Filtrowanie pytań
Zarządzanie kampanią reklamową
A. pulsoksymetr
B. ciśnieniomierz
C. defibrylator
D. ozonator
Zarządzanie kampanią reklamową
Pracownicy zespołu obsługi klienta w agencji reklamowej powinni podczas spotkania z potencjalnym klientem zrealizować prezentację multimedialną w trybie on-line. Który z poniższych programów pozwoli na opracowanie oraz przeprowadzenie takiej prezentacji?
A. Prezi
B. Microsoft Office PowerPoint
C. Corel Draw
D. Adobe InDesign
Zarządzanie kampanią reklamową
Jakie przepisy prawne powinny być brane pod uwagę przy tworzeniu baz danych oraz ich wykorzystaniu w reklamie?
A. Ustawy Prawo autorskie
B. Ustawy o ochronie danych osobowych
C. Ustawy Prawo własności prywatnej
D. Ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji
Zarządzanie kampanią reklamową
Papier, który jest przeznaczony do druku wizytówek, powinien być składowany w pomieszczeniu
A. jasnym, z podwyższoną wilgotnością.
B. jasnym, z niską wilgotnością.
C. ciemnym, z obniżoną wilgotnością.
D. ciemnym, z podwyższoną wilgotnością.
Zarządzanie kampanią reklamową
Do edycji zdjęć w grafice rastrowej wykorzystuje się aplikację
A. TechCAD
B. CorelDraw
C. Adobe Photoshop
D. AutoCAD
Zarządzanie kampanią reklamową
Reklama na pojeździe firmowym może być umieszczona za pomocą
A. druku offsetowego
B. fleksografii
C. termotransferu
D. druku solwentowego
Zarządzanie kampanią reklamową
Jaką metodę druku powinno się wybrać do wykonania 20 sztuk banerów reklamowych?
A. Solwent
B. Tamponodruk
C. Offset
D. Sitodruk
Zarządzanie kampanią reklamową
Tworzenie banneru internetowego z animacją powinno być przeprowadzone w programie typu
A. InDesign
B. Flash
C. Publisher
D. Corel Draw
Zarządzanie kampanią reklamową
Realizując zamówienie na 10 000 sztuk ulotek promocyjnych w formacie A5, powinno się zastosować
A. druk offsetowy
B. druk cyfrowy
C. tampodruk
D. fleksografię
Zarządzanie kampanią reklamową
Zorganizowanie plików z cyfrowymi zdjęciami reklamowymi na dysku wymaga ich
A. maskowania
B. skatalogowania
C. wysterowania
D. próbkowania
Zarządzanie kampanią reklamową
Materiał typu mesh produkowany jest
A. z siatki perforowanej
B. z płyty kompozytowej
C. z poliwęglanu komorowego
D. z folii ploterowej
Zarządzanie kampanią reklamową
Najlepszym sposobem na zaprezentowanie klientowi projektów graficznych, zarówno w formacie wektorowym, jak i rastrowym, wraz z planem medialnym, jest użycie programu komputerowego
A. MS PowerPoint
B. MS Excel
C. Corel Draw
D. Adobe Photoshop
Zarządzanie kampanią reklamową
W programie Microsoft Office Excel stworzono bazę kontrahentów agencji reklamowej. Jaki filtr należy zastosować na kolumnie z kodem pocztowym, by uzyskać listę kontrahentów z Częstochowy, którzy mają kod pocztowy 42-200?
A. Jest większe niż 42-200
B. Równa się 42-200
C. Jest mniejsze niż 42-200
D. Nie równa się 42-200
Zarządzanie kampanią reklamową
Agencja opracowała załączony cennik reklam planszowych. W którym z wymienionych programów najłatwiej i najszybciej zastosować style formatowania tabeli?
