Które światło powinno zostać wyświetlone na semaforze odstępowym trzystawnej samoczynnej blokady liniowej oznaczonym jako nr 1?


| Przekaźniki typu zamkniętego podlegają zabiegom obsługi technicznej przekaźników (OTP), w ramach której należy sprawdzić ich charakterystyki elektryczne i mechaniczne, w zależności od ich typu, z dokładnością sześciu miesięcy, w następujących okresach: | |
| 1) | co 5 lat przekaźniki typu JRJ, JRR i JRG ze stykami (C - C); |
| 2) | co 6 lat przekaźniki typu JRB, JRC, JRY i JRV; |
| 3) | co 10 lat przekaźniki typu JRM; |
| 4) | co 12 lat przekaźniki typu JRK, RK, JRF, ERF, ERE oraz JRG ze stykami (Ag - Ag); |
| 5) | co 10 lat zestawy wtykowe ERL stosowane w sbl, oraz dodatkowo po każdej naprawie lub regulacji. |
| 4. | Należy sprawdzić widoczność wskazań sygnalizatora z miejsca obok prawego toku szynowego, patrząc w kierunku jazdy, w odległości równej minimalnej widoczności sygnałów danego sygnalizatora. Widoczność sygnałów przy największej dozwolonej prędkości (V) wyrażonej w [km/h], zbliżania się pociągów do sygnalizatora powinna wynosić:
|




| Prawidłowe wartości sił trzymania dla napędów rozpruwalnych: 1) min 4,5 kN - dla napędów JEA29 w torach głównych zasadniczych; 2) min 4,0 kN - dla napędów JEA29 normalnobieżnych i wolnobieżnych w pozostałych torach; 3) dla napędów JEA29 szybkobieżnych – wg obowiązujących DTR; 4) od 5,5 kN do 7,0 kN - dla napędów normalnobieżnych EEA40, EEA4 i EEA42; 5) od 7 kN do 8,5 kN - dla napędów wolnobieżnych EEA40, EEA41 i 42; 6) od 4,5k N do 6,0 kN - dla napędów szybkobieżnych EEA40, EEA42; |

| Stan | Stacja A | Stacja B | ||
|---|---|---|---|---|
| odblokowany | zablokowany | odblokowany | zablokowany | |
| A. | Po, Poz, Ko | - | - | Po, Poz, Ko |
| B. | Poz | Po, Ko | Po, Ko | Poz |
| C. | Po, Ko | Poz | Poz | Po, Ko |
| D. | - | Po, Poz, Ko | Po, Poz, Ko | - |

| 4. | Należy sprawdzić widoczność wskazań sygnalizatora z miejsca obok prawego toku szynowego, patrząc w kierunku jazdy, w odległości równej minimalnej widoczności sygnałów danego sygnalizatora. Widoczność sygnałów przy największej dozwolonej prędkości (V) wyrażonej w [km/h], zbliżania się pociągów do sygnalizatora powinna wynosić:
|















