oddychać czystym powietrzem!
Wykonywanie przekazu reklamow…
Przekaz zawarty w sloganie reklamowym "DZIAŁA DO OŚMIU RAZY DŁUŻEJ!" skierowany jest do grupy konsumentów wyodrębnionej według kryterium
A. ekonomicznego
B. geograficznego
C. demograficznego
D. społecznego
Wykonywanie przekazu reklamow…
Formą zewnętrznej reklamy wielkoformatowej nie jest
A. citylight
B. plakat
C. ulotka
D. billboard
Wykonywanie przekazu reklamow…
Który moduł ogłoszeniowy oznaczono na ilustracji kolorem czerwonym?

A. Szachownicę
B. Junior page
C. Rozkładówkę
D. 1/2 strony
Wykonywanie przekazu reklamow…
W którym stylu negocjacji strony skupiają się na rozwiązaniu problemów, dążą do porozumienia korzystnego dla każdej ze stron, skupiają się na interesach a nie na stanowiskach oraz ulegają zasadnym argumentom a nie presji?
A. Twardym
B. Rzeczowym
C. Miękkim
D. Rywalizacyjnym
Wykonywanie przekazu reklamow…
Nośnikami reklamy internetowej są:
A. diapazon, freeboard, fotografia
B. spot reklamowy, plansza reklamowa, diapozytyw
C. skyscraper, top layer, interstitial
D. ogłoszenie modułowe, insert, wklejka
Wykonywanie przekazu reklamow…
Jeżeli we wszystkich mediach reklamowych użyto jednego sloganu reklamowego to elementem wpływającym na skuteczność przekazu jest
A. oryginalność
B. atrakcyjność
C. spójność
D. kreatywność
Wykonywanie przekazu reklamow…
Który dokument zawiera opis konstrukcji oraz zasady prawidłowego używania grafiki przedstawionej na ilustracji?

A. Flowchart
B. Księga znaku
C. Brief mediowy
D. Media plan
Wykonywanie przekazu reklamow…
Na której ilustracji przedstawiono akcydens?

A. Na ilustracji 4
B. Na ilustracji 2
C. Na ilustracji 1
D. Na ilustracji 3
Wykonywanie przekazu reklamow…
Nadmuchiwana powietrzem dwustronna ściana reklamowa to
A. frontlight
B. citylight
C. cityscroll
D. airboard
Wykonywanie przekazu reklamow…
Któremu pracownikowi agencji reklamy należy powierzyć opracowanie hasła reklamowego dla klienta?
A. Account managerowi
B. Księgowemu
C. Copywriterowi
D. Grafikowi
Wykonywanie przekazu reklamow…
W briefie określono założenia kampanii reklamowej skierowanej do seniorów. Który rodzaj reklamy będzie najbardziej efektywny?
A. Reklama ambientowa
B. Reklama w mediach społecznościowych
C. Reklama w formie kodu QR
D. Reklama na billboardzie
Wykonywanie przekazu reklamow…
Który zestaw odpowiedzi charakteryzuje budowę zamieszczonego logo?

A. X: logotyp, Y: sygnet
B. X: tagline, Y: logotyp
C. X: sygnet, Y: tagline
D. X: sygnet, Y: logotyp
Wykonywanie przekazu reklamow…
Oblicz koszt ogłoszenia prasowego, które firma "Smaczek" umieściła w prasie codziennej reklamując swoje usługi.

A. 104,00 zł
B. 88,00 zł
C. 96,00 zł
D. 103,00 zł
Wykonywanie przekazu reklamow…
Z którego z wymienionych nośników reklamy powinien skorzystać producent luksusowych jachtów, jeżeli jego grupą docelową mają być osoby o ponadprzeciętnych dochodach?
A. Spot reklamowy w regionalnej, komercyjnej stacji radiowej
B. Ogłoszenie modułowe w jednym z ogólnopolskich tabloidów
C. Ogłoszenie drobne w jednej z regionalnych gazet w Polsce
D. Insert w miesięczniku gospodarczym skierowanym do inwestorów
Wykonywanie przekazu reklamow…
Do zadań działu kreatywnego w agencji reklamowej należy
A. analiza kosztów kampanii reklamowej
B. wykonywanie badań skuteczności reklamy
C. zakup czasu antenowego w telewizji
D. tworzenie scenariuszy radiowych na potrzeby kampanii reklamowej
Wykonywanie przekazu reklamow…
Przygotowana reklama w wersji elektronicznej została przekazana klientowi do akceptacji jako plik z rozszerzeniem MP3. Który z wymienionych nośników reklamowych został przygotowany dla klienta?
A. Animacja komputerowa
B. Plakat wielkoformatowy
C. Spot radiowy
D. Spot telewizyjny
Wykonywanie przekazu reklamow…
W procesie tworzenia reklamy radiowej na etapie postprodukcji wykonywany jest
A. casting aktorów
B. montaż
C. harmonogram prac
D. scenariusz reklamy
Wykonywanie przekazu reklamow…
W procesie tworzenia reklamy radiowej na etapie postprodukcji wykonywany jest
A. casting aktorów
B. harmonogram prac
C. scenariusz reklamy
D. montaż
Wykonywanie przekazu reklamow…
Które ze stoisk, pokazanych na rysunku stwarza najwięcej ograniczeń ekspozycyjnych i jest najmniejatrakcyjne do zaaranżowania przestrzeni?

