Filtrowanie pytań

Wybierz zawód, aby zobaczyć dostępne kwalifikacje

PGF.08 Pytanie 9
Zarządzanie kampanią reklamową

Gdy podczas negocjacji warunków sprzedaży rozmówca mówi z zaciśniętymi zębami i ustami lub jedną z warg, to oznacza, że

A. potrzebuje chwili na przemyślenie warunków
B. nie zamierza zgodzić się na proponowane warunki
C. rozważa przyjęcie oferty
D. akceptuje przedstawioną propozycję
Zarządzanie kampanią reklamową

Technika jednoargumentacyjna w trakcie prezentacji oferty agencji reklamowej opiera się na wskazywaniu

A. wyłącznie wad produktu
B. skutków realizacji zlecenia
C. jedynie korzyści produktu
D. wadach oraz zaletach produktu
Zarządzanie kampanią reklamową

Która z poniższych relacji biznesowych związanych z pozyskiwaniem nowych klientów odnosi się do bazy danych klasy B2B?

A. Firma ubezpieczeniowa – osoby prywatne ubezpieczające samochody
B. Firma kosmetyczna – klientki prywatne
C. Firma reklamowa – praktykanci/uczniowie
D. Firma medyczna – firmy farmaceutyczne
Zarządzanie kampanią reklamową

Negocjacje w trakcie sprzedażowej rozmowy są niezbędne, gdy

A. żądania jednej ze stron są niezgodne z etyką
B. niektóre interesy stron są rozbieżne
C. druga strona działa w niewłaściwy sposób
D. nie masz nic wartościowego do zaoferowania drugiej stronie
Zarządzanie kampanią reklamową

W szczegółach dotyczących zlecenia wykonania strony internetowej klient podkreślił, że zależy mu, aby można było wygodnie korzystać ze strony przy użyciu tabletów i smartfonów oraz aby kontrahenci mogli szybko zadać pytanie lub złożyć zamówienie. Który z opisanych pakietów należy zaproponować klientowi?

Rodzaj pakietuSTANDARDPROFESSIONALVIPSUPER PLUS
Opis pakietu
  • Galeria zdjęć,
  • Mapa Google,
  • 5 podstron,
  • System Zarządzania Treścią,
  • Integracja z portalami społecznościowymi.
  • Galeria zdjęć,
  • Formularz kontaktowy,
  • Mapa Google,
  • 5 podstron,
  • Dostosowanie strony do urządzeń mobilnych.
  • Galeria zdjęć,
  • Formularz kontaktowy,
  • 8 podstron,
  • System Zarządzania Treścią,
  • Integracja z portalami społecznościowymi.
  • Galeria zdjęć,
  • 10 podstron,
  • Dostosowanie strony do urządzeń mobilnych,
  • Płatności internetowe,
  • Nadawanie produktom atrybutów.
A.B.C.D.

A. B.
B. C.
C. A.
D. D.
PGF.08 Pytanie 22
Zarządzanie kampanią reklamową

Pracownik biura obsługi klienta otrzymał zalecenia dotyczące przeprowadzania negocjacji z kluczowym klientem:
– trzymaj się pozycji firmy,
– dąż do znalezienia rozwiązania sprzyjającego firmie,
– żądaj ustępstw jako warunku dalszej rozmowy.

Jakiego stylu negocjacji powinien użyć pracownik?

A. Łagodny
B. Kompromisowy
C. Merytoryczny
D. Twardy
Zarządzanie kampanią reklamową

Dysonansem występującym po zakupie w procesie decyzji konsumenta na rynku związanym z zakupem określa się

A. pozytywny stan emocjonalny wynikający z satysfakcji z zakupu
B. negatywny stan emocjonalny wynikający z braku satysfakcji z zakupu
C. neutralny stan emocjonalny spowodowany dokonanym zakupem
D. stan świadomości swoich potrzeb
Zarządzanie kampanią reklamową

Zbudowanie bazy danych dotyczącej klientów jest korzystne, gdy

A. klienci są lojalni wobec marki
B. firma organizuje kampanię promocyjną
C. firma oferuje produkty luksusowe
D. koszty pozyskiwania aktualnych informacji są wysokie
Zarządzanie kampanią reklamową

Spotkania, podczas których przedstawiciel agencji reklamowej może wytłumaczyć koncepcję, a klient ma szansę na doprecyzowanie oraz uzupełnienie swoich wymagań, to

A. briefing
B. brief kreatywny
C. debriefing
D. brief marketingowy
PGF.08 Pytanie 28
Zarządzanie kampanią reklamową

Określ na podstawie fragmentu rozmowy sprzedażowej, którą technikę aktywnego słuchania zastosował sprzedający.

Klient: Od kilku lat prowadzę salon kosmetyczny i przez cały ten czas swoją reklamę zamieszczałam w prasie lokalnej. Niestety, nie jestem zadowolona z jej efektów.
Sprzedający: O ile dobrze zrozumiałem, reklama prasowa już Panią nie interesuje.

A. Precyzowania.
B. Parafrazy.
C. Klaryfikacji.
D. Odzwierciedlania.
PGF.08 Pytanie 29
Zarządzanie kampanią reklamową

Określ na podstawie fragmentu rozmowy sprzedażowej, którą technikę aktywnego słuchania zastosował sprzedawca?

