Na schemacie symbolami U₁, U₂ i U₃ kolejno oznaczono napięcia




| DANE OGÓLNE | Typ napędu | Nr fabryczny/Rok produkcji | Data zabudowy | Z kontrolą iglic | Inne informacje |
|---|---|---|---|---|---|
| Tak / Nie* |
| Cykl pomiarowy (czasookres) | Siła Trzymania / Rozprucia* | Siła Nastawcza |
|---|---|---|
| ........................................................ | ........................................................ |
| LP. | Data sprawdzania | Siła oddziaływania rozjazdu na napęd | Napęd | Skok | Uwagi | Nazwisko sprawdzającego Podpis | |||||||
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| W końcowym położeniu | W czasie przekładania | Siła trzymania wartość gran. .............. [Kn] | Siła nastawcza wartość gran. .............. [Kn] | Suwaka nast. | Pręta nast. | ||||||||
| + | - | +/- | -/+ | + | - | +/- | -/+ | ||||||
| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 |
| 1 | |||||||||||||
| 2 | |||||||||||||
| 3 | |||||||||||||
| 4 | |||||||||||||
| 5 | |||||||||||||
| Oznaczenie ze względu na: | EBI Switch 700 - | H/ | ||||||
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| Kraj przeznaczenia (pierwsza litera nazwy kraju) | Np.: | Austria | A | |||||
| Hiszpania | E | |||||||
| Niemcy | G | |||||||
| Polska | P | |||||||
| Dania | D | |||||||
| Siła rozprucia napędu [kN] | Np.: | 7,0 kN | 7 | |||||
| 9,0 kN | 9 | |||||||
| >100 kN (nierozpruwalny) | 0 | |||||||
| Siła nastawcza* [kN] | Np.: | 5 kN | 5 | |||||
| 6 kN | 6 | |||||||
| 7 kN | 7 | |||||||
| Napięcie zasilania | 1x220 V DC | 1 | ||||||
| 1x230 V AC | 2 | |||||||
| 3x400 V AC | 4 | |||||||
| Czas przestawiania | Np. | dla skoku 220mm | 3 | |||||
| 5 | ||||||||
| Technologia (domyślnie) | Elektrohydrauliczny | H/ | ||||||
| Strona zabudowy | Prawa | R | ||||||
| Lewa | L | |||||||
| Skok suwaka | Np.: | 220 mm | 22 | |||||
| Schemat okablowania | W zależności od systemu sterowania | A,B,C… | ||||||



| §§ instrukcji Ie-12 (E-24) | Nazwa urządzeń i wyszczególnienie wykonywanych robót | Urządzenia czynne | Urządzenia wyłączone z eksploatacji w zakresie § 84 | Uwagi |
|---|---|---|---|---|
| 58 ust. 1-4 i 7-10 | Przegląd elektrycznych napędów zwrotnicowych, w tym: Przegląd napędów zwrotnicowych | 1 raz/rok | 1 raz/rok | 3 |
| ust. 5 | Sprawdzenie sił nastawczych w elektrycznych napędach zwrotnicowych (dotyczy również napędów wykolejnicowych) | 1 raz/3 mies. | - | 2 |
| ust. 6 | Sprawdzenie sił trzymania w elektrycznych napędach zwrotnicowych | 1 raz/2 lata | - | 2 |
| 59 | Konserwacja kontrolerów położenia iglic | 1 raz/1 mies. | ||
| 60 | Przegląd kontrolerów położenia iglic | 1 raz/3 mies. | - | |
| 61 | Konserwacja układów kontroli niezajętości torów i rozjazdów | 1 raz/mies. | - | 3 |
| 62 | Przegląd układów kontroli niezajętości torów i rozjazdów (wiosną i jesienią) | 1 raz/6 mies. | 1 raz/rok | 3 |
| 63 | Przegląd szaf torowych (kontenerów) | 1 raz/3 mies. | 1 raz/rok |
| §§ in- strukcji Ie-12 (E- 24) | Nazwa urządzeń i wyszczególnienie wykonywanych robót | Urządzenia czynne | Urządzenia wyłączone z eksploatacji w zakresie § 84 | Uwagi |
|---|---|---|---|---|
| 59 | Konserwacja kontrolerów położenia iglic | 1raz/1mies. | ||
| 60 | Przegląd kontrolerów położenia iglic | 1raz/3mies. | - | |
| 61 | Konserwacja układów kontroli niezajętości torów i rozjazdów | 1raz/mies. | - | 3 |
| 62 | Przegląd układów kontroli niezajętości torów i rozjazdów (wio- sną i jesienią) | 1raz/6mies. | 1raz/rok | 3 |
| 63 | Przegląd szaf torowych (kontenerów) | 1raz/3mies. | 1raz/rok | |
| 64 | Przegląd dławików torowych | 1raz/rok | 1raz/rok | 3 |
| 65 | Konserwacja nastawnicy, pulpitu nastawczego i planu świetl- nego | 1raz/mies. | - | |
| 66 | Przegląd nastawnicy, pulpitu nastawczego i planu świetlnego | 1raz/rok | 1raz/rok | |
| 67 | Konserwacja urządzeń sbl | 1raz/mies. | - | |
| 68 | Przegląd i pomiary kontrolne urządzeń sbl, w tym: | 1raz/rok | 5 | |
| Dla sbl bez bezzłączowych układami kontroli niezajętości | 1raz/3mies. | - | ||
| Dla sbl z bezzłączowymi układami kont. niez. V 140 km/h | 1raz/mies. | |||
| 69 | Konserwacja elektromagnesu shp | 1raz/mies. | - | |
| 70 | Przegląd elektromagnesów shp | 1raz/6mies. | - | 3 |




