Filtrowanie pytań

Wybierz zawód, aby zobaczyć dostępne kwalifikacje

Przygotowanie imprez i usług …

Do kosztów stałych związanych z organizacją wydarzenia zalicza się:

A. koszt pilota, opłaty rezerwacyjne, koszt przewodnika
B. koszt żywienia, bilety wstępu, koszt przewodnika
C. bilety wstępu, koszt pilota, koszt przewodnika
D. bilety komunikacyjne, bilety wstępu, koszt pilota
Przygotowanie imprez i usług …

Jakie miasto opisano w tym tekście? "To miasto, usytuowane w pobliżu dużej rzeki na południu Polski, jest jednym z najstarszych w kraju, z historią trwającą ponad tysiąc lat. Obecnie zajmuje drugie miejsce w Polsce pod względem liczby mieszkańców oraz powierzchni. Posiada wiele cennych obiektów architektonicznych, a jego zabytkowy rynek uznawany jest za największy w Europie."

A. Poznań
B. Kraków
C. Wrocław
D. Lublin
Przygotowanie imprez i usług …

Biuro podróży zauważa nieprzerwany spadek przychodów ze sprzedaży wycieczek. W celu zwiększenia sprzedaży, właściciel planuje wprowadzenie licznych zniżek na oferowane usługi, mając nadzieję, że wzrost liczby nabywanych usług przewyższy obniżenie cen. Jaką strategię marketingową wybierze to biuro?

A. Za pomocą ceny
B. Za pomocą promocji
C. Za pomocą dystrybucji
D. Za pomocą produktu
HGT.07 Pytanie 1172
Przygotowanie imprez i usług …

Gołoborza oraz Puszcza Jodłowa wyróżniają się w

A. Gorczańskim Parku Narodowym
B. Bieszczadzkim Parku Narodowym
C. Świętokrzyskim Parku Narodowym
D. Ojcowskim Parku Narodowym
Przygotowanie imprez i usług …

Oblicz całkowity koszt biletów wstępu do zwiedzanych atrakcji turystycznych na podstawie zamieszczonych danych.

Atrakcja turystycznaCena jednostkowa biletu (zł)Liczba osóbCena całkowita (zł)
ZOO – bilet normalny dla dorosłych18,004
ZOO – bilet normalny dla dzieci10,002
Muzeum Etnograficzne - bilet normalny dla dorosłych9,004
Muzeum Etnograficzne - bilet normalny dla dzieci6,002
Łącznie

A. 160,00 zł
B. 130,00 zł
C. 140,00 zł
D. 120,00 zł
Przygotowanie imprez i usług …

Kierownik działu marketingu w biurze podróży ALTUR zamierza zwiększyć sprzedaż na rynku poprzez bezpośrednią akwizycję. Jakie kroki powinien podjąć, aby wdrożyć zamierzoną strategię?

A. Przedstawić ofertę biura podróży w siedzibie klienta.
B. Przeszkolić pracowników z oferty sezonowej w biurze podróży.
C. Stworzyć ofertę first minutę i promować ją w radiu.
D. Zorganizować wyjazd studyjny dla pracowników innych biur podróży.