Rodzaj reklamy | Cena |
---|---|
Emisja ogłoszenia drobnego (np. sprzedam, kupię, zamienię, itp.) – dla członków STVK „Centrum" Zgierz | 5,00 zł/doba 2,00 zł/doba |
Emisja planszy reklamowej | 15,00 zł/doba |
Opracowanie graficzne planszy reklamowej | 50,00 zł |
A. Adobe InCopy
B. Microsoft Office Word
C. Adobe Photoshop
D. Alligator Flash Designer
Zarządzanie kampanią reklamową
Dokument stworzony w edytorze tekstu, powszechnie stosowanym do przygotowywania ofert handlowych, łatwy w modyfikacji, używany w biurach agencji reklamowych, posiada rozszerzenie
A. .pptx
B. .pdf
C. .jpeg
D. .docx
Zarządzanie kampanią reklamową
Matryca nie jest stosowana w technologii druku nazywanej
A. tampondruk.
B. druk solwentowy.
C. sitodruk.
D. druk offsetowy.
Zarządzanie kampanią reklamową
Do czego służy program komputerowy, którego okno dialogowe zostało przedstawione na rysunku?

A. Projektowania animacji.
B. Montażu wideo.
C. Tworzenia stron internetowych.
D. Przygotowywania publikacji wielostronicowych.
Zarządzanie kampanią reklamową
Który z wymienionych programów komputerowych nie służy do tworzenia baz danych klientów?
A. Open Base
B. Corel Draw
C. Microsoft Excel
D. Microsoft Access
Zarządzanie kampanią reklamową
Zakres prawa autorskiego oraz własności intelektualnej obejmuje to, co jest stosowane w działalności agencji reklamowej
A. opublikowany dokument patentowy
B. akty prawne
C. program komputerowy
D. emblemat urzędowy
Zarządzanie kampanią reklamową
Który z wymienionych plików przechowuje grafikę w formacie wektorowym?
A. Pasek.cdr
B. Okrąg.jpg
C. Linia.gif
D. Kwadrat.bmp
Zarządzanie kampanią reklamową
Klient firmy reklamowej pragnie zrealizować wielkoformatową reklamę zewnętrzną przy użyciu atramentów rozpuszczalnikowych, które cechują się wysoką odpornością na czynniki atmosferyczne, takie jak deszcz oraz promieniowanie UV. Jakiego rodzaju druk powinno się zastosować?
A. Hot-stamping
B. Solwentowy
C. Sitowy
D. Offsetowy
Zarządzanie kampanią reklamową
Który z poniższych programów jest przede wszystkim używany do tworzenia prezentacji oraz pokazów slajdów?
A. Power Point
B. Flash Player
C. Adobe Acrobat
D. Movie Maker
Zarządzanie kampanią reklamową
Jaką czynność należy przeprowadzić w stworzonym arkuszu kalkulacyjnym z bazą danych, aby zobaczyć jedynie dane o zleceniu dla danego klienta, które zostało zrealizowane w określonym miesiącu i odnosi się do projektu wyznaczonych nośników reklamowych?
A. Zestawianie.
B. Analiza.
C. Układanie danych.
D. Filtrowanie.
Zarządzanie kampanią reklamową
Projektant stworzył w programie graficznym wektorowym wizualizację plakatu reklamowego. Jakie działania powinien podjąć w odniesieniu do tekstów, aby uniknąć problemów z ich drukiem oraz bezstratnym powiększaniem po przesłaniu projektu do drukarni?
A. Zamienić na krzywe
B. Użyć digitalizacji
C. Wykonać morphing
D. Zastosować rasteryzację
Zarządzanie kampanią reklamową
Jakie oprogramowanie jest używane do przesyłania przygotowanej oferty handlowej?
