Filtrowanie pytań

Wybierz zawód, aby zobaczyć dostępne kwalifikacje

Zarządzanie kampanią reklamową

Technika jednoargumentacyjna w trakcie prezentacji oferty agencji reklamowej opiera się na wskazywaniu

A. skutków realizacji zlecenia
B. jedynie korzyści produktu
C. wyłącznie wad produktu
D. wadach oraz zaletach produktu
Zarządzanie kampanią reklamową

Wykorzystanie techniki BATNA w procesie negocjacyjnym polega na

A. zaprezentowaniu wyników badań wspierających tezy negocjacyjne
B. zaakceptowaniu alternatywnego rozwiązania, które zapewnia sukces stronie negocjującej bez osiągania porozumienia z drugą stroną
C. wdrożeniu programu ustępstw względem przeciwnika w negocjacjach
D. odrzucaniu wszelkich propozycji drugiej strony, bez uwzględniania ich argumentacji
Zarządzanie kampanią reklamową

Wypowiedź przytoczona w ramce jest charakterystyczna dla klienta typu

„Potrzebuję strony internetowej, responsywnej z zastosowaniem systemu zarządzania treścią. Proszę zaproponować kilka strategii pozycjonowania strony, a wybiorę najlepszą dla mojej firmy."

A. "inni".
B. osobistego.
C. "ja".
D. problemowego.
Zarządzanie kampanią reklamową

Zbudowanie bazy danych dotyczącej klientów jest korzystne, gdy

A. firma organizuje kampanię promocyjną
B. firma oferuje produkty luksusowe
C. klienci są lojalni wobec marki
D. koszty pozyskiwania aktualnych informacji są wysokie
Zarządzanie kampanią reklamową

Kierownik sekcji reklamy ogólnopolskiego miesięcznika "Czas Aptekarzy" pragnie zmotywować kilka dużych koncernów farmaceutycznych do umieszczania ogłoszeń w czasopiśmie. Które z narzędzi promocji będzie najskuteczniej perswadować klientom do nawiązania współpracy z gazetą?

A. Promocja handlowa
B. Public relations
C. Promocja konsumencka
D. Sprzedaż bezpośrednia
Zarządzanie kampanią reklamową

Właściciel lokalu gastronomicznego złożył zapytanie o materiały promocyjne, które mogą być uznane za POS/POSM. Oczekuje on katalogu, w którym będą podane ceny

A. banery i pop-upy
B. reklamy radiowe
C. ulotki i broszury
D. stojaki i potykacze
Zarządzanie kampanią reklamową

Czym jest credentials agencji reklamowej?

A. ostateczny krok w procesie wyboru agencji reklamowej
B. wytyczne dotyczące agencji reklamowej zawarte w briefie
C. opinie klientów przekazane agencji reklamowej przez jej dotychczasowych kontrahentów
D. autoprezentacja agencji reklamowej
Zarządzanie kampanią reklamową

Klient, który entuzjastycznie podejmuje dyskusję z sprzedawcą na temat oferowanych produktów, a także często dzieli się swoimi prywatnymi doświadczeniami, to klient

A. nieufny.
B. niecierpliwy.
C. rozmowny.
D. zdecydowany.
Zarządzanie kampanią reklamową

Klient, który krytycznie podchodzi do zamiarów sprzedawcy, wskazuje na jakość obsługi, sposób eksponowania produktów oraz wskazuje na niedociągnięcia w funkcjonowaniu placówki, jest określany mianem

A. szczegółowy
B. negujący
C. osobisty
D. chaotyczny
Zarządzanie kampanią reklamową

Oferent składający ofertę handlową nie jest zobowiązany do realizacji warunków oferty, jeśli

A. zamówienie jest zgodne z warunkami oferty
B. zamówienie nastąpi po wyznaczonym terminie z winy zamawiającego
C. oferta nie została odwołana w odpowiednim czasie
D. odbiorca akceptuje warunki oferty
Zarządzanie kampanią reklamową

Elementem wpływającym na efektywność komunikacji jest

A. przekazywanie wiadomości przy pomocy osób trzecich
B. podawanie zbyt wielu informacji
C. używanie niezrozumiałego słownictwa
D. zwracanie uwagi na znaczenie wypowiedzi
Zarządzanie kampanią reklamową

Dla którego etapu telefonicznej rozmowy handlowej charakterystyczne są sformułowania podane w ramce?

Mamy przyjemność zaproponować Państwu współpracę z naszą agencją reklamową. Nasza agencja pomaga przedsiębiorcom osiągnąć sukces. O naszych kompetencjach świadczą opinie zadowolonych klientów.

