Pokazany na rysunku środek transportu to


| Wyniki pomiarów | |
|---|---|
| Punkty pomiarowe | Wartość Ω |
| U1-V1 | ∞ |
| V1-W1 | ∞ |
| U1-W1 | 13,1 |
| U1-PE | ∞ |
| V1-PE | ∞ |
| W1-PE | ∞ |



| Instrukcja konserwacji schodów ruchomych (wyciąg) | ||
|---|---|---|
| Punkt smarowania Numer - nazwa | Ilość [sztuk] | Czas smarowania |
| 1. Łożyska zespołu napędowego | 1 | Ok.7200 g. min. 1 w roku Ok.2200 g. min. co 2 lata Wymienić smar |
| 2. Łożyska napędu głównego | 2 | |
| 3. Łożyska karetki naciągającej | 2 | Ok.2200 g. co najmniej co 3 lata |
| 4. Łańcuch stopni | 2 | pierwsze uruchomienie po 1900 g. min co 3 miesiące każde 3600 g. dwa razy rocznie |
| Lp. | Wykaz prac konserwacyjnych | Kwartał | |||
|---|---|---|---|---|---|
| I | II | III | IV | ||
| 1 | Czyszczenie progów drzwi szybowych | x | x | x | x |
| 2 | Czyszczenie i suszenie mechanizmu | x | x | ||
| 3 | Sprawdzenie korozji | x | |||
| 4 | Sprawdzenie belki górnej | x | x | ||
| 5 | Sprawdzanie płynnego ruchu paneli | x | x | ||
| KODY BŁĘDÓW | |
|---|---|
| BŁĄD NR | ZNACZENIE |
| -04- | STYCZNIK 201U NIE ZAŁĄCZA SIĘ |
| -08- | STYCZNIK 201N NIE ZAŁĄCZA SIĘ |
| -17- | ROZWARTY OBWÓD BEZPIECZEŃSTWA |
| -84- | ZANIK FAZY ZASILANIA |
| -98- | PRZECIĄŻENIE KABINY |


| Wymiary prowadnic ciągnionych i łączników w [mm]: | ||||||||||
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| Kod prod. | Oznaczenie wg ISO 7465 | t₁ | d | d₁ | l | b₂ | b₃ | l₁ | l₂ | l₃ |
| GF 975 | T 90/A | 4,5 | 13 | 26 | 123 | 90 | 60 | 240 | 90 | 30 |
| GF 125 | T 125/A | 4,5 | 17 | 33 | 153 | 120 | 76 | 300 | 125 | 25 |



| Zależność prędkości silnika elektrycznego od liczby biegunów i poślizgu | |||||||
|---|---|---|---|---|---|---|---|
| P - liczba par biegunów | 1 | 2 | 3 | 4 | 6 | 8 | 10 |
| nₛ - prędkość synchroniczna | 3000 | 1500 | 1000 | 750 | 500 | 375 | 300 |
| n – prędkość znamionowa zależna od obciążenia i poślizgu (s=0,04) | 2880 | 1440 | 960 | 720 | 480 | 360 | 288 |

| Tabela: Wykaz elementów zakwalifikowanych do wymiany | ||||
|---|---|---|---|---|
| Typ elementu | Urządzenie dźwigowe | |||
| Dźwig osobowy 1 | Dźwig osobowy 2 | Dźwig osobowy 3 | Dźwig osobowy 4 | |
| Oświetlenie LED [szt.] | 4 | 2 | 3 | 2 |
| Prowadnik kabiny [szt.] | 4 | 4 | - | 4 |
| Prowadnik przeciwwagi [szt.] | 2 | - | 2 | 2 |
| Przycisk wezwań [szt.] | 1 | 2 | - | 2 |
| Tabela: Zapotrzebowanie na części zamienne | |||
|---|---|---|---|
| Oświetlenie LED [szt.] | Prowadnik kabiny [szt.] | Prowadnik przeciwwagi [szt.] | Przycisk wezwań [szt.] |
| 11 | 12 | 6 | 5 |
| 12 | 14 | 6 | 5 |
| 13 | 14 | 8 | 7 |
| 14 | 13 | 8 | 7 |








| Instrukcja konserwacji schodów ruchomych |
|---|
Sprawdzić łożyska pod względem szczelności - wycieków. Sprawdzić poziom oleju. Sprawdzić pod względem nienaturalnych odgłosów. Wyczyścić przekładnie. Wcisnąć cięgno hamulca do obudowy. Szczelina powietrzna między cięgnem a śrubą regulacyjną powinna wynosić 1,5 mm. Sprawdzić śruby i nakrętki. Wykładziny hamulca należy zmienić jeżeli odległość „s" między wskaźnikiem i dźwignią hamulca wynosi zero. |
| Kod | Zakres | Jednostka | Nazwa |
|---|---|---|---|
| 104 | 0..20 21..60 | 1 min 1 s | Czas parkowania |
| 105 | 0..99 | 1 s | Czas ryglowania |

| Lp. | Czynności wykonywane podczas demontażu rolki górnej (1) i rolki dociskającej (2) |
|---|---|
| 1. | Zdjąć panele drzwi |
| 2. | Usunąć starą górną rolkę (1) |
| 3. | Usunąć rolkę dociskającą (2) |
| 4. | Wykręcić śruby mocowania rolek |
| 5. | Usunąć śrubę mocowania górnej rolki |

