Filtrowanie pytań
Zarządzanie kampanią reklamową
A. ustępstwie
B. przystosowaniu
C. ograniczaniu uprawnień
D. wykorzystywaniu czasu
Zarządzanie kampanią reklamową
Zachowania nabywcze, które pozwalają na osiągnięcie jak najwyższego poziomu satysfakcji, zazwyczaj związane z zakupem jak największej ilości produktów przy określonym dochodzie, to zachowania
A. zamierzone
B. dobrowolne
C. irracjonalne
D. racjonalne
Zarządzanie kampanią reklamową
W trakcie rozmowy sprzedażowej z klientem, który nie potrafił podjąć decyzji, pracownik agencji reklamowej zastosował zasadę niedostępności. Które z wymienionych stwierdzeń ilustruje użycie tej zasady?
A. Nasz szef korzysta z tego produktu
B. Ten produkt cieszy się dużym zainteresowaniem
C. Ten produkt będzie dostępny jedynie przez 3 dni
D. Zachęcam do przetestowania próbki tego produktu
Zarządzanie kampanią reklamową
W której fazie procesu realizacji transakcji handlowej sporządzony jest dokument, którego fragment zamieszczono na rysunku?
Faktura nr 1/2013 | 1 stycznia 2013 r. |
Dane sprzedawcy: Wystawca sp. z o.o. 02-495 Warszawa ul. Tomcia Palucha 37 NIP: 000-00-00-000 | NIP nabywcy: 999-999-99-99 |
Doradztwo - należność 300 zł. (w tym 23% VAT) |
A. Zamówienia.
B. Sprzedaży.
C. Negocjacji.
D. Reklamacji.
Zarządzanie kampanią reklamową
W trakcie rozmowy sprzedażowej zgodnie z modelem pro klienckim, bez względu na czas jej trwania, największą część czasu należy poświęcić na
A. Etap I. Wzbudzenie zaufania
B. Etap IV. Zamknięcie sprzedaży i utwierdzenie klienta w decyzji
C. Etap III. Prezentacja produktu i korzyści
D. Etap II. Zbieranie informacji i uświadamianie potrzeb
PGF.08 Pytanie 166
Zarządzanie kampanią reklamową
Agencja reklamowa pragnie zebrać różnorodne informacje dotyczące stylu życia i pasji potencjalnych klientów. Jak można najszybciej zrealizować ten cel?
A. wdrożenie newslettera na stronie internetowej firmy
B. umieszczenie ankiety w sprzedawanych produktach
C. zadawanie trafnych pytań podczas procesu sprzedaży
D. przeprowadzenie konkursu w mediach społecznościowych
Zarządzanie kampanią reklamową
Firma wprowadziła na rynek nowy produkt. Głównym celem promocji skierowanej do pośredników handlowych przez tę firmę nie jest
A. zachęcanie handlowców do lepszej prezentacji produktu w sklepie w celu wsparcia sprzedaży
B. wsparcie działań reklamowych i promocji skierowanej do konsumentów
C. motywowanie pracowników zatrudnionych w dziale PR
D. zdobycie nowych punktów sprzedaży
Zarządzanie kampanią reklamową
Jaką formę powinna mieć umowa między agencją a nabywcą zgodnie z poniższymi klauzulami?
Klauzule umowy: — Przedmiotem umowy jest wykonanie folderów reklamowych. — Istnieje możliwość skorzystania z usług fotografa jako podwykonawcy. — Agencja odpowiada za ostateczny efekt. — Nabywcy przysługuje prawo reklamacji. |
A. O dzieło.
B. O pracę.
C. Zlecenia.
D. Handlową.
Zarządzanie kampanią reklamową
Na podstawie fragmentu rozmowy sprzedażowej określ, jaką technikę aktywnego słuchania zastosował sprzedający.