A. Przedstawienia oferty.
B. Zakończenia sprzedaży.
C. Wywarcia pozytywnego wrażenia.
D. Powitania.
PGF.08 Pytanie 97
Zarządzanie kampanią reklamową

Jakie działanie ilustruje wykorzystanie up-sellingu w trakcie rozmowy handlowej?

A. Zachęcanie klienta do nabycia produktu o wyższej jakości.
B. Proponowanie towarów, które nie są dostępne w ofercie.
C. Proponowanie dóbr zastępczych.
D. Zachęcanie klienta do zakupu produktu o niższej jakości.
Zarządzanie kampanią reklamową

Po zakończeniu transakcji sprzedażowej, klient zdał sobie sprawę, że istnieje inny produkt, który jest bardziej konkurencyjny pod względem ceny oraz jakości. Co to oznacza dla jego odczuć?

A. brak dopasowania
B. dysonans pozakupowy
C. warunkowanie klasyczne
D. dysonans poznawczy
Zarządzanie kampanią reklamową

Która kolejność etapów fragmentu rozmowy sprzedażowej jest prawidłowa?

A.B.C.D.
Prezentacja ofertyNegocjacjeOkreślenie potrzeb klientaNegocjacje
Określenie potrzeb klientaPrezentacja ofertyPrezentacja ofertyPodpisanie umowy
Podpisanie umowyOkreślenie potrzeb klientaNegocjacjePrezentacja oferty
NegocjacjePodpisanie umowyPodpisanie umowyOkreślenie potrzeb klienta

A. A.
B. C.
C. D.
D. B.
Zarządzanie kampanią reklamową

Podczas negocjacji umowy dotyczącej sprzedaży produktów reklamowych warto stopniowo wprowadzać wcześniej przygotowane elementy argumentacji. Jak nazywa się ta technika?

A. spadających kropel
B. ostatniego muru
C. plasterków salami
D. gambitu
Zarządzanie kampanią reklamową

Firma zajmuje się dystrybucją produktów oraz usług związanych z reklamą. Cena ustalona w wyniku negocjacji, gdy obie strony mają wpływ na jej finalną wartość, nazywana jest ceną

A. promocyjna
B. umowna
C. okazyjna
D. stała
Zarządzanie kampanią reklamową

Koncepcja orientacji marketingowej opiera się na

A. satysfakcji klienta z wyboru i korzystania z produktu
B. dążeniu do jak najszybszego uzyskania zysku
C. pozyskiwaniu coraz to nowszych technologii
D. osiągnięciu celu za wszelką cenę
PGF.08 Pytanie 113
Zarządzanie kampanią reklamową

Na podstawie przedstawionego fragmentu rozmowy sprzedażowej określ technikę aktywnego słuchania, którą zastosował sprzedający.

Klient: Od kilku lat prowadzę salonik krawiecki, przez cały ten czas swoją reklamę zamieszczałem w prasie lokalnej. Niestety nie jestem zadowolony z jej efektów.
Sprzedający: O ile dobrze zrozumiałem, reklama prasowa już Pana nie interesuje.

A. Parafrazę.
B. Potakiwanie.
C. Klaryfikację.
D. Odzwierciedlanie.
Zarządzanie kampanią reklamową

Odczuwanie przez klienta, iż jest lekceważony podczas rozmowy handlowej, wynika z

A. nieprzerwanych interakcji między sprzedającym a klientem
B. zbyt rzadkiego nawiązywania kontaktu wzrokowego między sprzedającym a klientem
C. zadawania przez sprzedającego krótkich i zwięzłych pytań
D. zbyt częstych i dokładnych ustaleń pomiędzy sprzedającym a klientem
Zarządzanie kampanią reklamową

Do agencji reklamowej zgłosił się klient, który złożył zamówienie na 6 000 egzemplarzy ulotek, 300 plakatów oraz
600 wizytówek. Precyzyjnie określił szczegóły zamówienia i szybko podjął decyzję. Biorąc pod uwagę te cechy, klient ten jest

A. osobisty
B. innowator
C. rzeczowy
D. chaotyczny
Zarządzanie kampanią reklamową

Dokument przedstawiający ofertę sprzedaży towarów lub usług reklamowych, który określa kluczowe warunki przyszłej umowy pomiędzy agencją reklamową a klientem, jest zawarty

A. w liście przewodnim
B. w ofercie handlowej
C. w strategii
D. w briefie