Filtrowanie pytań
Obsługa klienta oraz rozlicza…
A. Promowanie agencji w lokalnych mediach.
B. Przyznawanie rabatów dla stałych klientów.
C. Udział pracowników biura w study tour.
D. Prezentacja klientowi propozycji danej oferty turystycznej.
Obsługa klienta oraz rozlicza…
Bony turystyczne wykorzystywane przez biuro podróży stanowią przykład działań w obszarze
A. promocji bezpośredniej
B. promocji sprzedaży
C. public relations
D. product placement
Obsługa klienta oraz rozlicza…
Która metoda sprzedaży wycieczek zostanie wybrana przez organizatora turystyki, aby najlepiej zrozumieć potrzeby klientów?
A. Osobisty.
B. Zdalny.
C. Pośredni.
D. Online.
Obsługa klienta oraz rozlicza…
Jakiego typu strategii dystrybucji używa biuro podróży, oferując swoje usługi za pośrednictwem starannie wyselekcjonowanej grupy pośredników?
A. Wyłączną
B. Selektywną
C. Intensywną
D. Ekskluzywną
Obsługa klienta oraz rozlicza…
Jakie narzędzie promocji powinno być wykorzystane do kształtowania wizerunku biura podróży?
A. Marketing bezpośredni
B. Sprzedaż osobista
C. Promocja sprzedaży
D. Public relations
Obsługa klienta oraz rozlicza…
Tworzenie innowacyjnych ofert wyjazdów turystycznych należy do obszaru strategii
A. sprzedaży
B. dystrybucji
C. produktu
D. promocji
Obsługa klienta oraz rozlicza…
W katalogu promującym walory Uniejowa, oprócz kolorowych fotografii, powinny znaleźć się informacje
A. o możliwościach wynajmu przewodnika turystycznego
B. o aktualnych władzach gminy
C. o lokalnych atutach uzdrowiskowych
D. o szczegółowej historii tego miejsca
Obsługa klienta oraz rozlicza…
Która z poniższych czynności jest częścią procesu obsługi klienta w biurze podróży?
A. Dokonywanie analizy rynku
B. Ustalenie zasad współpracy z przewoźnikiem
C. Sporządzenie oferty turystycznej dostosowanej do potrzeb klienta
D. Zarządzanie finansami biura
Obsługa klienta oraz rozlicza…
Study tours dla pracowników sektora turystycznego stanowią formę działań promocyjnych w ramach
A. public relations
B. reklamy
C. sprzedaży osobistej
D. promocji sprzedaży
Obsługa klienta oraz rozlicza…
Czynnikiem, który pobudza zainteresowanie usługami noclegowymi w schronisku młodzieżowym, jest
A. rośnie liczba dostępnych usług noclegowych
B. konkurencyjność cenowa noclegów w schronisku
C. wzrost kosztów usług noclegowych w schronisku
D. spadająca liczba usług dodatkowych
Obsługa klienta oraz rozlicza…
Jakie z wymienionych aktywności są przeprowadzane w ramach sprzedaży bezpośredniej w agencjach turystycznych?
A. Informacje o ofercie biura w czasopismach branżowych
B. Zniżki oraz promocje dla lojalnych klientów
C. Prezentacja oferty przez doradcę
D. Koordynacja wyjazdów study tour
Obsługa klienta oraz rozlicza…
Jakie zadanie wykonuje touroperator w kontekście strategii dystrybucji?
A. Zorganizowanie jubileuszowego spotkania z okazji 20-lecia działalności
B. Zwiększenie liczby agentów sprzedających ofertę firmy
C. Poprawa ofert wypoczynku nad Morzem Czarnym
D. Udzielanie zniżek dla lojalnych klientów firmy
Obsługa klienta oraz rozlicza…
Wskaż, które z działań należy do sprzedaży osobistej?
A. Prezentacja oferty przez pracownika w biurze podróży
B. Obniżka cen wycieczek turystycznych
C. Uczestnictwo pracowników biura podróży w kursie
D. Zamieszczanie informacji o biurze podróży w publikacji branżowej