Filtrowanie pytań
Zarządzanie kampanią reklamową
A. sangwinik
B. choleryk
C. melancholik
D. flegmatyk
Zarządzanie kampanią reklamową
W trakcie rozmowy handlowej według modelu sprzedaży zorientowanego na klienta, bez względu na czas jej trwania, największą ilość uwagi należy skierować na
A. Etap II. Zbieranie informacji i uświadamianie potrzeb
B. Etap III. Prezentacja produktu i korzyści
C. Etap I. Wzbudzenie zaufania
D. Etap IV. Zamknięcie sprzedaży i utwierdzenie klienta w decyzji
PGF.08 Pytanie 43
Zarządzanie kampanią reklamową
Właściciel butiku z luksusową odzieżą damską złożył zamówienie na reklamę w formie aranżacji wystawy sklepowej. W jaki sposób najlepiej zaprezentować projekt reklamy klientowi do zatwierdzenia?
A. Proofu cyfrowego
B. Proofu analogowego
C. Wizualizacji komputerowej
D. Briefu reklamowego
Zarządzanie kampanią reklamową
Jaką funkcję pełni Account manager w procesie sprzedaży reklam w agencji reklamowej?
A. Zdobywa fundusze na realizację działań reklamowych
B. Wybiera odpowiednie środki reklamowe
C. Utrzymuje relacje z klientem i przeprowadza negocjacje
D. Nadzoruje całość kampanii
Zarządzanie kampanią reklamową
Agencja reklamowa stosuje 20% marżę, którą dolicza do cen netto zakupu. Ile zapłaci klient, który zamówił 200 sztuk wizytówek?
L.p. | Produkt | Cena zakupu jednostkowa (netto) |
---|---|---|
1 | wizytówki | 0,90 zł |
2 | plakat A4 | 1,20 zł |
3 | ulotki | 0,50 zł |
A. 221,40 zł
B. 216,00 zł
C. 180,00 zł
D. 265,68 zł
Zarządzanie kampanią reklamową
Pracownicy sekcji kreatywnej agencji reklamowej poinformowali dyrektora, że mają trudności w skoncentrowaniu się na swoich obowiązkach, ponieważ w ich biurze znajduje się drukarka, z której korzystają wszyscy zatrudnieni w agencji. Jak dyrektor agencji powinien zająć się tą kwestią?
A. Wprowadzając organizacyjne rozwiązanie, które polega na zleceniu drukowania w godzinach od 9 do 13
B. Wprowadzając techniczne rozwiązanie, które polega na przeniesieniu drukarki do pomieszczenia w dziale księgowości
C. Wprowadzając organizacyjne rozwiązanie, które polega na modyfikacji struktury organizacyjnej agencji
D. Wprowadzając techniczne rozwiązanie, które polega na przeniesieniu drukarki na korytarz dostępny dla wszystkich pracowników
PGF.08 Pytanie 47
Zarządzanie kampanią reklamową
Organizacja "Dni Otwartych" w przedsiębiorstwie jest działaniem z obszaru
A. public relations
B. reklamy
C. promocji uzupełniającej
D. publicity
Zarządzanie kampanią reklamową
Kiedy sprzedaż jest rejestrowana za pomocą kasy fiskalnej, dokumentacja sprzedaży w formie wydrukowanego paragonu fiskalnego powinna być
A. wręczona tylko tym klientom, którzy posiadają fakturę
B. wydana jedynie tym klientom, którzy o nią poproszą
C. odłożona do koszyka obok kasy fiskalnej
D. wręczona każdemu konsumentowi
Zarządzanie kampanią reklamową
Ile czasu potrzeba, aby zrealizować zamówienie klienta dotyczące wydruku zatwierdzonego wzoru wizytówki?
Parametry zlecenia:
Parametry technologiczne:
|
A. 170 minut.
B. 130 minut.
C. 230 minut.
D. 125 minut.
Zarządzanie kampanią reklamową
Aby nawiązać bezpośredni kontakt interpersonalny z klientem, najlepszym rozwiązaniem będzie zastosowanie
A. classifields
B. promocji dodatkowej
C. publicity
D. promocji osobistej
Zarządzanie kampanią reklamową
Stawianie drugiej stronie wyraźnych i konkretnych wymagań jest cechą negocjacji
A. integrujących
B. twardych
C. miękkich
D. rozdzielających
Zarządzanie kampanią reklamową
Jak można ocenić jakość obsługi klienta?
