Filtrowanie pytań
Wykonywanie przekazu reklamow…
A. Rywalizacyjnym
B. Miękkim
C. Rzeczowym
D. Twardym
Wykonywanie przekazu reklamow…
Nośnikami reklamy internetowej są:
A. spot reklamowy, plansza reklamowa, diapozytyw
B. ogłoszenie modułowe, insert, wklejka
C. diapazon, freeboard, fotografia
D. skyscraper, top layer, interstitial
Wykonywanie przekazu reklamow…
Który materiał powinna zastosować agencja reklamowa, aby po zawieszeniu reklamy wielkoformatowej na budynku zapewnić jak największą ilość światła docierającego do pomieszczeń znajdujących się bezpośrednio za reklamą i zminimalizować skutki działania wiatru?
A. Płótno Canvas
B. Papier termotransferowy
C. Siatkę mesh
D. Folię sublimacyjną
Wykonywanie przekazu reklamow…
W briefie określono założenia kampanii reklamowej skierowanej do seniorów. Który rodzaj reklamy będzie najbardziej efektywny?
A. Reklama ambientowa
B. Reklama w formie kodu QR
C. Reklama w mediach społecznościowych
D. Reklama na billboardzie
Wykonywanie przekazu reklamow…
Którą formę reklamy zgodnie z przedstawioną grafiką pracownik działu kreatywnego powinien zaproponować producentowi słodyczy, aby dobrze budowała świadomość marki w grupie młodych ludzi lubiących gry, chętnie korzystających z rozrywki i pozytywnie nastawionych do życia?

A. Teaser
B. Advergaming
C. Interstitial
D. Spotler
Wykonywanie przekazu reklamow…
Na rynek polski wchodzi nowa firma produkująca akcesoria do skateboardingu. Wskaż ilustrację, która zgodnie z zasadami tworzenia przekazu reklamowego będzie odpowiednią formą graficzną hasła przewodniego kierowanego do potencjalnych nabywców.

A. Ilustracja 3
B. Ilustracja 4
C. Ilustracja 2
D. Ilustracja 1
Wykonywanie przekazu reklamow…
Do celów psychograficznych reklamy nie zalicza się celów związanych z
A. nabywcą
B. produktem
C. kosztami
D. przedsiębiorstwem
Wykonywanie przekazu reklamow…
Z okazji jubileuszu firma produkcyjna zorganizowała dni otwarte dla swoich klientów w celu utrzymania jak najlepszych relacji. Które narzędzie promocji zostało zastosowane?
A. Sponsoring
B. Public relations
C. Reklama
D. Promocja sprzedaży
Wykonywanie przekazu reklamow…
W procesie tworzenia reklamy radiowej na etapie postprodukcji wykonywany jest
A. casting aktorów
B. scenariusz reklamy
C. montaż
D. harmonogram prac
Wykonywanie przekazu reklamow…
Agencja reklamowa planując kampanię dla producenta głośników bezprzewodowych chce w przekazie reklamowym postawić głównie na skojarzenia produktu z dżinglem. Oznacza to, że podstawowym elementem tego przekazu ma być
A. argument sprzedażowy
B. komunikat główny
C. symbol
D. korzyści, jakie osiągnie nabywca produktu
Wykonywanie przekazu reklamow…
Który z wymienionych nośników reklamowych został przygotowany dla klienta jako plik z rozszerzeniemMP3?
A. Spot telewizyjny
B. Animacja komputerowa
C. Spot radiowy
D. Plakat wielkoformatowy
Wykonywanie przekazu reklamow…
Które ze stoisk, pokazanych na rysunku stwarza najwięcej ograniczeń ekspozycyjnych i jest najmniejatrakcyjne do zaaranżowania przestrzeni?

