Filtrowanie pytań

Wybierz zawód, aby zobaczyć dostępne kwalifikacje

PGF.08 Pytanie 4
Zarządzanie kampanią reklamową

Która z poniższych wypowiedzi wskazuje na zakończenie rozmowy sprzedażowej?

A. Dziękuję za odpowiedź na wszystkie zadane pytania
B. Gratuluję właściwego wyboru. Proszę o podanie jeszcze kilku informacji
C. Jeżeli ta oferta Pana nie satysfakcjonuje, przygotujemy inną opcję
D. Zadzwoniłem, aby wyrazić wdzięczność za skorzystanie z naszej oferty
Zarządzanie kampanią reklamową

Przygotowując ofertę handlową według modelu AIDA, na początku należy

A. wywołać pragnienie posiadania prezentowanego produktu
B. zainteresować klienta oferowanym produktem
C. skierować uwagę klienta na przedstawiany towar
D. zmotywować do zakupu oferowanego towaru
Zarządzanie kampanią reklamową

Agencja przygotowała ofertę w programie Microsoft Office Word. W jakim formacie powinno się przesłać ofertę do klienta, aby jak najlepiej zachować spójność dokumentu, oryginalne formatowanie, umożliwić odczyt ozdobnych czcionek oraz uniknąć zmiany wyglądu i treści dokumentu po otwarciu na urządzeniach i oprogramowaniu klienta?

A. DOCX
B. TXT
C. PDF
D. DOC
Zarządzanie kampanią reklamową

Sprzedając towary przy użyciu zasady kontrastu, w pierwszej ofercie należy zaprezentować

A. cenę wyższą niż w drugiej propozycji
B. wąski asortyment
C. szeroki wachlarz produktów
D. cenę równą tej w drugiej ofercie
PGF.08 Pytanie 8
Zarządzanie kampanią reklamową

Jak powinien zachować się pracownik agencji reklamowej wobec klienta, który często zmienia temat rozmowy i wydaje się niepewny swoich potrzeb?

A. Wracać do głównego wątku rozmowy
B. Prowadzić dyskusje na każdy poruszony temat
C. Nie zwracać uwagi na klienta
D. Okazywać klientowi frustrację
Zarządzanie kampanią reklamową

Pracownik działu obsługi klienta w agencji reklamowej postanowił zaprezentować klientowi zalety płynące z emisji reklam w telewizji. Które z poniższych stwierdzeń najlepiej będzie odpowiadało temu celu?

A. Reklama telewizyjna przyczyni się do zwiększenia oglądalności programu.
B. Spoty reklamowe spowodują wzrost sprzedaży Państwa produktów
C. Reklamy telewizyjne charakteryzują się wysoką efektywnością.
D. Reklamy w telewizji są bardzo skuteczne.
Zarządzanie kampanią reklamową

Nowo powstała Agencja reklamowa przygotowuje ofertę swoich usług. Którego z wymienionych aspektów nie będzie w stanie dodać ze względu na brak doświadczenia w branży?

A. Potencjalnego cross-sellingu.
B. Szczegółowego kosztorysu.
C. Portfolio klientów.
D. Zakresu świadczonych usług.
Zarządzanie kampanią reklamową

Podczas prowadzenia rozmów handlowych z klientami w ramach nowoczesnego modelu sprzedaży, kluczowe jest wywołanie zaufania oraz zrozumienie potrzeb klienta, co powinno stanowić

A. 70% efektywności skutecznej sprzedaży
B. 100% efektywności skutecznej sprzedaży
C. 40% efektywności skutecznej sprzedaży
D. 90% efektywności skutecznej sprzedaży
Zarządzanie kampanią reklamową

Jaki układ krzeseł sprawia, że rozmówcy podświadomie dążą do realizacji swoich celów?

A. Krzesła ustawione po skosie do stołu
B. Krzesła umiejscowione przy narożniku stołu
C. Krzesła usytuowane naprzeciwko siebie
D. Krzesła postawione bezpośrednio obok siebie
Zarządzanie kampanią reklamową

Podczas przedstawiania propozycji sprzedażowej zademonstrowano sposób działania produktu oraz przeprowadzono jego test jakościowy. W związku z tym zastosowano metodę prezentacji nazywaną

A. dowód naukowy
B. zalecenie
C. gra słów
D. demonstracja
Zarządzanie kampanią reklamową

Na czym polega ekspozycja w modelu 'shop in shop'?

A. Na sprzedaży wyrobów jednej marki w lokalu oferującym produkty innej marki o zbliżonym charakterze, w wyznaczonej przestrzeni handlowej
B. Na selekcji towarów z kilku odmiennych grup asortymentowych na podstawie ich wspólnych właściwości
C. Na prezentowaniu pełnego asortymentu sklepu, co ma na celu stworzenie iluzji obfitości, z pominięciem elementów dekoracyjnych
D. Na dostosowywaniu aranżacji sklepowych do nadchodzących świąt lub wyjątkowych okazji
Zarządzanie kampanią reklamową

Kiedy zamiarem umowy zawartej pomiędzy agencją reklamową a firmą jest osiągnięcie rezultatu wskazanego w jej treści, przykładowo: stworzenie strony internetowej, mówimy o umowie

A. agencyjnej
B. o dzieło
C. kontraktacji
D. zlecenia
Zarządzanie kampanią reklamową

Przed rozpoczęciem kluczowych negocjacji warto opracować strategię określaną jako BATNA. Co to oznacza?

