Filtrowanie pytań

Wybierz zawód, aby zobaczyć dostępne kwalifikacje

HAN.02 Pytanie 121
Prowadzenie działań handlowych

Hurtownia wędliniarska, która również prowadzi sprzedaż detaliczną, wprowadza na rynek nowy typ wędlin drobiowych. Jakie narzędzie promocji powinna zastosować, aby przekonać klientów o doskonałej jakości i smaku tych produktów?

A. Oferowanie bonifikat przy dokonaniu zakupu
B. Wręczanie kuponów rabatowych przy zakupie
C. Wprowadzenie nagród dla lojalnych klientów
D. Organizowanie degustacji produktów
HAN.02 Pytanie 122
Prowadzenie działań handlowych

W sklepie działającym w tradycyjny sposób najbardziej efektywna jest reklama

A. internetowa
B. wydawnicza
C. społeczna
D. bezpośrednia
HAN.02 Pytanie 123
Prowadzenie działań handlowych

Na podstawie informacji zawartych w tabeli ustal, do której grupy docelowej przedsiębiorstwo handlowe powinno skierować swoją ofertę, przyjmując za kryterium doboru liczebność grupy odbiorców.

Tabela. Struktura zbiorowości odbiorców
Grupa docelowaSkumulowana liczebność grup odbiorców
Bezrobotni6
Emeryci26
Pracujący66
Uczniowie100

A. Uczniowie.
B. Emeryci.
C. Pracujący.
D. Bezrobotni.
HAN.02 Pytanie 125
Prowadzenie działań handlowych

Handlowiec oferujący wyspecjalizowany sprzęt wędkarski, pragnąc dokładnie przekazać informacje o produkcie wędkarzom, powinien użyć reklamy

A. w telewizji krajowej
B. w stacji radiowej
C. w prasie branżowej
D. w kinach
Prowadzenie działań handlowych

Jaki zwrot jest typowy dla oferty handlowej?

A. Opust 5% jest stosowany przy zakupie co najmniej 200 platonek
B. Łączna wartość zamawianego towaru wynosi 6060 zł + VAT 8%
C. Proszę o dostarczenie jogurtów 15 października br. do mojego sklepu w godzinach od 6.00 do 17.00
D. Towar odbierzemy transportem własnym
HAN.02 Pytanie 127
Prowadzenie działań handlowych

Jaką formę reklamy powinien wybrać producent, który planuje wprowadzenie na krajowy rynek markowych butów, aby przyciągnąć jak najwięcej potencjalnych klientów?

A. Wyemitowanie spotu reklamowego w telewizji ogólnokrajowej
B. Reklama w regionalnych gazetach
C. Osobiste rozdawanie ulotek na ulicach stolicy
D. Prezentację oferty na lokalnych targach
Prowadzenie działań handlowych

Kluczowe informacje, cele, założenia oraz zadania, które umożliwiają zrozumienie istoty planu marketingowego, znajdują się

A. w analizie możliwości i problemów
B. w planach operacyjnych
C. w streszczeniu planu
D. w analizie bieżącej sytuacji rynkowej
HAN.02 Pytanie 129
Prowadzenie działań handlowych

Jakie kryteria segmentacji rynku powinny być zastosowane, aby wyodrębnić jednorodne grupy konsumentów z uwagi na wiek oraz przychody?

A. Demograficzne i ekonomiczne
B. Ekonomiczne i behawioralne
C. Psychologiczne i osobowościowe
D. Geograficzne i demograficzne
HAN.02 Pytanie 130
Prowadzenie działań handlowych

Jakie narzędzia promocyjne skierowane do klientów powinien zastosować sklep spożywczy, aby zachęcić ich do większych zakupów?

A. Próbki produktów, kupony rabatowe, konkursy.
B. Premie sprzedażowe, zawody, wyjazdy szkoleniowe.
C. Kupony rabatowe, próbki produktów, szkolenia dla agentów.
D. Wsparcie finansowe, darmowe próbki, wycieczki.