Filtrowanie pytań
Do przygotowania oferty handlowej z informacjami teleadresowymi agencji reklamowej w nagłówku i stopce, używa się programu
Firma nabyła system CRM (Customer Relations Management). Będzie go używała do
Która z poniższych wypowiedzi wskazuje na zakończenie rozmowy sprzedażowej?
Przygotowując ofertę handlową według modelu AIDA, na początku należy
Agencja przygotowała ofertę w programie Microsoft Office Word. W jakim formacie powinno się przesłać ofertę do klienta, aby jak najlepiej zachować spójność dokumentu, oryginalne formatowanie, umożliwić odczyt ozdobnych czcionek oraz uniknąć zmiany wyglądu i treści dokumentu po otwarciu na urządzeniach i oprogramowaniu klienta?
Sprzedając towary przy użyciu zasady kontrastu, w pierwszej ofercie należy zaprezentować
Jak powinien zachować się pracownik agencji reklamowej wobec klienta, który często zmienia temat rozmowy i wydaje się niepewny swoich potrzeb?
W przeciwieństwie do modelu AIDA, w ostatnim etapie modelu oddziaływania reklamy AIDCAS uwagę zwraca się na
System Customer Relationship Management to program komputerowy, który umożliwia zarządzanie
Największe możliwości sprzedażowe znajdują się w gorących punktach, które to są
Pracownik działu obsługi klienta w agencji reklamowej postanowił zaprezentować klientowi zalety płynące z emisji reklam w telewizji. Które z poniższych stwierdzeń najlepiej będzie odpowiadało temu celu?
Zgodnie z nowoczesnym modelem, ostatnią fazą aspektu sprzedaży jest
Nowo powstała Agencja reklamowa przygotowuje ofertę swoich usług. Którego z wymienionych aspektów nie będzie w stanie dodać ze względu na brak doświadczenia w branży?
Podczas prowadzenia rozmów handlowych z klientami w ramach nowoczesnego modelu sprzedaży, kluczowe jest wywołanie zaufania oraz zrozumienie potrzeb klienta, co powinno stanowić
Poniższa wypowiedź w ramce ilustruje typ klienta
"Potrzebuję witryny internetowej, responsywnej, z wykorzystaniem systemu zarządzania treścią. Proszę o przedstawienie kilku strategii pozycjonowania strony, a wybiorę najlepszą dla mojej firmy".
W procesie podejmowania decyzji dotyczącej zakupu, identyfikacja sposobów na zaspokojenie potrzeby następuje po
Rabat udzielany klientom w celu zachęcenia ich do zakupów tylko u jednego dostawcy to rabat
Jaki układ krzeseł sprawia, że rozmówcy podświadomie dążą do realizacji swoich celów?
Podczas przedstawiania propozycji sprzedażowej zademonstrowano sposób działania produktu oraz przeprowadzono jego test jakościowy. W związku z tym zastosowano metodę prezentacji nazywaną
Ostatecznym zamiarem prezentacji towaru jest
Jakie czynniki mają znaczenie dla klienta agencji reklamowej przy wyborze produktów o dużej efektywności, biorąc pod uwagę różnorodność cenową i celów promocyjnych oferowanych przez agencję?
Na czym polega ekspozycja w modelu 'shop in shop'?
Styl negocjacji, w którym stawia się na rozwiązanie korzystne dla obu stron, nazywa się stylem
Dokumentem, który definiuje kluczowe warunki przyszłego kontraktu na zakup tonerów do drukarki, jest
W miejscach pracy, gdzie realizowana jest lekka praca fizyczna, pracodawca jest zobowiązany zapewnić pracownikom temperaturę nie niższą niż
Kiedy zamiarem umowy zawartej pomiędzy agencją reklamową a firmą jest osiągnięcie rezultatu wskazanego w jej treści, przykładowo: stworzenie strony internetowej, mówimy o umowie
Przed rozpoczęciem kluczowych negocjacji warto opracować strategię określaną jako BATNA. Co to oznacza?
Hurtownik ma cenę netto wynoszącą 2 000 zł oraz marżę na poziomie 100 zł. Cena hurtowa netto detalisty wynosi 2 100 zł, a jego marża to 500 zł. Jaka będzie wartość ceny detalicznej netto?
Uczestnicy negocjacji przedmiotowych rozwiązali trudności, starając się odnaleźć wiele różnych opcji, które umożliwiły wybór zadowalającego rozwiązania dla obu stron i prowadziły do długotrwałej współpracy. Jaką zasadę negocjacji przedmiotowych zastosowali uczestnicy?
Dom mediowy, który zdobył nagrodę Firma Fair Play, zakupił czas antenowy (2 minuty) przed istotnym meczem piłkarskim. Pozostało mu jeszcze 30 sekund na sprzedaż reklamy. Wartość takiego spotu w tym czasie wynosi 100 000,00 zł. Dom mediowy liczył na duże zainteresowanie i planował prowadzić negocjacje twarde z reklamodawcami. Ostatecznie zainteresowały się tylko dwie firmy, gotowe zapłacić 30 000,00 zł za 30 sekund. Jaką strategię negocjacyjną powinien przyjąć dom mediowy?
Umiejętność kwestionowania przekonań drugiej osoby, gdy są one niepoparte faktami, to technika negocjacyjna, która polega na wskazaniu
Którego obowiązkowego składnika brakuje w załączonej umowie kupna-sprzedaży?
Umowa kupna – sprzedaży |
zawarta w dniu 21 grudnia 2015 r. pomiędzy: Janem Nowakiem – właścicielem firmy XYZ z siedzibą w Warszawie, ul. Wałęsy 89, zwanym dalej Sprzedającym, a Józefem Kowalewskim – kierownikiem działu zakupów firmy ABC z siedzibą w Warszawie, ul. Mazowiecka 98, zwanym dalej Kupującym. |
§1 |
Podstawą zawarcia umowy jest zamówienie z dnia 15 października 2015 r. |
§2 |
Przedmiotem umowy jest sprzedaż plotera model PWZAA 50/32. |
§3 |
Cena towaru, którego dotyczy niniejsza umowa, wynosi 5 000,00 zł brutto. |
§4 |
Ploter zostanie wydany i dostarczony Kupującemu na koszt Sprzedającego. Sprzedający dostarczy towar w ciągu 5 dni roboczych od dnia otrzymania zapłaty. |
§5 |
Kupujący zobowiązuje się zapłacić za towar do dnia 28 grudnia 2015 r. |
§6 |
W sprawach nieuregulowanych niniejszą umową stosuje się odpowiednie przepisy Kodeksu cywilnego. |
§7 |
Niniejszą umowę sporządzono w dwóch jednobrzmiących egzemplarzach, po jednym dla każdej ze stron. |
Podpis Kupującego |
Na którym rysunku przedstawiono sposób aranżacji sali sprzedaży typu ruszt?