Klient: od pewnego czasu obserwujemy ciągły spadek liczby odwiedzających naszą stronę internetową.
Pracownik agencji: Proszę mnie poprawić jeśli się mylę, poszukują Państwo sposobu na zwiększenie liczby wejść na Państwa stronę internetową?

A. Precyzowanie.
B. Odzwierciedlenie.
C. Parafrazę.
D. Klaryfikację.
Zarządzanie kampanią reklamową

Jakiej z podanych fraz powinien unikać sprzedawca, pragnąc zdobyć lojalnego klienta?

A. Proponujemy elastyczne terminy płatności oraz atrakcyjne rabaty
B. Ceny naszych usług są dostosowane do wysokiego poziomu jakości
C. To ostatnia okazja, aby wykorzystać tę ofertę
D. Współpraca z naszą agencją zwiększy szanse na pokonanie konkurencji
Zarządzanie kampanią reklamową

Przygotowując ofertę handlową według modelu AIDA, na początku należy

A. zainteresować klienta oferowanym produktem
B. wywołać pragnienie posiadania prezentowanego produktu
C. skierować uwagę klienta na przedstawiany towar
D. zmotywować do zakupu oferowanego towaru
Zarządzanie kampanią reklamową

Agencja, która oferuje usługi reklamowe, postanowiła wdrożyć koncepcję marketingu-mix na podstawie formuły 7P, aby ułatwić klientom podejmowanie decyzji zakupowych oraz podkreślić dowody świadczące o jakości świadczonych usług. W celu zrealizowania tego celu powinna podjąć działania związane

A. z procesami zachodzącymi w firmie
B. z ceną usługi
C. ze świadectwem materialnym
D. z ludźmi mającymi kontakt z klientem
Zarządzanie kampanią reklamową

Klient, który złożył zamówienie na projekt i wykonanie reklamy na samochód dostawczy, zgłosił się do agencji z reklamacją. Uważa, że po tygodniu użytkowania kolory zbladły, a w niektórych miejscach folia się odkleiła. Jakie powinno być pierwsze działanie pracownika agencji w takiej sytuacji?

A. stwierdzić, że to nie jest możliwe, ponieważ nie było wcześniej takich zgłoszeń
B. poinformować, że agencja nie jest producentem folii i nie ma możliwości przyjęcia reklamacji
C. zapewnić klienta o doskonałej jakości oferowanych produktów
D. potwierdzić wszystkie obiektywne dane przekazane przez klienta
Zarządzanie kampanią reklamową

Jeśli firma planuje wprowadzenie wolontariatu pracowniczego, w którym zatrudnieni angażują się w działalność na rzecz lokalnej społeczności lub organizacji non-profit, jakie działania powinny zostać zaproponowane?

A. ze społeczną odpowiedzialnością biznesu
B. z kooperacją międzysektorową
C. z zarządzaniem zasobami przedsiębiorstwa
D. z tworzeniem relacji z klientami
PGF.08 Pytanie 35
Zarządzanie kampanią reklamową

Negocjacje, w których jedna strona stawia drugiej grupie konkretne i zdecydowane wymagania, określane są jako negocjacje

A. miękkie
B. łagodne
C. integratywne
D. twarde
Zarządzanie kampanią reklamową

Który z poniższych składników powinien być zawarty w pisemnej umowie sprzedaży artykułów lub usług reklamowych, aby miała ona ważność prawną, w kontekście dowodowym oraz dochodzenia roszczeń przed sądem?

A. Podpisy stron umowy
B. Przeniesienie praw autorskich
C. Wykaz podwykonawców
D. Termin wycofania się z umowy
Zarządzanie kampanią reklamową

Nowo powstała Agencja reklamowa przygotowuje ofertę swoich usług. Którego z wymienionych aspektów nie będzie w stanie dodać ze względu na brak doświadczenia w branży?

A. Potencjalnego cross-sellingu.
B. Szczegółowego kosztorysu.
C. Zakresu świadczonych usług.
D. Portfolio klientów.
Zarządzanie kampanią reklamową

Pracownicy sekcji kreatywnej agencji reklamowej poinformowali dyrektora, że mają trudności w skoncentrowaniu się na swoich obowiązkach, ponieważ w ich biurze znajduje się drukarka, z której korzystają wszyscy zatrudnieni w agencji. Jak dyrektor agencji powinien zająć się tą kwestią?

A. Wprowadzając organizacyjne rozwiązanie, które polega na zleceniu drukowania w godzinach od 9 do 13
B. Wprowadzając organizacyjne rozwiązanie, które polega na modyfikacji struktury organizacyjnej agencji
C. Wprowadzając techniczne rozwiązanie, które polega na przeniesieniu drukarki na korytarz dostępny dla wszystkich pracowników
D. Wprowadzając techniczne rozwiązanie, które polega na przeniesieniu drukarki do pomieszczenia w dziale księgowości
Zarządzanie kampanią reklamową

Agencja reklamowa, przesyłając ofertę handlową do przedsiębiorstwa, dołączyła również teczkę z dziełami grafików oraz przykłady wcześniej zrealizowanych projektów, które umożliwią przyszłym klientom ocenę kreatywności zespołu, a także stylu i różnorodności świadczonych usług. Jak brzmi nazwa załącznika, który znajduje się w ofercie?

A. Portfolio.
B. Brief kreatywny
C. Studium przypadku.
D. Układ.