Klient: Od kilku lat prowadzę salonik krawiecki i przez cały ten czas swoją reklamę zamieszczałem w prasie lokalnej. Niestety, nie jestem zadowolony z jej efektów. |
Sprzedający: O ile dobrze zrozumiałem, reklama prasowa już Pana nie interesuje. |
A. Potakiwanie.
B. Klaryfikacja.
C. Parafraza.
D. Odzwierciedlanie.
Zarządzanie kampanią reklamową
Jaką funkcję pełni Account manager w procesie sprzedaży reklam w agencji reklamowej?
A. Utrzymuje relacje z klientem i przeprowadza negocjacje
B. Nadzoruje całość kampanii
C. Zdobywa fundusze na realizację działań reklamowych
D. Wybiera odpowiednie środki reklamowe
Zarządzanie kampanią reklamową
Jakie sformułowania powinien zastosować sprzedawca, gdy zauważył, że ma do czynienia z klientem, który przejawia systematyczność podczas rozmowy sprzedażowej?
A. Prezentowany produkt jest taki sam, jak ten, który zakupił Pan na wakacjach
B. W jaki sposób mogę rozwiać Pana wątpliwości?
C. Po pierwsze to nowość, po drugie jest teraz na ten produkt promocja
D. Czy ma Pan jeszcze jakieś spostrzeżenia dotyczące naszej oferty
Zarządzanie kampanią reklamową
Osoba, która sądzi, że w innym miejscu znajdzie lepszy, tańszy produkt i otrzyma lepszą obsługę, jest osobą
A. słuchowcem.
B. niecierpliwą.
C. wzrokowcem.
D. nieufną.
Zarządzanie kampanią reklamową
Klient, dla którego najważniejsze jest osiągnięcie określonego celu, jakim jest zawarcie umowy, należy do grupy klientów typu
A. problemowiec
B. zadaniowiec
C. chaotyczny
D. szczegółowiec
Zarządzanie kampanią reklamową
Kiedy zamiarem umowy zawartej pomiędzy agencją reklamową a firmą jest osiągnięcie rezultatu wskazanego w jej treści, przykładowo: stworzenie strony internetowej, mówimy o umowie
A. agencyjnej
B. zlecenia
C. kontraktacji
D. o dzieło
Zarządzanie kampanią reklamową
Aby móc rejestrować zamówienia, zarządzać bazą klientów, ustalać oferty oraz prowadzić sprzedaż, konieczne jest utworzenie bazy danych o typie
A. operacyjnym
B. komunikacyjnym
C. analitycznym
D. strategicznym
Zarządzanie kampanią reklamową
Pracownicy zespołu obsługi klienta w agencji reklamowej powinni podczas spotkania z potencjalnym klientem zrealizować prezentację multimedialną w trybie on-line. Który z poniższych programów pozwoli na opracowanie oraz przeprowadzenie takiej prezentacji?
A. Microsoft Office PowerPoint
B. Adobe InDesign
C. Corel Draw
D. Prezi
Zarządzanie kampanią reklamową
Element w ofercie handlowej, który pozwala na szybkie uzyskanie odpowiedzi zwrotnej, to
A. warunki płatności
B. opis produktów
C. dane kontaktowe
D. termin realizacji
Zarządzanie kampanią reklamową
Klient towarzyski, miły, pełen życia i zapału, który łatwo daje ponieść się emocjom, to klient
A. flegmatyk
B. sangwinik
C. choleryk
D. melancholik
Zarządzanie kampanią reklamową
Który etap rozmowy sprzedażowej prezentuje załączony fragment dialogu pomiędzy pracownikiem agencji reklamowej a klientem?
