Którą cyfrą oznaczono nasadkę podwójną minusową zabudowaną w skrzyni zależności scentralizowanych urządzeń mechanicznych?











| 4. | Należy sprawdzić widoczność wskazań sygnalizatora z miejsca obok prawego toku szynowego, patrząc w kierunku jazdy, w odległości równej minimalnej widoczności sygnałów danego sygnalizatora. Widoczność sygnałów przy największej dozwolonej prędkości (V) wyrażonej w [km/h], zbliżania się pociągów do sygnalizatora powinna wynosić:
|




| Prawidłowe wartości sił trzymania dla napędów rozpruwalnych: 1) min 4,5 kN - dla napędów JEA29 w torach głównych zasadniczych; 2) min 4,0 kN - dla napędów JEA29 normalnobieżnych i wolnobieżnych w pozostałych torach; 3) dla napędów JEA29 szybkobieżnych – wg obowiązujących DTR; 4) od 5,5 kN do 7,0 kN - dla napędów normalnobieżnych EEA40, EEA4 i EEA42; 5) od 7 kN do 8,5 kN - dla napędów wolnobieżnych EEA40, EEA41 i 42; 6) od 4,5k N do 6,0 kN - dla napędów szybkobieżnych EEA40, EEA42; |

| Oznaczenie ze względu na: | EBI Switch 700 - | H/ | ||||||
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| Kraj przeznaczenia (pierwsza litera nazwy kraju) | Np.: | Austria | A | |||||
| Hiszpania | E | |||||||
| Niemcy | G | |||||||
| Polska | P | |||||||
| Dania | D | |||||||
| Siła rozprucia napędu [kN] | Np.: | 7,0 kN | 7 | |||||
| 9,0 kN | 9 | |||||||
| >100 kN (nierozpruwalny) | 0 | |||||||
| Siła nastawcza* [kN] | Np.: | 5 kN | 5 | |||||
| 6 kN | 6 | |||||||
| 7 kN | 7 | |||||||
| Napięcie zasilania | 1x220 V DC | 1 | ||||||
| 1x230 V AC | 2 | |||||||
| 3x400 V AC | 4 | |||||||
| Czas przestawiania | Np. | dla skoku 220mm | 3 | |||||
| 5 | ||||||||
| Technologia (domyślnie) | Elektrohydrauliczny | H/ | ||||||
| Strona zabudowy | Prawa | R | ||||||
| Lewa | L | |||||||
| Skok suwaka | Np.: | 220 mm | 22 | |||||
| Schemat okablowania | W zależności od systemu sterowania | A,B,C… | ||||||



| Stan | Stacja A | Stacja B | ||
|---|---|---|---|---|
| odblokowany | zablokowany | odblokowany | zablokowany | |
| A. | Po, Poz, Ko | - | - | Po, Poz, Ko |
| B. | Poz | Po, Ko | Po, Ko | Poz |
| C. | Po, Ko | Poz | Poz | Po, Ko |
| D. | - | Po, Poz, Ko | Po, Poz, Ko | - |




| 4. | Należy sprawdzić widoczność wskazań sygnalizatora z miejsca obok prawego toku szynowego, patrząc w kierunku jazdy, w odległości równej minimalnej widoczności sygnałów danego sygnalizatora. Widoczność sygnałów przy największej dozwolonej prędkości (V) wyrażonej w [km/h], zbliżania się pociągów do sygnalizatora powinna wynosić:
|