A. dysonans pozakupowy
B. usługa dodatkowa
C. zadowolenie klienta
D. cena
PGF.08 Pytanie 53
Zarządzanie kampanią reklamową
Która z poniższych relacji biznesowych związanych z pozyskiwaniem nowych klientów odnosi się do bazy danych klasy B2B?
A. Firma medyczna – firmy farmaceutyczne
B. Firma kosmetyczna – klientki prywatne
C. Firma ubezpieczeniowa – osoby prywatne ubezpieczające samochody
D. Firma reklamowa – praktykanci/uczniowie
Zarządzanie kampanią reklamową
Który sposób prowadzenia prezentacji umożliwia nawiązanie kontaktu między prezenterem a słuchaczami w przyjemnej atmosferze?
A. Dominujący, skupiony na odbiorcach
B. Przyjazny, skupiony na odbiorcach
C. Przyjazny, skupiony na sobie
D. Dominujący, skupiony na sobie
Zarządzanie kampanią reklamową
Wykorzystując trójetapowy sposób argumentacji sprzedażowej FAB, sprzedawca
A. ukazuje jedynie korzyści płynące z cech towaru lub usługi
B. omawia wyłącznie cechy charakterystyczne towaru lub usługi
C. dopasowuje cechy i korzyści towaru do wcześniej zidentyfikowanych potrzeb klienta
D. ilustruje zyski, jakie klient może uzyskać przez zaspokojenie swoich potrzeb
Zarządzanie kampanią reklamową
Podczas negocjacji umowy sprzedaży produktu powinno się
A. dostosować strategię negocjacji do charakteru osób, a nie do problematyki
B. upierać się przy wykorzystaniu subiektywnych kryteriów
C. koncentrować się na przyjęciu dominującej pozycji w negocjacjach
D. dążyć do znalezienia sposobów na uzyskanie wzajemnych korzyści
Zarządzanie kampanią reklamową
Jakiego rodzaju temperament charakteryzuje klienta, który ma cechy lidera, dąży do praktycznych rozwiązań, skupia się na ustalonym celu oraz ma trudności z akceptowaniem argumentów innych osób?
A. Melancholiczny
B. Choleryczny
C. Sangwiniczny
D. Flegmatyczny
Zarządzanie kampanią reklamową
Drogie perfumy, które kupowane są na prezent dla bliskiej osoby, to produkty
A. często nabywane.
B. rzadko nabywane.
C. mało zauważane.
D. zakupywane okresowo.
Zarządzanie kampanią reklamową
Tworząc ofertę handlową dotyczącą reklamy w telewizji, należy brać pod uwagę wewnętrzne czynniki związane z procesem zakupowym, do których zaliczają się
A. opinie autorytetów
B. przychody klientów
C. ceny produktów konkurencji
D. motywy działania nabywców
Zarządzanie kampanią reklamową
Klient przechodzi przez wszystkie fazy procesu podejmowania decyzji. Oznacza to, że dokonuje zakupów w sposób
A. niezorganizowany
B. spontaniczny
C. rozważny
D. rutynowy
PGF.08 Pytanie 61
Zarządzanie kampanią reklamową
Osoba odpowiedzialna za public relations w firmie ubezpieczeniowej, wchodzącej na polski rynek, powinna zorganizować spotkanie z dziennikarzami w formie
A. konferencji prasowej
B. briefingu
C. wycieczki prasowej
D. przyjęcia prasowego
Zarządzanie kampanią reklamową
W nowoczesnym podejściu, kluczowym etapem procesu sprzedaży jest
A. zamknięcie obsługi
B. wywołanie zainteresowania
C. ocena zasobności klienta
D. potwierdzenie obsługi
Zarządzanie kampanią reklamową
Do agencji reklamowej przybył klient, który złożył zamówienie na 8 000 sztuk ulotek, 400 sztuk plakatów oraz
800 sztuk wizytówek. Dokładnie określił wymagania dotyczące zamówienia i szybko podjął decyzję. Biorąc pod uwagę te cechy, jakiego typ klienta można określić?
A. innowator
B. chaotyczny
C. rzeczowy
D. osobisty
Zarządzanie kampanią reklamową
System zarządzania informacjami o klientach, służący do budowania relacji z klientami, to system
A. SIM
B. PRL
C. ERP
D. CRM
Zarządzanie kampanią reklamową
Jaki dokument powinna przygotować firma przyjmując zlecenie do realizacji?