A. Illustrator
B. iTunes
C. Word
D. Outlook
Zarządzanie kampanią reklamową
Pierwszym krokiem w tworzeniu hiperłącza w prezentacji w programie Power Point jest
A. wybranie lokalizacji docelowej w edytowanym dokumencie
B. zastosowanie narzędzi do formatowania
C. zastosowanie narzędzi do przejścia
D. wybranie tekstu lub obiektu, który ma pełnić rolę hiperłącza
Zarządzanie kampanią reklamową
Ryzyko oderwania fragmentu obrabianego materiału może wystąpić podczas używania
A. plotera oporowego
B. plotera do folii
C. szlifierki
D. plotera frezującego
Zarządzanie kampanią reklamową
Które oprogramowanie jest przeznaczone do modyfikacji oraz poprawy zdjęć w wysokiej rozdzielczości?
A. Visual Studio
B. Adobe Photoshop
C. Corel Draw
D. Power Director
Zarządzanie kampanią reklamową
Którego z poniższych programów powinien wykorzystać pracownik agencji reklamowej do stworzenia profesjonalnej wielostronicowej publikacji drukowanej, zawierającej setki stron?
A. Adobe InDesign
B. Paint Shop Pro
C. Microsoft Excel
D. Power Point
Zarządzanie kampanią reklamową
W jakiej metodzie reklamowej używa się rakli?
A. W sitodruku
B. W grawerowaniu laserowym
C. W tłoczeniu
D. W druku cyfrowym
Zarządzanie kampanią reklamową
Który z poniższych programów komputerowych pozwala na stworzenie cennika produktów i usług reklamowych z użyciem formuł do obliczeń?
A. Program do grafiki wektorowej
B. Arkusz kalkulacyjny
C. Edytor tekstowy
D. Program do grafiki rastrowej
Zarządzanie kampanią reklamową
Który z poniższych programów komputerowych nie służy do prowadzenia transakcji sprzedażowych?
A. Subiekt
B. Fakturant
C. Inkscape
D. Insert
Zarządzanie kampanią reklamową
Agencja marketingowa otrzymała zlecenie na stworzenie bazy danych B2C. Zgromadzone dane powinny dotyczyć
A. konsumentów
B. producentów
C. dystrybutorów
D. pracowników
Zarządzanie kampanią reklamową
Który z podanych programów pozwala na stworzenie bazy danych klientów, w której możliwe jest automatyczne wyszukiwanie kontrahentów?
A. ABC Amber Text Converter
B. Microsoft Office Publisher
C. Adobe Reader
D. Microsoft Office Access
Zarządzanie kampanią reklamową
Który z poniższych programów najlepiej nadaje się do opracowywania bazy danych klientów dla agencji reklamowej?
A. Microsoft Office Excel
B. Microsoft Office Power Point
C. Adobe InDesign
D. Microsoft Office Word
Zarządzanie kampanią reklamową
Aplikacją komputerową, która najlepiej sprawdza się zarówno w tworzeniu papieru firmowego, jak i w korespondencji seryjnej, jest
A. Excel
B. Access
C. Adobe Photoshop
D. Word
Zarządzanie kampanią reklamową
W jakim celu w aplikacjach komputerowych stosuje się technikę morphingu?
A. Produkcji animacji
B. Zajmowania się analizą danych liczbowych
C. Poprawy dźwięku
D. Zmiany w tekście
Zarządzanie kampanią reklamową
Jaką metodę należy zastosować do uzyskania jednolitego nadruku na drewnianych ołówkach?
A. Termonadruku
B. Tampodruku
C. Rotograwiury
D. Fleksografii
Zarządzanie kampanią reklamową
Osoba zajmująca się cyfrową edycją zdjęć powinna przede wszystkim korzystać z programu graficznego
A. Tagged Image File Format
B. Adobe Photoshop CS
C. Joint Photographic Experts Group
D. Graphics Interchange Format
Zarządzanie kampanią reklamową
Która z poniższych czynności powinna być zrealizowana w pierwszej kolejności przy tworzeniu baz danych?
A. Zaprojektowanie algorytmu wyszukiwania i filtrowania danych
B. Opracowanie systemu szybkiego wyszukiwania
C. Określenie precyzyjnego celu, do którego będzie służyć baza danych
D. Podpisanie umowy z pracownikiem agencji na stworzenie bazy