Filtrowanie pytań

Wybierz zawód, aby zobaczyć dostępne kwalifikacje

PGF.07 Pytanie 41
Wykonywanie przekazu reklamow…

Które z wymienionych zadań jest charakterystyczne dla domu mediowego?

A. Stworzenie scenariusza spotu
B. Zakup czasu antenowego
C. Organizacja eventów
D. Preprodukcja filmu reklamowego
PGF.07 Pytanie 42
Wykonywanie przekazu reklamow…

Reklama w którym medium przyniesie najlepsze rezultaty firmie odzieżowej, która chce pozyskać nowych nabywców na terenie całej Europy: ludzi młodych, energicznych, zapracowanych, ceniących sobie wygodę?

A. Internet
B. Prasa
C. Radio
D. Outdoor
PGF.07 Pytanie 44
Wykonywanie przekazu reklamow…

Któremu pracownikowi agencji reklamy należy powierzyć opracowanie hasła reklamowego dla klienta?

A. Grafikowi
B. Account managerowi
C. Księgowemu
D. Copywriterowi
PGF.07 Pytanie 45
Wykonywanie przekazu reklamow…

Uniwersalny nawóz do roślin domowych reklamowany jest hasłem "Z nami zawsze wiosna". Jest to przykład mechanizmu perswazji

A. nakłaniającej
B. ekonomicznej
C. informacyjnej
D. emocjonalnej
PGF.07 Pytanie 48
Wykonywanie przekazu reklamow…

Które kryterium segmentacji rynku zastosowała agencja reklamy wybierając swoich klientówinstytucjonalnych w oparciu o ich częstotliwość zakupu?

A. Społeczne
B. Behawioralne
C. Demograficzne
D. Geograficzne
PGF.07 Pytanie 49
Wykonywanie przekazu reklamow…

Osiągnięcie strategii reklamowej zgodnie z zasadą SMART uzyskuje się, jeśli cele są

A. prawdziwe, realne, określone w czasie, kreatywne, stałe
B. sprawdzone, miarodajne, ambitne, realne, trwałe
C. dalekosiężne, strategiczne, wiarygodne, mierzalne, zgodne ze światowymi trendami
D. konkretne, mierzalne, uzgodnione, realne, określone w czasie
PGF.07 Pytanie 50
Wykonywanie przekazu reklamow…

Producent proszku do prania w swojej reklamie porównuje produkt zaplamiony z wypranym i czystym. Która technika prezentacji została zastosowana w celu dotarcia do odbiorców?

A. Dowodu naukowego
B. Rekomendacji
C. Demonstracji
D. Stylu życia