Filtrowanie pytań

Wybierz zawód, aby zobaczyć dostępne kwalifikacje

HAN.01 Pytanie 201
Prowadzenie sprzedaży

Klient zgłosił reklamację towaru, który nie był zgodny z umową. Sprzedawca, wypełniając dokument reklamacyjny, poinformował klienta, że najpierw ma prawo żądać

A. zmniejszenia ceny
B. wymiany towaru na nowy egzemplarz
C. naprawy lub wymiany towaru na nowy
D. rozwiązania umowy
HAN.01 Pytanie 202
Prowadzenie sprzedaży

Zgodnie z zasadami bhp oraz ochrony przeciwpożarowej w obiektach handlowych nie jest dozwolone

A. umieszczanie na ścianach oznakowań ewakuacyjnych
B. używanie telefonów komórkowych
C. blokowanie dostępu do wyjść awaryjnych składowanym towarem
D. wieszanie gaśnic na ścianach
HAN.01 Pytanie 203
Prowadzenie sprzedaży

Do obowiązków Inspekcji Handlowej nie wchodzi

A. kontrola produktów będących w obrocie handlowym lub planowanych do wprowadzenia do takiego obrotu, w tym w zakresie oznakowania i fałszerstw oraz kontrola usług
B. weryfikacja legalności i rzetelności działań przedsiębiorców prowadzących działalność w sferze produkcji, handlu i usług
C. inspekcja produktów w zakresie wymagań dotyczących bezpieczeństwa
D. kontrola planowania wielkości sprzedaży towarów
Prowadzenie sprzedaży

Dokumenty potwierdzające sprzedaż detaliczną powinny być przechowywane w firmie handlowej zgodnie z ustawą o rachunkowości?

A. przez czas określony w regulacjach podatkowych
B. na stałe
C. do momentu dokonania kontroli zewnętrznej
D. do dnia zatwierdzenia sprawozdania finansowego