A. Nr 3
B. Nr 1
C. Nr 2
D. Nr 4
Wykonywanie przekazu reklamow…
Które stoisko targowe z przedstawionych na ilustracji będzie najatrakcyjniejsze dla zwiedzających

A. Nr 1
B. Nr 2
C. Nr 4
D. Nr 3
Wykonywanie przekazu reklamow…
Firma zajmuje się produkcją i dystrybucją lizaków owocowych dla dzieci. W celach reklamowych firma wykorzystuje postać zabawnego ufoludka. Którą technikę prezentacji reklamy telewizyjnej zastosuje firma, aby dotrzeć do grupy docelowej?
A. Dowód naukowy
B. Styl życia
C. Rekomendację eksperta
D. Animację
Wykonywanie przekazu reklamow…
Na której ilustracji przedstawiono hasło reklamowe, które należy umieścić na ulotce reklamowej, aby w szybki sposób zbadać skuteczność własnej reklamy w swoim mieście?

A. Na ilustracji 4
B. Na ilustracji 2
C. Na ilustracji 3
D. Na ilustracji 1
Wykonywanie przekazu reklamow…
Producent proszku do prania w swojej reklamie porównuje produkt zaplamiony z wypranym i czystym. Która technika prezentacji została zastosowana w celu dotarcia do odbiorców?
A. Demonstracji
B. Stylu życia
C. Dowodu naukowego
D. Rekomendacji
Wykonywanie przekazu reklamow…
Reklama w którym medium przyniesie najlepsze rezultaty firmie odzieżowej, która chce pozyskać nowych nabywców na terenie całej Europy: ludzi młodych, energicznych, zapracowanych, ceniących sobie wygodę?
A. Outdoor
B. Prasa
C. Radio
D. Internet
Wykonywanie przekazu reklamow…
Któremu pracownikowi agencji reklamy należy powierzyć opracowanie hasła reklamowego dla klienta?
A. Księgowemu
B. Copywriterowi
C. Account managerowi
D. Grafikowi
Wykonywanie przekazu reklamow…
Który moduł ogłoszeniowy oznaczono na ilustracji kolorem czerwonym?

A. Szachownicę
B. Rozkładówkę
C. 1/2 strony
D. Junior page
Wykonywanie przekazu reklamow…
Agencja reklamowa, która zwyciężyła w konkursie branżowym na najlepszą kampanię reklamową w kategorii dóbr konsumpcyjnych otrzymała jako nagrodę zaprezentowaną na ilustracji statuetkę. W którym konkursie agencja brała udział?

A. Effie Awards
B. Polskiego Festiwalu Reklamy
C. Klubu Twórców Reklamy
D. Cannes Lions
Wykonywanie przekazu reklamow…
Wiadomość e-mail wysyłaną do określonej grupy potencjalnych klientów firmy określa się terminem
A. reklama pop up
B. spam
C. newsletter
D. reklama AdWords
Wykonywanie przekazu reklamow…
Producent środka piorącego wprowadza na rynek nową linię produktów. Grupę docelową stanowią osoby o wysokich dochodach, mieszkające samotnie od niedawna w dużym mieście. Produkt będzie sprzedawany jedynie w ekskluzywnych drogeriach. Który z poniższych przykładów definiuje BIG IDEĘ kampanii reklamowej dla tego produktu w postaci ESP?
A. Najbielsza biel na rynku
B. Zapach twojego dzieciństwa
C. Bez brudu, bez kamienia
D. Opakowanie, które wykorzystasz ponownie
Wykonywanie przekazu reklamow…
Którą strategię marketingową powinna zarekomendować agencja reklamowa przedsiębiorstwu, którewspółpracuje wyłącznie z jednym klientem?
A. Marketingu niezróżnicowanego
B. Marketingu masowego
C. Marketingu zróżnicowanego
D. Marketingu zindywidualizowanego
Wykonywanie przekazu reklamow…
Który rodzaj działań promocyjnych zastosowała firma, jeśli sprzedaż wzrosła dzięki zastosowaniu narzędzia "dwa w cenie jednego"?
A. Promocję sprzedaży
B. Reklamę
C. Public relations
D. Sprzedaż osobistą
Wykonywanie przekazu reklamow…
Który dokument zawiera opis konstrukcji oraz zasady prawidłowego używania grafiki przedstawionej na ilustracji?

