Filtrowanie pytań
Obsługa klienta oraz rozlicza…
A. Polecenie zapłaty
B. Kartę debetową
C. Czek rozrachunkowy
D. Przelew elektroniczny
Obsługa klienta oraz rozlicza…
Sprzedaż biletów lotniczych w liczbie przewyższającej liczbę miejsc dostępnych w samolocie nazywana jest
A. overstays
B. last minute
C. overbooking
D. first minute
Obsługa klienta oraz rozlicza…
Turysta może zapłacić za obiad w restauracji kartą płatniczą tylko wtedy, gdy lokal dysponuje
A. terminalem
B. scannerem
C. modemem
D. notebookiem
Obsługa klienta oraz rozlicza…
Wskaż osobę odpowiedzialną za Internetowy System Informacji Turystycznej?
A. Polska Organizacja Turystyki
B. Państwowa Organizacja Turystyczna
C. Polska Organizacja Turystyczna
D. Państwowa Organizacja Turystyki
Obsługa klienta oraz rozlicza…
Aby zestawić oferty gastronomiczne w miejscowościach turystycznych, trzeba wykorzystać stronę internetową
A. booking.com
B. zomato.com
C. accorhotels.com
D. hrs.com
Obsługa klienta oraz rozlicza…
Który system do rezerwacji pozwala na zakup biletów na promy?
A. Intercity.pl
B. Aferry.pl
C. Eskay.pl
D. Voyager.pl
Obsługa klienta oraz rozlicza…
Usługi turystyczne są rezerwowane i sprzedawane głównie za pomocą GDS, czyli globalnego systemu dystrybucji, przez
A. właścicieli obiektów noclegowych
B. gości hoteli
C. klientów biur podróży
D. biura podróży
Obsługa klienta oraz rozlicza…
Jak nazywa się proces zablokowania środków płatniczych na koncie klienta przez pracownika biura podróży, oparty na danych z karty?
A. preautoryzacją
B. kontrofertą
C. rezerwacją
D. płatnością
Obsługa klienta oraz rozlicza…
Przy zakupie biletu autokarowego dla klienta, pracownik biura podróży powinien wykorzystać system
A. EccoTravel
B. EuroPodróże
C. EuroElixir
D. EuroTicket
HGT.08 Pytanie 10
Obsługa klienta oraz rozlicza…
Jakiej informacji nie wykorzysta pracownik biura podróży, rezerwując usługi noclegowe dla grupy przez system rezerwacji hotelowej?
A. Terminu pobytu
B. Rodzaju ubezpieczenia
C. Lokalizacji obiektu
D. Liczby pokoi
Obsługa klienta oraz rozlicza…
Trivago.pl jest przykładem systemu rezerwacji online
A. usług gastronomicznych
B. atrakcji turystycznych
C. biletów lotniczych
D. miejsc noclegowych
Obsługa klienta oraz rozlicza…
W trakcie obsługi klienta w biurze, referent wykorzystał system euroTICKET, co oznacza, że nabył bilety
A. autokarowe
B. lotnicze
C. promowe
D. kolejowe
Obsługa klienta oraz rozlicza…
Internetowy System Rezerwacji Usług Turystycznych w Polsce (ISIT), stworzony przez POT w celu promowania atrakcji turystycznych kraju, to skrót oznaczający Internetowy System
A. Informowania Turystycznego w Polsce
B. Informacji Turystycznej
C. Informowania Turystów
D. Informacji Turystycznej i Promocji Polski
Obsługa klienta oraz rozlicza…
Terminal POS wykorzystywany jest przy odbieraniu płatności za wydarzenia i usługi turystyczne?
A. czekiem podróżnym
B. gotówką
C. przelewem
D. kartą płatniczą
Obsługa klienta oraz rozlicza…
Do Globalnego Systemu Dystrybucyjnego (GDS) nie mają wstępu
A. linie lotnicze
B. spółki kolejowe
C. systemy hotelowe
D. klienci indywidualni
Obsługa klienta oraz rozlicza…
Jaki skrót wskazuje na system informacji turystycznej w Polsce?
A. POT
B. GDS
C. IHRA
D. ISIT
HGT.08 Pytanie 17
Obsługa klienta oraz rozlicza…
W kontekście strategii produktowej, firma transportowa zaproponowała
A. rozszerzenie oferty świadczonych usług
B. dodanie reklamy na swoich środkach transportu
C. stworzenie systemu rezerwacji internetowej
D. wprowadzenie obniżonych stawek
Obsługa klienta oraz rozlicza…
Trivago.pl to platforma służąca do dokonywania rezerwacji
A. atrakcji turystycznych
B. zakwaterowania
C. usług kulinarnych
D. biletów na loty
Obsługa klienta oraz rozlicza…
Klient zrealizował płatność za wycieczkę przy pomocy mobilnej aplikacji bankowej na swoim telefonie, a także wprowadził sześciocyfrowy kod wymagany dla wybranego sposobu transakcji, co oznacza, że użył systemu
A. Dotpay
B. PayU
C. Kod QR
D. Blik
Obsługa klienta oraz rozlicza…
HRS to system rezerwacji dostępny w sieci
A. miejsc noclegowych
B. usług gastronomicznych
C. imprez turystycznych
D. pakietów konferencyjnych
Obsługa klienta oraz rozlicza…
System internetowy, który pozwala na dokonywanie płatności za usługi turystyczne przy użyciu telefonu komórkowego to
A. PayBack
B. PayPal
C. Pay Per View
D. PayPass
Obsługa klienta oraz rozlicza…
Aby umożliwić klientowi dokonanie płatności za fakturę w późniejszym terminie, biuro podróży zazwyczaj korzysta z rozliczenia przy użyciu
A. przelewu
B. gotówki
C. barteru
D. czeków
Obsługa klienta oraz rozlicza…
Z jakiego modułu na stronie polska.travel powinno się skorzystać podczas planowania kilku dniowej wycieczki oraz rezerwacji noclegu w Kotlinie Kłodzkiej?
A. Hotel Reservation
B. Trip Planner
C. About Poland
D. Events Calendar
Obsługa klienta oraz rozlicza…
Informacja OPEN na bilecie wskazuje, że został zakupiony
A. bez ustalonego terminu powrotu
B. wyłącznie w jedną stronę
C. przez stronę internetową
D. tam i z powrotem
Obsługa klienta oraz rozlicza…
Podczas zakupu biletu przez system e-podróżnik.pl, konieczne jest podanie
A. serii dowodu osobistego
B. numeru paszportu
C. imienia i nazwiska
D. numeru pesel
Obsługa klienta oraz rozlicza…
Zarezerwowanie miejsc dla większej liczby osób niż może pomieścić hotel lub samolot nazywa się
A. overbooking
B. czarter
C. timesharing
D. allotment
- ‹
- 1
- ›