Filtrowanie pytań
Promocja sprzedaży skierowana do klientów detalicznych to promocja
Klient, który oczekuje szybkiej i grzecznej obsługi od sprzedawcy, to klient
Ostatecznym zamiarem prezentacji towaru jest
Pierwszym etapem procesu zakupu jest
Który z poniższych programów komputerowych nie służy do prowadzenia transakcji sprzedażowych?
Jaki dokument powinna przygotować firma przyjmując zlecenie do realizacji?
Jakie narzędzie promocji jest najbardziej efektywne w trakcie zakupów?
Gdy podczas negocjacji warunków sprzedaży rozmówca mówi z zaciśniętymi zębami i ustami lub jedną z warg, to oznacza, że
Organizacja "Dni Otwartych" w przedsiębiorstwie jest działaniem z obszaru
Technika jednoargumentacyjna w trakcie prezentacji oferty agencji reklamowej opiera się na wskazywaniu
Która z poniższych relacji biznesowych związanych z pozyskiwaniem nowych klientów odnosi się do bazy danych klasy B2B?
Negocjacje w trakcie sprzedażowej rozmowy są niezbędne, gdy
Poniższa wypowiedź w ramce ilustruje typ klienta
"Potrzebuję witryny internetowej, responsywnej, z wykorzystaniem systemu zarządzania treścią. Proszę o przedstawienie kilku strategii pozycjonowania strony, a wybiorę najlepszą dla mojej firmy".
W procesie podejmowania decyzji dotyczącej zakupu, identyfikacja sposobów na zaspokojenie potrzeby następuje po
Promocje w postaci czasowych rabatów za większe zakupy, bezpłatnych produktów oraz pomocy finansowej stanowią typowe narzędzia marketingowe
Bodźce generowane przez wnętrze sklepu (obrazy, dźwięki, zapachy), postrzegane i interpretowane przez klienta, klasyfikowane są jako
W szczegółach dotyczących zlecenia wykonania strony internetowej klient podkreślił, że zależy mu, aby można było wygodnie korzystać ze strony przy użyciu tabletów i smartfonów oraz aby kontrahenci mogli szybko zadać pytanie lub złożyć zamówienie. Który z opisanych pakietów należy zaproponować klientowi?
Rodzaj pakietu | STANDARD | PROFESSIONAL | VIP | SUPER PLUS |
---|---|---|---|---|
Opis pakietu |
|
|
|
|
A. | B. | C. | D. |
Najmniej skuteczna metoda negocjacji, oparta na przekonaniu, że druga strona posiada wady i działa nieuczciwie, to strategia typu
Do przygotowania oferty handlowej z informacjami teleadresowymi agencji reklamowej w nagłówku i stopce, używa się programu
Cechami charakterystycznymi klienta są zachowanie dystansu wobec sugestii sprzedawcy oraz poszukiwanie niedoskonałości w oferowanych produktach?
Pracownik biura obsługi klienta otrzymał zalecenia dotyczące przeprowadzania negocjacji z kluczowym klientem:
– trzymaj się pozycji firmy,
– dąż do znalezienia rozwiązania sprzyjającego firmie,
– żądaj ustępstw jako warunku dalszej rozmowy.
Jakiego stylu negocjacji powinien użyć pracownik?
Dysonansem występującym po zakupie w procesie decyzji konsumenta na rynku związanym z zakupem określa się
Każde działanie marketingowe, które opiera się na stosowaniu zachęt finansowych w celu zwiększenia sprzedaży produktu lub usługi, nazywamy
Organizacja oraz realizacja konferencji prasowej należy do działalności w obszarze
Zbudowanie bazy danych dotyczącej klientów jest korzystne, gdy
Spotkania, podczas których przedstawiciel agencji reklamowej może wytłumaczyć koncepcję, a klient ma szansę na doprecyzowanie oraz uzupełnienie swoich wymagań, to
Określ na podstawie fragmentu rozmowy sprzedażowej, którą technikę aktywnego słuchania zastosował sprzedający.
Klient: Od kilku lat prowadzę salon kosmetyczny i przez cały ten czas swoją reklamę zamieszczałam w prasie lokalnej. Niestety, nie jestem zadowolona z jej efektów. |
Sprzedający: O ile dobrze zrozumiałem, reklama prasowa już Panią nie interesuje. |
Określ na podstawie fragmentu rozmowy sprzedażowej, którą technikę aktywnego słuchania zastosował sprzedawca?
Klient: od pewnego czasu obserwujemy ciągły spadek liczby odwiedzających naszą stronę internetową. |
Pracownik agencji: Proszę mnie poprawić jeśli się mylę, poszukują Państwo sposobu na zwiększenie liczby wejść na Państwa stronę internetową? |