Filtrowanie pytań

Wybierz zawód, aby zobaczyć dostępne kwalifikacje

Zarządzanie kampanią reklamową

Klient z agencji reklamowej zgłosił się z przekonaniem, że duża część grupy docelowej nie jest świadoma istnienia jego towaru. W realizacji zlecenia dotyczącego stworzenia kampanii reklamowej powinno się skoncentrować na działaniach mających na celu budowanie

A. świadomości istnienia towaru oraz umiejętności rozpoznawania nazwy.
B. jedynie świadomości istnienia towaru.
C. świadomości istnienia towaru lub przynajmniej umiejętności rozpoznawania nazwy.
D. jedynie umiejętności rozpoznawania nazwy towaru.
Zarządzanie kampanią reklamową

Zasady podane w załączonej charakterystyce zostały zapisane w

Charakterystyka spotu reklamowego
nie nadużywa zaufania odbiorcy,
nie wykorzystuje braku doświadczenia lub wiedzy odbiorcy,
nie zawiera elementów zachęcających do aktów przemocy.

A. ustawie o radiofonii i telewizji.
B. ustawie prawo własności przemysłowej.
C. Kodeksie Etyki Reklamy.
D. ustawie o prawie autorskim i prawach pokrewnych.
Zarządzanie kampanią reklamową

Agencja reklamowa, która specjalizuje się w sprzedaży reklamy zewnętrznej, zmniejszyła cenę citylight z 200,00 zł na 120,00 zł, co oznacza obniżenie o

A. 20%
B. 80%
C. 60%
D. 40%
PGF.08 Pytanie 8
Zarządzanie kampanią reklamową

Które z wymienionych badań obejmuje analizę życia uczestników w naturalnych warunkach, np. w domach lub sklepach?

A. Etnograficzne
B. Omnibusowe
C. Ilościowe
D. Panelowe
Zarządzanie kampanią reklamową

Właściciel niewielkiej firmy postanowił nabyć samochód do użytku służbowego. Chciałby, aby samochód ten mógł również być wykorzystywany przez jego rodzinę w trakcie wakacji. Dlatego zamierza okleić auto reklamą, tak aby mógł ją w każdej chwili łatwo usunąć i na nowo przymocować. Można mu zaproponować grafikę wykonaną na folii

A. z nadrukiem solwentowym
B. ploterowej
C. magnetycznej
D. wylewnej
Zarządzanie kampanią reklamową

Podczas tworzenia bazy danych klientów dla agencji reklamowej należy wziąć pod uwagę

A. daty założenia firm
B. zainteresowania zatrudnionych
C. czas obecności na rynku
D. preferowane media
Zarządzanie kampanią reklamową

Agencja wprowadza na rynek nowoczesny i na początku kosztowny nośnik reklamy w internecie, który zaspokaja potrzeby klientów – pionierów. Jaką strategię marketingową powinna zastosować?

A. Penetracji
B. Zbierania śmietanki
C. Dyskontową
D. Konkurencyjną
Zarządzanie kampanią reklamową

Wybór różnych wariantów reklamy oraz udoskonalenie wybranego wariantu poprzez dodanie elementów istotnych dla odbiorcy to zadanie badań reklamowych typu

A. testy w trakcie kampanii telewizyjnej
B. pretesty
C. testy podczas kampanii prasowej
D. posttesty
Zarządzanie kampanią reklamową

Zjawisko, w którym osoba dostrzega niezgodność pomiędzy posiadanymi informacjami a tymi, które są jej przekazywane na ten sam temat, na przykład dotyczące negatywnych skutków palenia, ilustruje teoria

A. dysonansu poznawczego
B. samoświadomości
C. antycypacji
D. motywacji
PGF.08 Pytanie 17
Zarządzanie kampanią reklamową

Jaką formę reklamy w telewizji wykorzystano w przypadku, gdy aktor w trakcie filmu prezentuje produkt marki z widocznym logo tej firmy?

A. Lokowanie produktu
B. Planszę promocyjną
C. Reklamę towaru
D. Banner na stronie fanowskiej
Zarządzanie kampanią reklamową

Oblicz koszt jednostkowy ulotki na podstawie załączonych danych.

Liczba sztuk w partii: 400

Koszty:

Wykonanie projektu - 250,00 zł

Przygotowanie do druku – 150,00 zł (za partię do 500 szt.)

Wydruk – 1,50 zł/szt.

