Filtrowanie pytań

Wybierz zawód, aby zobaczyć dostępne kwalifikacje

Zarządzanie kampanią reklamową

Jaką metodę prezentacji reklamy zastosował przedstawiciel agencji, który w trakcie rozmowy sprzedażowej podkreślał zalety swojej oferty, przytaczając wyniki badań dotyczące efektywności narzędzi reklamowych?

A. Prezentację.
B. Zalecenie.
C. Dowód naukowy.
D. Scenariusz z życia.
Zarządzanie kampanią reklamową

Na którym etapie współpracy z klientem agencja reklamowa realizuje ofertę sprzedażową?

A. Zakończenia kampanii reklamowej
B. Przygotowania kampanii promocyjnej
C. Planowania wykonania zlecenia
D. Wystawienia faktury za zrealizowaną usługę
PGF.08 Pytanie 125
Zarządzanie kampanią reklamową

Na podstawie przedstawionego fragmentu rozmowy sprzedażowej określ technikę aktywnego słuchania, którą zastosował sprzedający.

Klient: Od kilku lat prowadzę salonik krawiecki, przez cały ten czas swoją reklamę zamieszczałem w prasie lokalnej. Niestety nie jestem zadowolony z jej efektów.
Sprzedający: O ile dobrze zrozumiałem, reklama prasowa już Pana nie interesuje.

A. Parafrazę.
B. Odzwierciedlanie.
C. Potakiwanie.
D. Klaryfikację.
Zarządzanie kampanią reklamową

Elementem wpływającym na efektywność komunikacji jest

A. przekazywanie wiadomości przy pomocy osób trzecich
B. zwracanie uwagi na znaczenie wypowiedzi
C. podawanie zbyt wielu informacji
D. używanie niezrozumiałego słownictwa
Zarządzanie kampanią reklamową

Osoby, które podejmują świadome decyzje zakupowe - zazwyczaj wcześniej poznają produkt, dokładnie analizują umowę przed jej zaakceptowaniem, a ponadto przechowują paragon, dochodzą swoich praw oraz składają reklamacje, to

A. ostrożni pragmatycy
B. niepewni przeciętniacy
C. nieostrożni optymiści
D. nieufni liderzy
Zarządzanie kampanią reklamową

Koszt brutto zamówienia 100 wizytówek wynosi 40 zł. Jaką kwotę musi uiścić klient, który zamawia 400 wizytówek, jeśli przy zamówieniu powyżej 350 sztuk obowiązuje zniżka w wysokości 10%?

A. 126 zł
B. 160 zł
C. 120 zł
D. 144 zł
Zarządzanie kampanią reklamową

Którego z opisanych konsumentów można nazwać nielojalnym?

A. Odpornym na działania promocyjne rywali.
B. Kierującym się przy wyborze produktów jedynie ceną
C. Robiącym zakupy w ulubionym sklepie dyskontowym.
D. Dumnym z bycia klientem danej marki.
Zarządzanie kampanią reklamową

Typowy konsument, który dokonuje zakupu nowego pojazdu w salonie, wybiera pomiędzy różnorodnymi markami o różnych właściwościach. Decyzję, jaki model nabyć, podejmie w sposób

A. spontaniczny
B. rutynowy
C. bezmyślny
D. przemyślany
Zarządzanie kampanią reklamową

Którego obowiązkowego składnika brakuje w załączonej umowie kupna-sprzedaży?

Umowa kupna – sprzedaży
zawarta w dniu 21 grudnia 2015 r. pomiędzy: Janem Nowakiem – właścicielem firmy XYZ z siedzibą w Warszawie, ul. Wałęsy 89, zwanym dalej Sprzedającym,

a

Józefem Kowalewskim – kierownikiem działu zakupów firmy ABC z siedzibą w Warszawie, ul. Mazowiecka 98, zwanym dalej Kupującym.
§1
Podstawą zawarcia umowy jest zamówienie z dnia 15 października 2015 r.
§2
Przedmiotem umowy jest sprzedaż plotera model PWZAA 50/32.
§3
Cena towaru, którego dotyczy niniejsza umowa, wynosi 5 000,00 zł brutto.
§4
Ploter zostanie wydany i dostarczony Kupującemu na koszt Sprzedającego. Sprzedający dostarczy towar w ciągu 5 dni roboczych od dnia otrzymania zapłaty.
§5
Kupujący zobowiązuje się zapłacić za towar do dnia 28 grudnia 2015 r.
§6
W sprawach nieuregulowanych niniejszą umową stosuje się odpowiednie przepisy Kodeksu cywilnego.
§7
Niniejszą umowę sporządzono w dwóch jednobrzmiących egzemplarzach, po jednym dla każdej ze stron.
Podpis Kupującego