Pracownik: Ile wynosi Wasza roczna sprzedaż? |
Klient: Wartościowo ok. 2 miliony złotych. |
Pracownik: Jakie macie plany sprzedażowe na najbliższe 3 lata? |
Klient: Chcemy zwiększyć obrót o 10%. |
Pracownik: Ilu macie konkurentów? |
Klient: 3, ale bardzo mocnych. |
A. Analizę potrzeb.
B. Zamknięcie sprzedaży.
C. Budowanie relacji.
D. Prezentację produktu.
Zarządzanie kampanią reklamową
Dokument wystawiany w momencie wydania materiałów lub towarów na zewnątrz to dokument
A. KP
B. PZ
C. WZ
D. MM
PGF.08 Pytanie 181
Zarządzanie kampanią reklamową
Klient zgłosił się do agencji reklamowej z zamiarem szybkiego wyprzedaży starszej wersji produktu poprzez istotne zwiększenie jej sprzedaży w okresie świątecznym. Jakie działania powinny być mu zaproponowane?
A. public relations
B. reklamy
C. promocji sprzedaży
D. sprzedaży bezpośredniej
Zarządzanie kampanią reklamową
Informacja dla klienta dotycząca sprzedaży łączonej w renomowanej sieci sklepów, gdzie przy nabyciu zestawu: spodnie + marynarka, klient zyskuje rabat w wysokości 30%, odnosi się do promocji
A. konsumencką
B. handlową
C. wewnętrzną
D. barterową
PGF.08 Pytanie 183
Zarządzanie kampanią reklamową
Ile czasu zajmie agencji reklamowej wykonanie zlecenia polegającego na wyprodukowaniu dla klienta 20 flag firmowych z nadrukowanym logo firmy?
Obszycie 1 flagi – 4 min Nadrukowanie logo na 1 fladze – 2 min Zapakowanie 5 flag do folii ochronnej – 1 min |
A. 164 min
B. 120 min
C. 124 min
D. 140 min
Zarządzanie kampanią reklamową
Hurtownik ma cenę netto wynoszącą 2 000 zł oraz marżę na poziomie 100 zł. Cena hurtowa netto detalisty wynosi 2 100 zł, a jego marża to 500 zł. Jaka będzie wartość ceny detalicznej netto?
A. 2 000 zł
B. 2 600 zł
C. 2 100 zł
D. 1 900 zł
Zarządzanie kampanią reklamową
Jak określa się przedstawienie i ocenę sytuacji negocjacyjnej, które jest zgodne z rzeczywistością, bez wpływu własnych przekonań, emocji i interesów?
A. Obiektywizm
B. Altruizm
C. Egocentryzm
D. Subiektywizm
Zarządzanie kampanią reklamową
Klient, który krytycznie podchodzi do zamiarów sprzedawcy, wskazuje na jakość obsługi, sposób eksponowania produktów oraz wskazuje na niedociągnięcia w funkcjonowaniu placówki, jest określany mianem
A. szczegółowy
B. negujący
C. osobisty
D. chaotyczny
Zarządzanie kampanią reklamową
Kiedy sprzedaż jest rejestrowana za pomocą kasy fiskalnej, dokumentacja sprzedaży w formie wydrukowanego paragonu fiskalnego powinna być
A. wydana jedynie tym klientom, którzy o nią poproszą
B. wręczona tylko tym klientom, którzy posiadają fakturę
C. odłożona do koszyka obok kasy fiskalnej
D. wręczona każdemu konsumentowi
Zarządzanie kampanią reklamową
Co to jest krótki dokument towarzyszący innym pismom, który ma na celu uzupełnienie przekazywanych razem z nim materiałów?
A. notatka służbowa
B. referencje firmowe
C. pismo przewodnie
D. prezentacja pitch
Zarządzanie kampanią reklamową
Do agencji reklamowej przybył klient, który złożył zamówienie na 8 000 sztuk ulotek, 400 sztuk plakatów oraz
800 sztuk wizytówek. Dokładnie określił wymagania dotyczące zamówienia i szybko podjął decyzję. Biorąc pod uwagę te cechy, jakiego typ klienta można określić?