A. najlepszą ofertę, która umożliwi zrealizowanie interesów obu stron
B. najwyższą propozycję, od której rozpoczniemy rozmowy negocjacyjne
C. najlepszą realizację naszych interesów, gdy nie dojdziemy do porozumienia
D. najniższą propozycję, na którą możemy się zgodzić w trakcie negocjacji
Zarządzanie kampanią reklamową

Hurtownik ma cenę netto wynoszącą 2 000 zł oraz marżę na poziomie 100 zł. Cena hurtowa netto detalisty wynosi 2 100 zł, a jego marża to 500 zł. Jaka będzie wartość ceny detalicznej netto?

A. 2 600 zł
B. 2 100 zł
C. 2 000 zł
D. 1 900 zł
Zarządzanie kampanią reklamową

Uczestnicy negocjacji przedmiotowych rozwiązali trudności, starając się odnaleźć wiele różnych opcji, które umożliwiły wybór zadowalającego rozwiązania dla obu stron i prowadziły do długotrwałej współpracy. Jaką zasadę negocjacji przedmiotowych zastosowali uczestnicy?

A. Oddzielania problemu od ludzi
B. Koncentrowania się na interesach, a nie na stanowiskach
C. Poszukiwania rozwiązań korzystnych dla obu stron
D. Stosowania obiektywnych kryteriów
Zarządzanie kampanią reklamową

Dom mediowy, który zdobył nagrodę Firma Fair Play, zakupił czas antenowy (2 minuty) przed istotnym meczem piłkarskim. Pozostało mu jeszcze 30 sekund na sprzedaż reklamy. Wartość takiego spotu w tym czasie wynosi 100 000,00 zł. Dom mediowy liczył na duże zainteresowanie i planował prowadzić negocjacje twarde z reklamodawcami. Ostatecznie zainteresowały się tylko dwie firmy, gotowe zapłacić 30 000,00 zł za 30 sekund. Jaką strategię negocjacyjną powinien przyjąć dom mediowy?

A. Strategię unikania
B. Zerwanie negocjacji
C. Kontynuację negocjacji twardych
D. Zmianę stylu negocjacji na miękkie
Zarządzanie kampanią reklamową

Umiejętność kwestionowania przekonań drugiej osoby, gdy są one niepoparte faktami, to technika negocjacyjna, która polega na wskazaniu

A. czasokresu używania.
B. przykładu w kontrze.
C. możliwych następstw.
D. ograniczonych umiejętności.
Zarządzanie kampanią reklamową

Którego obowiązkowego składnika brakuje w załączonej umowie kupna-sprzedaży?

Umowa kupna – sprzedaży
zawarta w dniu 21 grudnia 2015 r. pomiędzy: Janem Nowakiem – właścicielem firmy XYZ z siedzibą w Warszawie, ul. Wałęsy 89, zwanym dalej Sprzedającym,

a

Józefem Kowalewskim – kierownikiem działu zakupów firmy ABC z siedzibą w Warszawie, ul. Mazowiecka 98, zwanym dalej Kupującym.
§1
Podstawą zawarcia umowy jest zamówienie z dnia 15 października 2015 r.
§2
Przedmiotem umowy jest sprzedaż plotera model PWZAA 50/32.
§3
Cena towaru, którego dotyczy niniejsza umowa, wynosi 5 000,00 zł brutto.
§4
Ploter zostanie wydany i dostarczony Kupującemu na koszt Sprzedającego. Sprzedający dostarczy towar w ciągu 5 dni roboczych od dnia otrzymania zapłaty.
§5
Kupujący zobowiązuje się zapłacić za towar do dnia 28 grudnia 2015 r.
§6
W sprawach nieuregulowanych niniejszą umową stosuje się odpowiednie przepisy Kodeksu cywilnego.
§7
Niniejszą umowę sporządzono w dwóch jednobrzmiących egzemplarzach, po jednym dla każdej ze stron.
Podpis Kupującego

A. Stron umowy.
B. Warunków dostawy.
C. Przedmiotu sprzedaży.
D. Podpisu sprzedawcy.
Zarządzanie kampanią reklamową

Jeśli firma planuje wprowadzenie wolontariatu pracowniczego, w którym zatrudnieni angażują się w działalność na rzecz lokalnej społeczności lub organizacji non-profit, jakie działania powinny zostać zaproponowane?

A. z kooperacją międzysektorową
B. z tworzeniem relacji z klientami
C. z zarządzaniem zasobami przedsiębiorstwa
D. ze społeczną odpowiedzialnością biznesu
Zarządzanie kampanią reklamową

Typowy konsument, który dokonuje zakupu nowego pojazdu w salonie, wybiera pomiędzy różnorodnymi markami o różnych właściwościach. Decyzję, jaki model nabyć, podejmie w sposób

A. przemyślany
B. bezmyślny
C. spontaniczny
D. rutynowy
Zarządzanie kampanią reklamową

Agencja marketingowa otrzymała zadanie od sklepu mięsnego na stworzenie propozycji handlowej dotyczącej gadżetów promocyjnych. Które z tych gadżetów powinna uwzględnić w ofercie, aby najlepiej kojarzyły się z branżą mięsną?

A. Kalendarze
B. Długopisy
C. Fartuszki
D. Kalkulatory
Zarządzanie kampanią reklamową

Co to jest dysonans pozakupowy?

A. pozytywny stan emocjonalny nabywcy po realizacji zakupu
B. negatywny stan społecznego odrzucenia spowodowany ujawnieniem się negatywnych cech produktu
C. negatywny stan emocjonalny nabywcy powstały w wyniku ujawnienia się negatywnych cech produktu
D. pożądany rezultat obsługi klienta