A. Media plan
B. Księga znaku
C. Brief mediowy
D. Flowchart
Wykonywanie przekazu reklamow…
Który materiał powinna zastosować agencja reklamowa, aby po zawieszeniu reklamy wielkoformatowej na budynku zapewnić jak największą ilość światła docierającego do pomieszczeń znajdujących się bezpośrednio za reklamą i zminimalizować skutki działania wiatru?
A. Folię sublimacyjną
B. Siatkę mesh
C. Papier termotransferowy
D. Płótno Canvas
Wykonywanie przekazu reklamow…
W trakcie pracy zespołu pracowników działu kreatywnego jeden z nich nieustannie komentuje pomysły pozostałych słowami "To się nie uda". Jego postawa jest przykładem zachowania
A. pasywnego
B. mobilizującego
C. asertywnego
D. destrukcyjnego
Wykonywanie przekazu reklamow…
Terminu mock-up używa się w celu określenia
A. wizualizacji projektu
B. opracowania briefu
C. adiustacji tekstu
D. właściwości produktu
Wykonywanie przekazu reklamow…
Zakłady Mleczarskie, wprowadzając na rynek nowy smak jogurtu, powinny poinformować klientówo
A. nowych i korzystnych warunkach zakupów
B. pełnej ofercie produktowej firmy
C. nowym wariancie produktu
D. dodatkowych korzyściach wynikających z zakupu
Wykonywanie przekazu reklamow…
Jeżeli we wszystkich mediach reklamowych użyto jednego sloganu reklamowego to elementem wpływającym na skuteczność przekazu jest
A. kreatywność
B. oryginalność
C. spójność
D. atrakcyjność
Wykonywanie przekazu reklamow…
W procesie tworzenia reklamy radiowej na etapie postprodukcji wykonywany jest
A. casting aktorów
B. montaż
C. scenariusz reklamy
D. harmonogram prac
Wykonywanie przekazu reklamow…
Formą zewnętrznej reklamy wielkoformatowej nie jest
A. ulotka
B. billboard
C. plakat
D. citylight
Wykonywanie przekazu reklamow…
Którą funkcję, w zamieszczonym ogłoszeniu, pełni tekst: "Nie wiesz jak pozbyć się zbędnych kilogramów bez efektu jojo"?

A. Nagłówka
B. Obietnicy reklamy
C. Hasła
D. Treści zasadniczej
Wykonywanie przekazu reklamow…
Do zadań działu kreatywnego w agencji reklamowej należy
A. tworzenie scenariuszy radiowych na potrzeby kampanii reklamowej
B. zakup czasu antenowego w telewizji
C. wykonywanie badań skuteczności reklamy
D. analiza kosztów kampanii reklamowej
Wykonywanie przekazu reklamow…
Przekaz zawarty w sloganie reklamowym "DZIAŁA DO OŚMIU RAZY DŁUŻEJ!" skierowany jest do grupy konsumentów wyodrębnionej według kryterium
A. ekonomicznego
B. demograficznego
C. geograficznego
D. społecznego
Wykonywanie przekazu reklamow…
Na której ilustracji przedstawiono produkt dla którego użycie apelu reklamowego w oparciu o emocjenegatywne jest zasadne?

A. Na ilustracji 4
B. Na ilustracji 2
C. Na ilustracji 1
D. Na ilustracji 3
Wykonywanie przekazu reklamow…
Na której ilustracji przedstawiono akcydens?

A. Na ilustracji 3
B. Na ilustracji 1
C. Na ilustracji 2
D. Na ilustracji 4
Wykonywanie przekazu reklamow…
Które z narzędzi promocji-mix zastosowała firma w akcji promocyjnej "Kup dowolne słodycze za min.20,00 zł i odbierz kubek gratis"?
A. Public relations
B. Reklamę informacyjną
C. Promocję sprzedaży
D. Sprzedaż osobistą
Wykonywanie przekazu reklamow…
Które medium powinien wybrać przedsiębiorca planujący emisję reklamy audio-wizualnej na terenie całej Polski?
A. Direct mail
B. Telewizję
C. Radio
D. Outdoor
Wykonywanie przekazu reklamow…
Które z wymienionych zadań jest charakterystyczne dla domu mediowego?
A. Zakup czasu antenowego
B. Stworzenie scenariusza spotu
C. Organizacja eventów
D. Preprodukcja filmu reklamowego