A. 1,25 zł
B. 0,75 zł
C. 2,50 zł
D. 1,50 zł
Zarządzanie kampanią reklamową

Mały zakład krawiecki funkcjonuje w dużym kompleksie mieszkaniowym, gdzie znajduje się jeszcze jedna firma krawiecka będąca konkurencją. W tej sytuacji przedsiębiorstwo powinno przede wszystkim stosować

A. spoty radiowe
B. billboardy
C. reklamę internetową
D. ulotki reklamowe
Zarządzanie kampanią reklamową

Jaki rodzaj reklamy powinno zastosować przedsiębiorstwo, jeśli jego kampania reklamowa skupia się głównie na budowaniu luksusowego wizerunku produktu wśród bogatych kobiet?

A. Internetowy portal społecznościowy
B. Reklama w liniach lotniczych
C. Prestiżowy miesięcznik
D. Europlakat
Zarządzanie kampanią reklamową

Jaką czynność należy przeprowadzić w stworzonym arkuszu kalkulacyjnym z bazą danych, aby zobaczyć jedynie dane o zleceniu dla danego klienta, które zostało zrealizowane w określonym miesiącu i odnosi się do projektu wyznaczonych nośników reklamowych?

A. Zestawianie.
B. Analiza.
C. Układanie danych.
D. Filtrowanie.
Zarządzanie kampanią reklamową

Agencja reklamowa, prowadząc kampanię dla producenta wybielających past do zębów, stosuje podejście TTL (Through The Line). Jakie nośniki, według wybranej strategii, powinna wykorzystać w kampanii?

A. Ulotki, broszury, newsletter
B. Spot reklamowy w telewizji, reklama w prasie
C. Spot reklamowy w radiu, lokowanie produktu, billboard
D. Spot reklamowy w telewizji, ulotki, newsletter
Zarządzanie kampanią reklamową

Firma zajmująca się produkcją i handlem funkcjonuje w 30-tysięcznym mieście. Jakie działania promocyjne powinna jej zaproponować agencja reklamowa, aby stworzyć pozytywny wizerunek w oczach lokalnej społeczności?

A. Reklama w telewizji krajowej
B. Obniżenie cen towarów
C. Organizacja Dni Otwartych
D. Zwiększenie różnorodności asortymentu
Zarządzanie kampanią reklamową

Agencja reklamowa postanowiła wdrożyć strategię rozszerzenia rynku. Jakie działania powinna podjąć?

A. Rozpocząć działalność w pobliskim województwie
B. Wprowadzić nowy produkt reklamowy
C. Zmienić dostawców
D. Wprowadzić dywersyfikację poziomą
Zarządzanie kampanią reklamową

Którą kategorię czasu antenowego powinna zaproponować agencja reklamy firmie preferującej reklamę w godzinach wieczornych i dysponującej budżetem 520,00 zł na 8 spotów?

CENNIK 30-SEKUNDOWYCH SPOTÓW REKLAMOWYCH
godziny emisjikategoria czasu antenowegocena emisji jednego spotu, zł
6.00 ÷ 8.00270,00
8.00 ÷ 15.00180,00
15.00 ÷ 18.00270,00
18.00 ÷ 22.00365,00
22.00 ÷ 6.00450,00

A. Kategorię 1.
B. Kategorię 4.
C. Kategorię 3.
D. Kategorię 2.
Zarządzanie kampanią reklamową

Różne formy stylistyczne są podstawą budowy haseł i apeli reklamowych. Przykładem użycia jest apel "Produkty z Biedronki polecają się", co ilustruje zastosowanie

A. synonimu
B. epitetu
C. personifikacji
D. porównania
Zarządzanie kampanią reklamową

Jaką formę reklamy mogłaby wykorzystać lokalna piekarnia, aby przy minimalnych kosztach pokazać ofertę dnia wraz z ceną?

A. Rollupu z ofertą w obrębie sklepu.
B. Reklamy w telewizji.
C. Potykacza przed sklepem.
D. Backlightu ustawionego przy drodze.
Zarządzanie kampanią reklamową

Szybko rozwijająca się firma IT, zatrudniająca głównie młodych i ambitnych pracowników, zamierza zainicjować szeroką akcję reklamową. Z tej okazji postanowiła zaktualizować swój logotyp. Jaki typ kompozycji artystycznej byłby dla niej najbardziej odpowiedni?

A. Dynamiczny
B. Statyczny
C. Rytmiczny
D. Symetryczny