SPL.02
Pytanie 561
Obsługa podróżnych w portach …
Pasażer posiada bilet na przejazd autobusem na trasie o długości 300 km. Odjazd autobusu jest opóźniony o 3 godziny w stosunku do rozkładowego czasu odjazdu. Przewoźnik nie zaoferował pasażerowi zwrotu kosztów, ani transportu alternatywnego. W związku z zaistniałą sytuacją, zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady UE nr 181/2011 z dn. 16 lutego 2011 r. dotyczącym praw pasażerów w transporcie autobusowym i autokarowym zmieniającym rozporządzenie (WE) nr 2006/2004 pasażer
A.
ma prawo do otrzymania zwrotu 25% ceny biletu.
B.
ma prawo do otrzymania zwrotu 100% ceny biletu.
C.
nie ma prawa do otrzymania żadnego zwrotu za bilet.
D.
ma prawo do otrzymania zwrotu 50% ceny biletu.