Filtrowanie pytań

Wybierz zawód, aby zobaczyć dostępne kwalifikacje

Zarządzanie kampanią reklamową

Proces uzyskiwania wartościowych danych z bazy, aby następnie mogły być one przekształcone i przyniosły rezultaty, określa się mianem

A. przekształcaniem danych
B. przetwarzaniem danych
C. organizowaniem danych
D. transferem danych
Zarządzanie kampanią reklamową

Agencja przygotowała ofertę w programie Microsoft Office Word. W jakim formacie powinno się przesłać ofertę do klienta, aby jak najlepiej zachować spójność dokumentu, oryginalne formatowanie, umożliwić odczyt ozdobnych czcionek oraz uniknąć zmiany wyglądu i treści dokumentu po otwarciu na urządzeniach i oprogramowaniu klienta?

A. DOCX
B. PDF
C. DOC
D. TXT
PGF.08 Pytanie 10
Zarządzanie kampanią reklamową

Który z wymienionych programów wchodzących w skład pakietu Microsoft Office jest najskuteczniejszy do przeprowadzania obliczeń oraz tworzenia wykresów?

A. Word
B. Power Point
C. Excel
D. Access
Zarządzanie kampanią reklamową

Osoba pracująca w agencji reklamowej, która zajmuje się tworzeniem różnych typów materiałów reklamowych przy użyciu komputera oraz specjalistycznego oprogramowania, to

A. specjalista IT
B. grafik komputerowy
C. specjalista ds. reklamy
D. twórca oprogramowania
Zarządzanie kampanią reklamową

Pierwszym etapem w tworzeniu bazy danych dotyczącej klientów jest

A. ustalenie celu, do którego ma służyć baza danych
B. budowanie systemów zaawansowanego wyszukiwania
C. opracowanie algorytmów sortujących
D. wstępne podpisanie umowy z ekspertami od oprogramowania
Zarządzanie kampanią reklamową

Jakie działania należy podjąć jako pierwsze, gdy pracownik agencji reklamowej obsługujący ploter tnący doznał porażenia prądem?

A. Powiadomić przełożonego.
B. Odłączyć dopływ prądu.
C. Zadzwonić po karetkę.
D. Ułożyć poszkodowanego w bezpiecznej pozycji.
Zarządzanie kampanią reklamową

Agencja marketingowa otrzymała zlecenie na stworzenie programu lojalnościowego dla firmy ABC. Posiada bazę aktualnych i potencjalnych klientów. Aby skutecznie chronić dane osobowe, agencja powinna wdrożyć

A. regularną weryfikację danych.
B. cykliczne skanowanie komputerów.
C. aktualizację programów.
D. elektroniczne systemy ochrony danych
Zarządzanie kampanią reklamową

Jednym z procesów w tworzeniu reklamy radiowej jest mastering, który obejmuje

A. dodawanie efektów dźwiękowych do tekstu
B. opracowanie treści reklamy przez copywritera
C. nagraniu różnych wersji tekstu w studiu nagraniowym i późniejszym montażu
D. komputerowym zgraniu poszczególnych elementów w całość i przygotowaniu do emisji
Zarządzanie kampanią reklamową

Pracownik agencji reklamowej, który obsługiwał ploter tnący, doznał porażenia prądem. Jaką czynność należy wykonać w pierwszej kolejności?

A. Ułożyć poszkodowanego w bezpiecznej pozycji
B. Odłączyć dopływ prądu
C. Zadzwonić po pogotowie ratunkowe
D. Powiadomić przełożonego
Zarządzanie kampanią reklamową

Właściciel przedstawionego budynku chce na większości powierzchni fasady zamieścić wielkoformatową reklamę drukowaną. Który materiał powinna zastosować agencja reklamowa realizująca to zlecenie, aby po zawieszeniu reklamy zapewnić jak największą ilość światła dopływającego do pomieszczeń znajdujących się bezpośrednio za reklamą i zminimalizować skutki działania wiatru?

