Filtrowanie pytań
Zarządzanie kampanią reklamową
A. sprzedażą osobistą
B. public relations
C. reklamą
D. promocją sprzedaży
Zarządzanie kampanią reklamową
Mężczyzna w wieku trzydziestu lat, zatrudniony w agencji reklamowej, udał się na spotkanie biznesowe z kluczowym klientem. Jego rozmówczyniami były dwie kobiety w zupełnie odmiennym wieku: dyrektor marketingu oraz stażystka w tym wydziale. W jaki sposób powinien się zachować mężczyzna podczas powitania?
A. Jako pierwszy uścisnąć dłoń pani dyrektor
B. Poczekać na inicjatywę stażystki do podania ręki
C. Poczekać na inicjatywę pani dyrektor do podania ręki
D. Jako pierwszy uścisnąć dłoń stażystce
Zarządzanie kampanią reklamową
Podczas prowadzenia rozmowy sprzedażowej należy pamiętać, aby nie naruszać przestrzeni intymnej klienta, która wynosi
A. 66÷85 cm
B. 15÷45 cm
C. 46÷65 cm
D. 86÷95 cm
Zarządzanie kampanią reklamową
Przygotowanie, najczęściej w formie prezentacji multimedialnej (dokumentu), propozycji sprzedaży oraz działań promocyjnych dla potencjalnej marki lub firmy określa się mianem
A. sprzedaży
B. oferty wiążącej
C. urno wy wstępnej
D. debriefingu
Zarządzanie kampanią reklamową
Sprzedawca, przekazując klientowi informacje o promocjach, które mają na celu skłonienie go do zakupu produktu, wykorzystuje formę komunikacji o charakterze
A. motywacyjnym
B. informacyjnym
C. kontrolnym
D. emocjonalnym
Zarządzanie kampanią reklamową
Dysonans po zakupie w zachowaniu konsumenta na rynku związanym z nabywaniem to
A. neutralny stan emocjonalny wywołany dokonaniem zakupu
B. stan uświadomienia sobie potrzeb
C. negatywny stan emocjonalny spowodowany niezadowoleniem z zakupu
D. pozytywny stan emocjonalny spowodowany satysfakcją z zakupu
Zarządzanie kampanią reklamową
Na którym etapie współpracy z klientem agencja reklamowa realizuje ofertę sprzedażową?
A. Planowania wykonania zlecenia
B. Przygotowania kampanii promocyjnej
C. Wystawienia faktury za zrealizowaną usługę
D. Zakończenia kampanii reklamowej
PGF.08 Pytanie 248
Zarządzanie kampanią reklamową
W szczegółach dotyczących zlecenia wykonania strony internetowej klient podkreślił, że zależy mu, aby można było wygodnie korzystać ze strony przy użyciu tabletów i smartfonów oraz aby kontrahenci mogli szybko zadać pytanie lub złożyć zamówienie. Który z opisanych pakietów należy zaproponować klientowi?
Rodzaj pakietu | STANDARD | PROFESSIONAL | VIP | SUPER PLUS |
---|---|---|---|---|
Opis pakietu |
|
|
|
|
A. | B. | C. | D. |
A. C.
B. B.
C. D.
D. A.
Zarządzanie kampanią reklamową
Firma pragnąca efektywnie zarządzać kontaktami z klientami powinna zainwestować w system
A. CRM
B. BPO
C. ETL
D. ERP
Zarządzanie kampanią reklamową
Jakie działania są związane z tworzeniem portfela klientów w agencji reklamowej?
A. Przygotowanie kosztorysu dla kampanii zleconej przez klienta
B. Prowadzenie negocjacji z klientem w sprawie budżetu kampanii
C. Zdobywanie nowych klientów
D. Regularne raporty dla klienta dotyczące postępu kampanii
Zarządzanie kampanią reklamową
Którego z opisanych konsumentów można nazwać nielojalnym?
