Filtrowanie pytań
Organizacja i prowadzenie pro…
A. Firma 2000
B. SkyLogic
C. AutoData
D. Audatex
Organizacja i prowadzenie pro…
Metoda realizacji działań gwarantujących spójną oraz wysoką jakość obsługi klienta w ASO jest określona w
A. księdze jakości
B. procedurach
C. deklaracji polityki jakości
D. dokumencie homologacji
Organizacja i prowadzenie pro…
Jaką decyzję powinna podjąć osoba nadzorująca mechanika pracującego pod podnośnikiem nożycowym, jeśli zauważyła, że zapadki zabezpieczające po jednej stronie nie zadziałały?
A. Natychmiast wezwać serwis do podnośnika
B. Informować pracownika Urzędu Dozoru Technicznego
C. Zlecić zabezpieczenie podnośnika przy użyciu podstawek
D. Nakazać mechanikowi niezwłoczne opuszczenie miejsca pod podnośnikiem
Organizacja i prowadzenie pro…
Na podstawie danych zawartych w tabeli, przy pojemności układu smarowania silnika pojazdu 4,5 litra, koszt brutto wykonania zlecenia obejmującego przegląd techniczny na stacji kontroli pojazdów oraz wymianę oleju i filtra oleju wynosi
Cena netto [zł] | rg.* | Podatek % | |
---|---|---|---|
Olej silnikowy 1 litr | 80 | - | 23 |
Filtr oleju 1 szt. | 20 | - | 23 |
Przegląd techniczny | 100 | - | 23 |
Wymiana oleju i filtra oleju | - | 1 | 23 |
*cena 1 rg = 100 zł |
A. 713,40 zł
B. 369,00 zł
C. 590,40 zł
D. 580,00 zł
Organizacja i prowadzenie pro…
Jakich informacji pracownik działu obsługi klienta nie jest zobowiązany umieścić w formularzu naprawy?
A. Daty odbioru pojazdu po zakończonej naprawie
B. Danych dotyczących auta
C. Listy zgłaszanych problemów
D. Części procesu technologicznego
Organizacja i prowadzenie pro…
Do niewerbalnej formy komunikacji należy
A. gestykulacja oraz ruchy ciała
B. sztuka aktywnego słuchania oraz prowadzenia konwersacji
C. zdolność do perswazji
D. prowadzenie rozmowy i autoprezentacja
Organizacja i prowadzenie pro…
Przyjmując auto do serwisu, pracownik działu obsługi klienta sporządza
A. dokumentację serwisową pojazdu.
B. formularz roboczy.
C. zamówienie na materiały.
D. zlecenie na usługi warsztatowe.
Organizacja i prowadzenie pro…
Na stacji kontroli pojazdów wykonano okresowe badania techniczne 4 samochodów osobowych, ciągnika rolniczego i 2 przyczep ciężarowych rolniczych do 1,5 t dmc. Oblicz całkowity koszt badań dla wszystkich pojazdów.
Rodzaj pojazdu | Cena brutto [zł] |
---|---|
Samochód osobowy, | 98,00 |
Motocykl, ciągnik rolniczy | 62,00 |
Samochód ciężarowy i specjalny, ciągnik samochodowy siodłowy powyżej 3,5t do 16t dmc | 153,00 |
Samochód ciężarowy i specjalny, ciągnik samochodowy siodłowy powyżej 16t dmc, ciągnik samochodowy balastowy | 176,00 |
Przyczepa ciężarowa rolnicza do 1,5t dmc | 40,00 |
Przyczepa ciężarowa rolnicza powyżej 1,5t do 6 t dmc | 50,00 |
Przyczepa ciężarowa rolnicza powyżej 6t dmc | 70,00 |
A. 439,00 zł
B. 695,00 zł
C. 554,00 zł
D. 534,00 zł
Organizacja i prowadzenie pro…
W numerze VTN informacje dotyczące zakładu produkującego pojazd znajdują się w sekcji
A. VIS
B. VDS
C. WMI
D. ISO
Organizacja i prowadzenie pro…
Zamawianie części zamiennych w hurtowni, która obsługuje warsztat, jest zadaniem
A. mechanika przeprowadzającego naprawę
B. magazyniera
C. pracownika działu finansowego
D. diagnozującego
Organizacja i prowadzenie pro…
Jakie szkolenie BHP pracownik powinien ukończyć przed rozpoczęciem pracy na określonym stanowisku?
A. Ogólne
B. Stanowiskowe
C. Sytuacyjne
D. Okresowe
Organizacja i prowadzenie pro…
Jaką kwotę netto uiści klient serwisu za wymianę oleju silnikowego z filtrem, jeżeli czas wymiany wyniósł 45 minut, koszt zakupu oleju oraz filtra to 240,00 zł netto, a stawka za roboczogodzinę wynosi 100,00 zł netto?
A. 321,00 zł
B. 285,00 zł
C. 315,00 zł
D. 376,20 zł
Organizacja i prowadzenie pro…
Bieżące, gwarancyjne, pogwarancyjne oraz reklamacyjne naprawy wykonuje pracownik
A. napraw mechanicznych
B. napraw powypadkowych
C. diagnosta
D. biura wsparcia klienta
Organizacja i prowadzenie pro…
Jakie urządzenia używane w warsztacie samochodowym podlegają regularnej kontroli Urzędu Dozoru Technicznego?