A. Podpisu sprzedawcy.
B. Przedmiotu sprzedaży.
C. Stron umowy.
D. Warunków dostawy.
Zarządzanie kampanią reklamową

Oferent składający ofertę handlową nie jest zobowiązany do realizacji warunków oferty, jeśli

A. odbiorca akceptuje warunki oferty
B. zamówienie nastąpi po wyznaczonym terminie z winy zamawiającego
C. oferta nie została odwołana w odpowiednim czasie
D. zamówienie jest zgodne z warunkami oferty
Zarządzanie kampanią reklamową

Uczestnicy negocjacji przedmiotowych rozwiązali trudności, starając się odnaleźć wiele różnych opcji, które umożliwiły wybór zadowalającego rozwiązania dla obu stron i prowadziły do długotrwałej współpracy. Jaką zasadę negocjacji przedmiotowych zastosowali uczestnicy?

A. Stosowania obiektywnych kryteriów
B. Koncentrowania się na interesach, a nie na stanowiskach
C. Oddzielania problemu od ludzi
D. Poszukiwania rozwiązań korzystnych dla obu stron
PGF.08 Pytanie 152
Zarządzanie kampanią reklamową

Która z poniższych wypowiedzi wskazuje na zakończenie rozmowy sprzedażowej?

A. Gratuluję właściwego wyboru. Proszę o podanie jeszcze kilku informacji
B. Dziękuję za odpowiedź na wszystkie zadane pytania
C. Jeżeli ta oferta Pana nie satysfakcjonuje, przygotujemy inną opcję
D. Zadzwoniłem, aby wyrazić wdzięczność za skorzystanie z naszej oferty
Zarządzanie kampanią reklamową

Wykorzystując trójetapowy sposób argumentacji sprzedażowej FAB, sprzedawca

A. ukazuje jedynie korzyści płynące z cech towaru lub usługi
B. ilustruje zyski, jakie klient może uzyskać przez zaspokojenie swoich potrzeb
C. dopasowuje cechy i korzyści towaru do wcześniej zidentyfikowanych potrzeb klienta
D. omawia wyłącznie cechy charakterystyczne towaru lub usługi
Zarządzanie kampanią reklamową

Kierownik działu reklamowego krajowego miesięcznika "Czas Aptekarzy" pragnie zachęcić kilka dużych firm farmaceutycznych do publikacji reklam w piśmie. Które z metod promocji będzie najskuteczniej motywować klientów do nawiązania współpracy z gazetą?

A. Promocja dla konsumentów.
B. Akcja promocyjna.
C. Sprzedaż bezpośrednia.
D. Public relations.
Zarządzanie kampanią reklamową

Producent kawy organizuje raz w miesiącu akcję pod hasłem "Święto Kawy". Polega ona na oferowaniu klientom opakowań premiowych kawy, zgodnie z zasadą zaprezentowaną na załączonym plakacie. Które z narzędzi promocji wykorzystuje firma?

Ilustracja do pytania 38
A. Reklamę.
B. Promocję sprzedaży.
C. Sprzedaż osobistą.
D. Public relations.
Zarządzanie kampanią reklamową

Jaki cel marketingowy agencja reklamowa ma w odniesieniu do sprzedaży swoich usług w fazie dojrzałości?

A. zbudowanie świadomości dostępności usług
B. uzyskanie maksymalnego zysku przy malejącym udziale w rynku
C. wykorzystanie maksymalnego udziału w rynku
D. ograniczenie wydatków i optymalne wykorzystanie marki agencji
PGF.08 Pytanie 160
Zarządzanie kampanią reklamową

Jak powinien zachować się pracownik agencji reklamowej wobec klienta, który często zmienia temat rozmowy i wydaje się niepewny swoich potrzeb?

A. Wracać do głównego wątku rozmowy
B. Prowadzić dyskusje na każdy poruszony temat
C. Nie zwracać uwagi na klienta
D. Okazywać klientowi frustrację