A. Dumnym z bycia klientem danej marki.
B. Kierującym się przy wyborze produktów jedynie ceną
C. Odpornym na działania promocyjne rywali.
D. Robiącym zakupy w ulubionym sklepie dyskontowym.
Zarządzanie kampanią reklamową
W reakcji na przesłane zapytanie ofertowe, agencja reklamowa przygotuje dla swojego klienta
A. ofertę handlową
B. umowę sprzedaży
C. fakturę VAT
D. zamówienie
Zarządzanie kampanią reklamową
Pracownik biura obsługi klienta otrzymał zalecenia dotyczące przeprowadzania negocjacji z kluczowym klientem:
– trzymaj się pozycji firmy,
– dąż do znalezienia rozwiązania sprzyjającego firmie,
– żądaj ustępstw jako warunku dalszej rozmowy.
Jakiego stylu negocjacji powinien użyć pracownik?
A. Kompromisowy
B. Twardy
C. Merytoryczny
D. Łagodny
PGF.08 Pytanie 254
Zarządzanie kampanią reklamową
Klient zgłosił się do agencji reklamowej z zamiarem szybkiego wyprzedaży starszej wersji produktu poprzez istotne zwiększenie jej sprzedaży w okresie świątecznym. Jakie działania powinny być mu zaproponowane?
A. sprzedaży bezpośredniej
B. public relations
C. promocji sprzedaży
D. reklamy
Zarządzanie kampanią reklamową
Osoba pracująca w agencji reklamowej, przedstawiając ofertę produktów reklamowych, zadaje klientowi pytania alternatywne, które pomagają ograniczyć temat rozmowy, oferują klientowi przynajmniej dwie możliwości do wyboru oraz wspierają w podjęciu finalnej decyzji. Wskaź, które z poniższych pytań ma charakter alternatywny?
A. Jakie ma Pani zdanie o reklamie w Internecie?
B. Czy chciałby Pan zareklamować swoje usługi w Telewizji Regionalnej?
C. Czy podoba się Pani taka kolorystyka torby reklamowej?
D. Czy interesuje Pana szyld podświetlany, czy może kaseton świetlny?
Zarządzanie kampanią reklamową
W trakcie prezentacji sprzedawca odnosi się do zastrzeżeń klienta, przyjmując jego uwagi oraz jednocześnie je kwestionując przez przedstawienie zalet towaru. Jaką technikę odpierania zarzutów wykorzystuje w tej sytuacji sprzedawca?
A. Metodę "tak... ale"
B. Technikę odbijania piłeczki
C. Metodę odwoływania się do osób trzecich
D. Odkładanie odpowiedzi na później
Zarządzanie kampanią reklamową
W jakim typie dystrybucji stosuje się ograniczoną liczbę wybranych pośredników, mających na celu zapewnienie korzystnych warunków sprzedaży towarów w punktach handlowych?
A. Przestrzennej
B. Intensywnej
C. Bezpośredniej
D. Selektywnej
Zarządzanie kampanią reklamową
W trakcie rozmowy handlowej zgodność między wypowiadanymi zdaniami a towarzyszącymi im ruchami ciała określa się mianem
A. proksemiki
B. paralingwistyki
C. pantomimiki
D. kongruencji
Zarządzanie kampanią reklamową
Aby przeprowadzić rozmowę z klientami sklepu na temat wprowadzonego asortymentu, należy zastosować metodę
A. testu
B. obserwacji
C. wywiadu
D. badań ankietowych
Zarządzanie kampanią reklamową
Jak powinna przebiegać rozmowa sprzedażowa pracownika agencji reklamowej z potencjalnym klientem, w jakiej kolejności?
A. określenie konkretnego rozwiązania, eliminacja barier komunikacyjnych, dostosowanie oferty do wymagań, identyfikacja problemu
B. eliminacja barier komunikacyjnych, określenie konkretnego rozwiązania, identyfikacja problemu, dostosowanie oferty do wymagań
C. identyfikacja problemu, określenie konkretnego rozwiązania, dostosowanie oferty do wymagań, eliminacja barier komunikacyjnych
D. dostosowanie oferty do wymagań, eliminacja barier komunikacyjnych, określenie konkretnego rozwiązania, identyfikacja problemu