Ilustracja do pytania 24
A. Płótno Canvas.
B. Siatkę mesh.
C. Papier termotransferowy.
D. Folię sublimacyjną.
PGF.08 Pytanie 25
Zarządzanie kampanią reklamową

Aby wkleić skopiowany tekst z informacjami o produktach promocyjnych, należy zastosować skrót klawiszowy

A. Ctr+V
B. Ctr+C
C. Ctr+A
D. Ctr+N
Zarządzanie kampanią reklamową

Pracownicy sekcji kreatywnej agencji reklamowej poinformowali dyrektora, że mają trudności w skoncentrowaniu się na swoich obowiązkach, ponieważ w ich biurze znajduje się drukarka, z której korzystają wszyscy zatrudnieni w agencji. Jak dyrektor agencji powinien zająć się tą kwestią?

A. Wprowadzając organizacyjne rozwiązanie, które polega na zleceniu drukowania w godzinach od 9 do 13
B. Wprowadzając organizacyjne rozwiązanie, które polega na modyfikacji struktury organizacyjnej agencji
C. Wprowadzając techniczne rozwiązanie, które polega na przeniesieniu drukarki na korytarz dostępny dla wszystkich pracowników
D. Wprowadzając techniczne rozwiązanie, które polega na przeniesieniu drukarki do pomieszczenia w dziale księgowości
Zarządzanie kampanią reklamową

Aby stworzyć szablony do rachunków i faktur, które będą zawierały formuły wspierające proces obliczeń, należy z nich skorzystać

A. z arkusza kalkulacyjnego
B. z oprogramowania CRM
C. z programu do edycji tekstu
D. z edytora tekstowego
Zarządzanie kampanią reklamową

Która z poniższych relacji biznesowych związanych z pozyskiwaniem nowych klientów odnosi się do bazy danych klasy B2B?

A. Firma ubezpieczeniowa – osoby prywatne ubezpieczające samochody
B. Firma kosmetyczna – klientki prywatne
C. Firma reklamowa – praktykanci/uczniowie
D. Firma medyczna – firmy farmaceutyczne
Zarządzanie kampanią reklamową

Osoba pracująca w agencji reklamowej pragnie zaprezentować klientowi poszczególne etapy realizacji usługi stworzenia logo w formie pokazu slajdów. Jaki program komputerowy powinna wybrać?

A. Do obróbki grafiki wektorowej
B. Edytor tekstu
C. Do obróbki zdjęć
D. Do prezentacji multimedialnych
Zarządzanie kampanią reklamową

Uczelnia powierzyła agencji reklamowej wykonanie nadruku na 600 długopisach krótkim hasłem promującym nowy kierunek kształcenia. Która technika druku będzie najbardziej adekwatna do tego zlecenia?

A. Tampondruk
B. Druk offsetowy
C. Druk cyfrowy
D. Fleksografia
PGF.08 Pytanie 35
Zarządzanie kampanią reklamową

Pierwszym etapem w projektowaniu bazy danych jest

A. zapewnienie dostępu do bieżących i precyzyjnych informacji
B. zastosowanie zasad normalizacji
C. przeszukiwanie oraz porządkowanie wymaganych informacji
D. ustalenie celu, któremu ma służyć baza danych
Zarządzanie kampanią reklamową

Pracownik agencji reklamowej ma za zadanie opracowywanie budżetów oraz realizację różnorodnych obliczeń i analiz. Wyniki swojej pracy przedstawia w tabelach, używając wielu funkcji matematycznych i finansowych. Do jego dyspozycji jest pakiet biurowy Microsoft Office, w którym najczęściej korzysta z aplikacji

A. Word
B. PowerPoint
C. Publisher
D. Excel
Zarządzanie kampanią reklamową

Agencja marketingowa zarządza bazą danych klientów w arkuszu kalkulacyjnym. Które z poniższych działań można wykonać tylko po włączeniu autofiltra?

A. Edytowanie informacji o kliencie.
B. Wprowadzanie zmian do danych klienta.
C. Usuwanie powiązanych danych.
D. Wyszukanie adresu klienta wśród danych adresowych.