A. Nr 3
B. Nr 1
C. Nr 2
D. Nr 4
Wykonywanie przekazu reklamow…
Które z narzędzi promocji-mix zastosowała firma w akcji promocyjnej "Kup dowolne słodycze za min.20,00 zł i odbierz kubek gratis"?
A. Promocję sprzedaży
B. Public relations
C. Reklamę informacyjną
D. Sprzedaż osobistą
Wykonywanie przekazu reklamow…
Terminu mock-up używa się w celu określenia
A. właściwości produktu
B. adiustacji tekstu
C. wizualizacji projektu
D. opracowania briefu
Wykonywanie przekazu reklamow…
Zamieszczony przykład prasowej reklamy drukowanej to

A. ulotka
B. plakat
C. banderola
D. ogłoszenie drobne
Wykonywanie przekazu reklamow…
Zakłady Mleczarskie, wprowadzając na rynek nowy smak jogurtu, powinny poinformować klientówo
A. pełnej ofercie produktowej firmy
B. nowym wariancie produktu
C. dodatkowych korzyściach wynikających z zakupu
D. nowych i korzystnych warunkach zakupów
Wykonywanie przekazu reklamow…
Przedstawiony na rysunku layout należy wykorzystać, projektując reklamę

A. internetową
B. zewnętrzną
C. modułową w magazynach
D. modułową w prasie
Wykonywanie przekazu reklamow…
W celu zwrócenia uwagi czytelnika, nagłówek typu nowość w prasowym ogłoszeniu modułowym należy umieścić w pozycji numer

A. 2
B. 1
C. 4
D. 3
Wykonywanie przekazu reklamow…
Konsultant: Dzień dobry, dzwonię do pana z księgarni internetowej X-BOOK.Klient: Dzień dobry.Konsultant: Kontaktuję się, ponieważ jest Pan naszym stałym klientem i mam do zaoferowania nową, bogato ilustrowaną publikacje podróżniczą o Japonii. Jako Pana osobisty doradca klienta zauważyłem, że interesują Pana publikację podróżnicze oraz o krajach azjatyckich.Klient: Tak, bardzo interesuje mnie taka tematyka. Konsultant: W takim razie przybliżę panu treść tej publikacji.Klient: Poproszę. Które działanie promocyjne przestawia zamieszczony fragment rozmowy telefonicznej konsultanta telefonicznego z klientem?
A. Public relations
B. Promocja sprzedaży
C. Sponsoring
D. Sprzedaż osobista
Wykonywanie przekazu reklamow…
Nadmuchiwana powietrzem dwustronna ściana reklamowa to
A. frontlight
B. cityscroll
C. citylight
D. airboard
Wykonywanie przekazu reklamow…
Z okazji jubileuszu firma produkcyjna zorganizowała dni otwarte dla swoich klientów w celu utrzymania jak najlepszych relacji. Które narzędzie promocji zostało zastosowane?
A. Sponsoring
B. Reklama
C. Public relations
D. Promocja sprzedaży
Wykonywanie przekazu reklamow…
Firma zajmuje się produkcją i dystrybucją lizaków owocowych dla dzieci. W celach reklamowych firma wykorzystuje postać zabawnego ufoludka. Którą technikę prezentacji reklamy telewizyjnej zastosuje firma, aby dotrzeć do grupy docelowej?
A. Dowód naukowy
B. Animację
C. Rekomendację eksperta
D. Styl życia