Filtrowanie pytań

Wybierz zawód, aby zobaczyć dostępne kwalifikacje

Przygotowanie imprez i usług …

Jakie czynniki mogą przyczynić się do zmniejszenia liczby rezerwacji on-line usług turystycznych w Tunezji?

A. Spadek cen biletów lotniczych do Ankary
B. Zwiększenie asortymentu lokalnych atrakcji w tunezyjskich hotelach
C. Zagrożenie atakami terrorystycznymi
D. Niekorzystna prognoza warunków atmosferycznych nad polskim morzem
Przygotowanie imprez i usług …

Organizator turystyki FRANCE, który specjalizuje się w sprzedaży rodzinnych wczasów do Francji przez sieć pośredników turystycznych, zauważył zmniejszenie efektywności w sprzedaży swoich usług. Które z przedstawionych działań promocyjnych najskuteczniej wpłynie na poprawę efektywności sprzedaży produktów organizatora turystyki FRANCE?

A. Zorganizowanie konferencji prasowej
B. Zwiększenie prowizji dla pośredników
C. Sponsorowanie lokalnej imprezy sportowej
D. Umieszczenie ogłoszenia w prasie
Przygotowanie imprez i usług …

W jaki sposób można zwiększyć atrakcyjność usług turystycznych?

A. Zwiększając ceny bez dodatkowych korzyści
B. Oferując promocje sezonowe i zniżki
C. Zmniejszając liczbę dostępnych usług
D. Ograniczając reklamę do lokalnych gazet
Przygotowanie imprez i usług …

Czym jest nisza rynkowa?

A. przestrzeń, w której spotykają się nabywcy i sprzedawcy
B. zbiór produktów jednego producenta
C. dostępne posady na rynku lokalnym
D. teren niezaspokojonych potrzeb klientów
Przygotowanie imprez i usług …

Biuro podróży, organizując w związku z jubileuszem przyjęcie dla lojalnych klientów przy udziale mediów, skorzystało z narzędzia promocji określanego jako

A. reklama
B. public relations
C. promocja właściwa
D. sprzedaż osobista
Przygotowanie imprez i usług …

Biuro podróży, które specjalizuje się w organizacji wydarzeń szkoleniowych, konferencji oraz spotkań dla biznesu, planuje wprowadzenie nowego produktu turystycznego, o którym chce poinformować swoich stałych klientów. Jaką formę komunikacji powinno przede wszystkim wybrać?

A. Ulotki rozdawane przechodniom
B. Oferta na stronie internetowej biura
C. Reklama w prasie branżowej
D. Zaproszenie przedstawicieli firm na spotkanie
Przygotowanie imprez i usług …

Biuro podróży Albatros dodało do wakacji w Egipcie przejażdżkę quadami po pustyni, nie zmieniając ceny wyjazdu. W związku z tym popyt na ten produkt powinien

A. zmniejszyć się
B. wzrosnąć
C. ustabilizować się
D. pozostać na stałym poziomie
Przygotowanie imprez i usług …

W jaki sposób można zwiększyć atrakcyjność oferty turystycznej w sezonie niskim?

A. Redukując ilość dostępnych miejsc, co ogranicza potencjalną bazę klientów.
B. Oferując zniżki i dodatkowe usługi.
C. Zawężając grupę docelową, co zmniejsza potencjalną liczbę zainteresowanych ofertą.
D. Podnosząc ceny w ofercie, co raczej odstrasza klientów, zamiast ich przyciągać.
Przygotowanie imprez i usług …

Jakie z podanych grup produktów powinny być eliminowane z diety osób z podwyższonym poziomem cholesterolu?

A. Masła i serów żółtych.
B. Ryżu brązowego i owoców.
C. Ryb i makaronu pełnoziarnistego.
D. Warzyw i drobiu.
Przygotowanie imprez i usług …

Jakie działanie nie jest wykonywane przez Polską Organizację Turystyczną?

A. Reprezentowanie interesów ekonomicznych swoich członków
B. Promowanie Polski jako kraju atrakcyjnego turystycznie pod względem kulturowym i przyrodniczym
C. Zapewnienie działania i rozwijania polskiego systemu informacji turystycznej zarówno w kraju, jak i za granicą
D. Inicjowanie, opiniowanie oraz wspieranie planów rozwoju i modernizacji infrastruktury turystycznej
Przygotowanie imprez i usług …

Biuro podróży zauważa nieprzerwany spadek przychodów ze sprzedaży wycieczek. W celu zwiększenia sprzedaży, właściciel planuje wprowadzenie licznych zniżek na oferowane usługi, mając nadzieję, że wzrost liczby nabywanych usług przewyższy obniżenie cen. Jaką strategię marketingową wybierze to biuro?

A. Za pomocą produktu
B. Za pomocą promocji
C. Za pomocą ceny
D. Za pomocą dystrybucji
Przygotowanie imprez i usług …

Kierownik działu marketingu w biurze podróży ALTUR zamierza zwiększyć sprzedaż na rynku poprzez bezpośrednią akwizycję. Jakie kroki powinien podjąć, aby wdrożyć zamierzoną strategię?

A. Zorganizować wyjazd studyjny dla pracowników innych biur podróży.
B. Przeszkolić pracowników z oferty sezonowej w biurze podróży.
C. Przedstawić ofertę biura podróży w siedzibie klienta.
D. Stworzyć ofertę first minutę i promować ją w radiu.