Filtrowanie pytań
Wykonywanie przekazu reklamow…
A. Stworzenie scenariusza spotu
B. Zakup czasu antenowego
C. Organizacja eventów
D. Preprodukcja filmu reklamowego
Wykonywanie przekazu reklamow…
Reklama w którym medium przyniesie najlepsze rezultaty firmie odzieżowej, która chce pozyskać nowych nabywców na terenie całej Europy: ludzi młodych, energicznych, zapracowanych, ceniących sobie wygodę?
A. Internet
B. Prasa
C. Radio
D. Outdoor
Wykonywanie przekazu reklamow…
Którą formę reklamy zastosowano na zamieszczonej ulotce?

A. Przesadną
B. Niepełną
C. Oczywistą
D. Ukrytą
Wykonywanie przekazu reklamow…
Któremu pracownikowi agencji reklamy należy powierzyć opracowanie hasła reklamowego dla klienta?
A. Grafikowi
B. Account managerowi
C. Księgowemu
D. Copywriterowi
Wykonywanie przekazu reklamow…
Uniwersalny nawóz do roślin domowych reklamowany jest hasłem "Z nami zawsze wiosna". Jest to przykład mechanizmu perswazji
A. nakłaniającej
B. ekonomicznej
C. informacyjnej
D. emocjonalnej
Wykonywanie przekazu reklamow…
Który z wymienionych etapów opracowywania spotu telewizyjnego realizowany jest jako ostatni?
A. Betacam
B. Master
C. Storyboard
D. Casting
Wykonywanie przekazu reklamow…
Przygotowana reklama w wersji elektronicznej została przekazana klientowi do akceptacji jako plik z rozszerzeniem MP3. Który zwymienionych nośników reklamowych został przygotowany dla klienta?
A. Plakat wielkoformatowy
B. Spot telewizyjny
C. Animacja komputerowa
D. Spot radiowy
Wykonywanie przekazu reklamow…
Które kryterium segmentacji rynku zastosowała agencja reklamy wybierając swoich klientówinstytucjonalnych w oparciu o ich częstotliwość zakupu?
A. Społeczne
B. Behawioralne
C. Demograficzne
D. Geograficzne
Wykonywanie przekazu reklamow…
Osiągnięcie strategii reklamowej zgodnie z zasadą SMART uzyskuje się, jeśli cele są
A. prawdziwe, realne, określone w czasie, kreatywne, stałe
B. sprawdzone, miarodajne, ambitne, realne, trwałe
C. dalekosiężne, strategiczne, wiarygodne, mierzalne, zgodne ze światowymi trendami
D. konkretne, mierzalne, uzgodnione, realne, określone w czasie
Wykonywanie przekazu reklamow…
Producent proszku do prania w swojej reklamie porównuje produkt zaplamiony z wypranym i czystym. Która technika prezentacji została zastosowana w celu dotarcia do odbiorców?
A. Dowodu naukowego
B. Rekomendacji
C. Demonstracji
D. Stylu życia