| § 58. Przegląd napędów zwrotnicowych | |
|---|---|
| 1. | Zestaw dodatkowych zabiegów utrzymaniowych dla napędów zwrotnicowych typu JEA29 oraz EEA4 (wraz ze wszelkimi podtypami) polega na sprawdzeniu czy: 1) kanały prowadzące suwaki kontrolne, które powinny posiadać głębokość od 40,2 do 41,2 mm; przy zużyciu ponad 41,2 mm należy dokonać regeneracji kanału; 2) wysokość suwaków kontrolnych, która powinna wynosić 30±0,2 mm; przy zużyciu do 29,6 mm należy suwaki wymienić lub napęd umieścić w rozjazdach bez kontroli iglic; 3) hak kolysek kontaktowej, w skrajnym położeniu napędu, zapada na głębokość 8 - 11 mm; 4) luz w zagłębieniu między hakiem kolysek kontaktowej a ścianką wycięcia w suwaku kontrolnym iglicy przylegającej powinien wynosić 1-3 mm; 5) rozwarcie styków kontrolnych, gdy hak znajduje się na głębokości minimum 4 mm, |


| Prawidłowe wartości sił trzymania dla napędów rozpruwalnych: 1) min 4,5 kN - dla napędów JEA29 w torach głównych zasadniczych; 2) min 4,0 kN - dla napędów JEA29 normalnobieżnych i wolnobieżnych w pozostałych torach; 3) dla napędów JEA29 szybkobieżnych – wg obowiązujących DTR; 4) od 5,5 kN do 7,0 kN - dla napędów normalnobieżnych EEA40, EEA4 i EEA42; 5) od 7 kN do 8,5 kN - dla napędów wolnobieżnych EEA40, EEA41 i 42; 6) od 4,5k N do 6,0 kN - dla napędów szybkobieżnych EEA40, EEA42; |
| Nr żył lub par | Data ............ | Data ............ | Data ............ | Data ............ | Data ............ | Data ............ | Data ............ | Data ............ |
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| Izolacja [MΩ] | Izolacja [MΩ] | Izolacja [MΩ] | Izolacja [MΩ] | Izolacja [MΩ] | Izolacja [MΩ] | Izolacja [MΩ] | Izolacja [MΩ] | |
| 4. | Należy sprawdzić widoczność wskazań sygnalizatora z miejsca obok prawego toku szynowego, patrząc w kierunku jazdy, w odległości równej minimalnej widoczności sygnałów danego sygnalizatora. Widoczność sygnałów przy największej dozwolonej prędkości (V) wyrażonej w [km/h], zbliżania się pociągów do sygnalizatora powinna wynosić:
|