A. osobisty
B. rzeczowy
C. innowator
D. chaotyczny
Zarządzanie kampanią reklamową
Odczuwanie przez klienta, iż jest lekceważony podczas rozmowy handlowej, wynika z
A. zbyt częstych i dokładnych ustaleń pomiędzy sprzedającym a klientem
B. zbyt rzadkiego nawiązywania kontaktu wzrokowego między sprzedającym a klientem
C. zadawania przez sprzedającego krótkich i zwięzłych pytań
D. nieprzerwanych interakcji między sprzedającym a klientem
Zarządzanie kampanią reklamową
Jakiego rodzaju temperament charakteryzuje klienta, który ma cechy lidera, dąży do praktycznych rozwiązań, skupia się na ustalonym celu oraz ma trudności z akceptowaniem argumentów innych osób?
A. Melancholiczny
B. Flegmatyczny
C. Choleryczny
D. Sangwiniczny
Zarządzanie kampanią reklamową
Co powinien uczynić sprzedawca, gdy podczas rozmowy sprzedażowej klient wyraża wątpliwości, które w praktyce nie mają wpływu na decyzję zakupową?
A. odrzucić.
B. pominąć.
C. uznać i zmienić temat.
D. przyjąć.
Zarządzanie kampanią reklamową
Podczas negocjacji umowy na świadczenie usług reklamowych agencja decyduje się na rezygnację z części swoich wymagań, mając nadzieję, że jej kontrahenci postąpią podobnie. W tym przypadku agencja liczy na to, że zadziała zasada
A. dowodu słuszności
B. konsekwencji
C. wzajemności
D. niedostępności
Zarządzanie kampanią reklamową
Jeśli w trakcie rozmów na temat umowy dotyczącej usługi reklamowej jeden z uczestników pociera swoje oko, jakie znaczenie ma zastosowany sygnał komunikacji niewerbalnej?
A. kłamstwo
B. bunt
C. obronę
D. atak
Zarządzanie kampanią reklamową
W reakcji na przesłane zapytanie ofertowe, agencja reklamowa przygotuje dla swojego klienta
A. ofertę handlową
B. fakturę VAT
C. umowę sprzedaży
D. zamówienie
Zarządzanie kampanią reklamową
Który z wymienionych elementów oferty handlowej stanowi USP (unikalną propozycję sprzedażową)?
A. Jesteśmy do Państwa usług
B. Jesteśmy jedynym dostawcą tego rozwiązania w Polsce
C. Posiadamy wielu usatysfakcjonowanych klientów
D. U nas każdy klient ma znaczenie
Zarządzanie kampanią reklamową
Podczas prowadzenia rozmów handlowych z klientami w ramach nowoczesnego modelu sprzedaży, kluczowe jest wywołanie zaufania oraz zrozumienie potrzeb klienta, co powinno stanowić
A. 100% efektywności skutecznej sprzedaży
B. 40% efektywności skutecznej sprzedaży
C. 70% efektywności skutecznej sprzedaży
D. 90% efektywności skutecznej sprzedaży
Zarządzanie kampanią reklamową
Przed rozpoczęciem kluczowych negocjacji warto opracować strategię określaną jako BATNA. Co to oznacza?
A. najlepszą realizację naszych interesów, gdy nie dojdziemy do porozumienia
B. najlepszą ofertę, która umożliwi zrealizowanie interesów obu stron
C. najwyższą propozycję, od której rozpoczniemy rozmowy negocjacyjne
D. najniższą propozycję, na którą możemy się zgodzić w trakcie negocjacji
Zarządzanie kampanią reklamową
Zgodnie z nowoczesnym modelem, ostatnią fazą aspektu sprzedaży jest
A. ocena wartości klienta
B. zamknięcie obsługi
C. wywołanie zainteresowania
D. potwierdzenie obsługi
Zarządzanie kampanią reklamową
Klient, którego należy starannie obserwować pod kątem mimiki, gestów oraz stosować adekwatne reakcje, nie być natarczywym, zachęcać do wyrażania swoich myśli i zadawać pytania otwarte, to klient
A. samodzielny.
B. niecierpliwy.
C. milczący.
D. dominujący.