A. Podnośniki i suwnice
B. Linie do diagnostyki
C. Wyciągi spalinowe
D. Analizatory emisji spalin
Organizacja i prowadzenie pro…
Do standardowych obowiązków kierownika serwisu, który zatrudnia od 5 do 10 pracowników, należy
A. utrzymywanie relacji z klientami
B. opracowywanie wynagrodzeń dla pracowników
C. prowadzenie dokumentacji finansowej
D. przygotowywanie kosztorysów
Organizacja i prowadzenie pro…
Jakie informacje zawiera dokumentacja technologiczna dotycząca naprawy?
A. plany operacyjne do montażu i demontażu.
B. przykłady paragonów fiskalnych z napraw.
C. ceny netto dla regenerowanych części.
D. warunki techniczne dotyczące przyjęcia pojazdu do naprawy
Organizacja i prowadzenie pro…
Metoda bezpośrednia w interakcji z klientem obejmuje kontakt
A. interpersonalny.
B. pocztowy.
C. pośredni.
D. negocjacyjny.
Organizacja i prowadzenie pro…
Sekcja przeznaczona do początkowego montażu jest oznaczona symbolem
A. OE
B. OEM
C. OEQ
D. AM
Organizacja i prowadzenie pro…
Mechanik, który zleca zmiennikowi podjęcie pracy nad montażem naprawionych części pojazdu, w celu ułatwienia mu pracy, powinien go poinformować
A. o zastosowanych standardowych procedurach i technologiach
B. o napotkanych komplikacjach przy demontażu
C. o kosztach wykonania usługi
D. o przewidywanych odstępstwach od obowiązującej technologii
MOT.06 Pytanie 220
Organizacja i prowadzenie pro…
Co zawiera dokumentacja konstrukcyjna?
A. rysunki złożeniowe komponentów i zespołów
B. wykaz wszystkich operacji w procesie technologicznym
C. normy czasu realizacji
D. wymagania techniczne dotyczące naprawy
Organizacja i prowadzenie pro…
Kto podejmuje decyzję o czasowym wstrzymaniu pojazdu z ruchu?
A. Starosta
B. Prezydent miasta
C. Ministerstwo
D. Wojewódzki
Organizacja i prowadzenie pro…
Firma otrzymała pięcioletnią gwarancję na nowy pojazd zakupiony w salonie, ile miesięcy ma na odstąpienie od umowy (w celu żądania wymiany na inny model) z powodu istotnych wad ukrytych?
A. 18 miesięcy
B. 12 miesięcy
C. 6 miesięcy
D. 24 miesięcy
Organizacja i prowadzenie pro…
Podczas przyjęcia auta do reperacji zawsze dokonuje się
A. dokładnej inspekcji zewnętrznej pojazdu
B. obserwacji technicznej pojazdu samochodowego
C. próby jazdy bez obecności właściciela auta
D. próby jazdy w obecności jego właściciela
Organizacja i prowadzenie pro…
Doradca obsługuje jednego klienta, podczas gdy w kolejce oczekują jeszcze trzej klienci. W tym samym momencie dzwoni telefon. Dzwoni przełożony doradcy serwisowego i wzywa go. Co powinien uczynić doradca?
A. Poinformować przełożonego o sytuacji i zapytać, czy spotkanie może odbyć się później
B. Dokończyć obsługę klienta, przeprosić następnych i pójść do biura przełożonego.
C. Zaniedbać wszystko i udać się do biura przełożonego.
D. Odebrać telefon i oznajmić, że nie może przybyć.
Organizacja i prowadzenie pro…
Dokument obrotu materiałowego sporządzony w prawidłowy sposób nie musi zawierać
A. datu wystawienia dokumentu
B. nazwa materiału
C. informacji osobowych kuriera dostarczającego przesyłkę
D. liczby wydanego materiału
Organizacja i prowadzenie pro…
Podczas oddawania klientowi samochodu po naprawie, pracownik serwisu powinien
A. przedstawić zakres wykonanych prac
B. poprosić mechanika wykonującego naprawę o potwierdzenie prawidłowości wykonanych prac
C. zezwolić klientowi zjechać z podnośnika najazdowego
D. wprowadzić w zleceniu serwisowym dane właściciela pojazdu
Organizacja i prowadzenie pro…
Jaki dokument stanowi podstawę do realizacji przez serwis naprawy na prośbę klienta?
A. Karta zlecenia
B. Umowa o dzieło
C. Umowa zlecenie
D. Zlecenie wstępne
Organizacja i prowadzenie pro…
Dostawy elementów, które są niedostępne w krajowych magazynach producenta samochodów, odbywają się zazwyczaj
A. w dniu składania zamówienia
B. w następnym dniu
C. do dwóch tygodni
D. co trzy dni
Organizacja i prowadzenie pro…
Jaki dokument definiuje wymagania dotyczące wyposażenia stacji kontroli pojazdów?
A. Rozporządzenie ministra odpowiedzialnego za transport
B. Obwieszczenie starosty powiatowego
C. Obwieszczenie wojewody
D. Decyzja związku stacji kontroli pojazdów
Organizacja i prowadzenie pro…
Właściciel pojazdu, który został wycofany z eksploatacji, ma obowiązek w ciągu 30 dni od daty otrzymania zaświadczenia o demontażu zrealizować
A. zgłoszenie demontażu w Centralnej Ewidencji Pojazdów
B. opłatę w Powiatowym Zarządzie Dróg
C. przekazanie usuniętej tabliczki znamionowej do wydziału komunikacji
D. wniosek o wyrejestrowanie pojazdu
Organizacja i prowadzenie pro…
Na organizację miejsca pracy nie oddziałuje
A. narzędzie, z którego korzysta pracownik
B. układ przestrzenny miejsca pracy
C. postawa, w jakiej mechanik realizuje najwięcej zadań
D. indywidualne preferencje pracownika