Filtrowanie pytań

Wybierz zawód, aby zobaczyć dostępne kwalifikacje

Organizacja i prowadzenie pro…

Metoda realizacji działań gwarantujących spójną oraz wysoką jakość obsługi klienta w ASO jest określona w

A. księdze jakości
B. procedurach
C. deklaracji polityki jakości
D. dokumencie homologacji
Organizacja i prowadzenie pro…

Jaką decyzję powinna podjąć osoba nadzorująca mechanika pracującego pod podnośnikiem nożycowym, jeśli zauważyła, że zapadki zabezpieczające po jednej stronie nie zadziałały?

A. Natychmiast wezwać serwis do podnośnika
B. Informować pracownika Urzędu Dozoru Technicznego
C. Zlecić zabezpieczenie podnośnika przy użyciu podstawek
D. Nakazać mechanikowi niezwłoczne opuszczenie miejsca pod podnośnikiem
Organizacja i prowadzenie pro…

Na podstawie danych zawartych w tabeli, przy pojemności układu smarowania silnika pojazdu 4,5 litra, koszt brutto wykonania zlecenia obejmującego przegląd techniczny na stacji kontroli pojazdów oraz wymianę oleju i filtra oleju wynosi

Cena netto [zł]rg.*Podatek %
Olej silnikowy 1 litr80-23
Filtr oleju 1 szt.20-23
Przegląd techniczny100-23
Wymiana oleju i filtra oleju-123
*cena 1 rg = 100 zł

A. 713,40 zł
B. 369,00 zł
C. 590,40 zł
D. 580,00 zł
Organizacja i prowadzenie pro…

Jakich informacji pracownik działu obsługi klienta nie jest zobowiązany umieścić w formularzu naprawy?

A. Daty odbioru pojazdu po zakończonej naprawie
B. Danych dotyczących auta
C. Listy zgłaszanych problemów
D. Części procesu technologicznego
MOT.06 Pytanie 206
Organizacja i prowadzenie pro…

Do niewerbalnej formy komunikacji należy

A. gestykulacja oraz ruchy ciała
B. sztuka aktywnego słuchania oraz prowadzenia konwersacji
C. zdolność do perswazji
D. prowadzenie rozmowy i autoprezentacja
Organizacja i prowadzenie pro…

Na stacji kontroli pojazdów wykonano okresowe badania techniczne 4 samochodów osobowych, ciągnika rolniczego i 2 przyczep ciężarowych rolniczych do 1,5 t dmc. Oblicz całkowity koszt badań dla wszystkich pojazdów.

Rodzaj pojazduCena brutto [zł]
Samochód osobowy,98,00
Motocykl, ciągnik rolniczy62,00
Samochód ciężarowy i specjalny, ciągnik samochodowy siodłowy powyżej 3,5t do 16t dmc153,00
Samochód ciężarowy i specjalny, ciągnik samochodowy siodłowy powyżej 16t dmc, ciągnik samochodowy balastowy176,00
Przyczepa ciężarowa rolnicza do 1,5t dmc40,00
Przyczepa ciężarowa rolnicza powyżej 1,5t do 6 t dmc50,00
Przyczepa ciężarowa rolnicza powyżej 6t dmc70,00

A. 439,00 zł
B. 695,00 zł
C. 554,00 zł
D. 534,00 zł
Organizacja i prowadzenie pro…

Jaką kwotę netto uiści klient serwisu za wymianę oleju silnikowego z filtrem, jeżeli czas wymiany wyniósł 45 minut, koszt zakupu oleju oraz filtra to 240,00 zł netto, a stawka za roboczogodzinę wynosi 100,00 zł netto?

A. 321,00 zł
B. 285,00 zł
C. 315,00 zł
D. 376,20 zł
Organizacja i prowadzenie pro…

Do standardowych obowiązków kierownika serwisu, który zatrudnia od 5 do 10 pracowników, należy

A. utrzymywanie relacji z klientami
B. opracowywanie wynagrodzeń dla pracowników
C. prowadzenie dokumentacji finansowej
D. przygotowywanie kosztorysów
Organizacja i prowadzenie pro…

Jakie informacje zawiera dokumentacja technologiczna dotycząca naprawy?

A. plany operacyjne do montażu i demontażu.
B. przykłady paragonów fiskalnych z napraw.
C. ceny netto dla regenerowanych części.
D. warunki techniczne dotyczące przyjęcia pojazdu do naprawy
MOT.06 Pytanie 217
Organizacja i prowadzenie pro…

Metoda bezpośrednia w interakcji z klientem obejmuje kontakt

A. interpersonalny.
B. pocztowy.
C. pośredni.
D. negocjacyjny.
Organizacja i prowadzenie pro…

Mechanik, który zleca zmiennikowi podjęcie pracy nad montażem naprawionych części pojazdu, w celu ułatwienia mu pracy, powinien go poinformować

A. o zastosowanych standardowych procedurach i technologiach
B. o napotkanych komplikacjach przy demontażu
C. o kosztach wykonania usługi
D. o przewidywanych odstępstwach od obowiązującej technologii
Organizacja i prowadzenie pro…

Firma otrzymała pięcioletnią gwarancję na nowy pojazd zakupiony w salonie, ile miesięcy ma na odstąpienie od umowy (w celu żądania wymiany na inny model) z powodu istotnych wad ukrytych?

A. 18 miesięcy
B. 12 miesięcy
C. 6 miesięcy
D. 24 miesięcy
MOT.06 Pytanie 224
Organizacja i prowadzenie pro…

Doradca obsługuje jednego klienta, podczas gdy w kolejce oczekują jeszcze trzej klienci. W tym samym momencie dzwoni telefon. Dzwoni przełożony doradcy serwisowego i wzywa go. Co powinien uczynić doradca?

A. Poinformować przełożonego o sytuacji i zapytać, czy spotkanie może odbyć się później
B. Dokończyć obsługę klienta, przeprosić następnych i pójść do biura przełożonego.
C. Zaniedbać wszystko i udać się do biura przełożonego.
D. Odebrać telefon i oznajmić, że nie może przybyć.
Organizacja i prowadzenie pro…

Dokument obrotu materiałowego sporządzony w prawidłowy sposób nie musi zawierać

A. datu wystawienia dokumentu
B. nazwa materiału
C. informacji osobowych kuriera dostarczającego przesyłkę
D. liczby wydanego materiału
Organizacja i prowadzenie pro…

Podczas oddawania klientowi samochodu po naprawie, pracownik serwisu powinien

A. przedstawić zakres wykonanych prac
B. poprosić mechanika wykonującego naprawę o potwierdzenie prawidłowości wykonanych prac
C. zezwolić klientowi zjechać z podnośnika najazdowego
D. wprowadzić w zleceniu serwisowym dane właściciela pojazdu
Organizacja i prowadzenie pro…

Jaki dokument definiuje wymagania dotyczące wyposażenia stacji kontroli pojazdów?

A. Rozporządzenie ministra odpowiedzialnego za transport
B. Obwieszczenie starosty powiatowego
C. Obwieszczenie wojewody
D. Decyzja związku stacji kontroli pojazdów
Organizacja i prowadzenie pro…

Właściciel pojazdu, który został wycofany z eksploatacji, ma obowiązek w ciągu 30 dni od daty otrzymania zaświadczenia o demontażu zrealizować

A. zgłoszenie demontażu w Centralnej Ewidencji Pojazdów
B. opłatę w Powiatowym Zarządzie Dróg
C. przekazanie usuniętej tabliczki znamionowej do wydziału komunikacji
D. wniosek o wyrejestrowanie pojazdu
Organizacja i prowadzenie pro…

Na organizację miejsca pracy nie oddziałuje

A. narzędzie, z którego korzysta pracownik
B. układ przestrzenny miejsca pracy
C. postawa, w jakiej mechanik realizuje najwięcej zadań
D. indywidualne preferencje pracownika