A. Potwierdzenie przyjęcia zamówienia
B. Fakturę VAT
C. Zawiadomienie o wysyłce
D. Rachunek uproszczony
Zarządzanie kampanią reklamową
Dokument wystawiany w momencie wydania materiałów lub towarów na zewnątrz to dokument
A. PZ
B. KP
C. WZ
D. MM
Zarządzanie kampanią reklamową
Głównym celem tego podejścia do negocjacji jest zachowanie pozytywnych relacji z partnerem na dłuższą metę, przy czym osoba negocjująca świadomie rezygnuje z niektórych swoich aspiracji. Tego typu styl często kończy się wynikiem 'wygrany-przegrany'. Jak nazywa się ten styl?
A. dostosowuje
B. osiąga kompromis
C. unika
D. dominuje
Zarządzanie kampanią reklamową
Który etap rozmowy sprzedażowej prezentuje załączony fragment dialogu pomiędzy pracownikiem agencji reklamowej a klientem?
Pracownik: Ile wynosi Wasza roczna sprzedaż? |
Klient: Wartościowo ok. 2 miliony złotych. |
Pracownik: Jakie macie plany sprzedażowe na najbliższe 3 lata? |
Klient: Chcemy zwiększyć obrót o 10%. |
Pracownik: Ilu macie konkurentów? |
Klient: 3, ale bardzo mocnych. |
A. Analizę potrzeb.
B. Budowanie relacji.
C. Zamknięcie sprzedaży.
D. Prezentację produktu.
Zarządzanie kampanią reklamową
Negocjacje w trakcie sprzedażowej rozmowy są niezbędne, gdy
A. niektóre interesy stron są rozbieżne
B. nie masz nic wartościowego do zaoferowania drugiej stronie
C. żądania jednej ze stron są niezgodne z etyką
D. druga strona działa w niewłaściwy sposób
Zarządzanie kampanią reklamową
Wywiad przeprowadzany jednocześnie z dwoma uczestnikami, na przykład z małżonkiem i małżonką, w celu analizy procesu podejmowania decyzji przy zakupie, określany jest jako wywiad
A. typu Triada
B. zogniskowany
C. typu Diada
D. pogłębiony
Zarządzanie kampanią reklamową
Agencja marketingowa zarządza bazą danych klientów w arkuszu kalkulacyjnym. Które z poniższych działań można wykonać tylko po włączeniu autofiltra?
A. Wyszukanie adresu klienta wśród danych adresowych.
B. Edytowanie informacji o kliencie.
C. Usuwanie powiązanych danych.
D. Wprowadzanie zmian do danych klienta.
Zarządzanie kampanią reklamową
Jakie z wymienionych działań nie wpłynie na realizację strategii firmy X, która dąży do zdobycia pozycji lidera w branży oraz kompleksowego zaspokajania potrzeb klientów?
A. Zastosowanie systemu sprzedaży bezpośredniej
B. Prowadzenie intensywnej strategii pozyskiwania nowych klientów
C. Zachowanie obecnego poziomu sprzedaży usług reklamowych
D. Korzystanie z zewnętrznych usług outsourcingowych
Zarządzanie kampanią reklamową
Postrzeganie partnerów w negocjacjach jako przyjaciół i ustępowanie dla podtrzymywania relacji jest cechą stylu negocjacji, który określa się mianem
A. dostosowanie się
B. unikanie
C. dominacja
D. kompromis
Zarządzanie kampanią reklamową
Element w ofercie handlowej, który pozwala na szybkie uzyskanie odpowiedzi zwrotnej, to
A. warunki płatności
B. opis produktów
C. termin realizacji
D. dane kontaktowe
Zarządzanie kampanią reklamową
Zachowania nabywcze, które pozwalają na osiągnięcie jak najwyższego poziomu satysfakcji, zazwyczaj związane z zakupem jak największej ilości produktów przy określonym dochodzie, to zachowania
A. irracjonalne
B. zamierzone
C. dobrowolne
D. racjonalne
Zarządzanie kampanią reklamową
Pracownicy zespołu obsługi klienta w agencji reklamowej powinni podczas spotkania z potencjalnym klientem zrealizować prezentację multimedialną w trybie on-line. Który z poniższych programów pozwoli na opracowanie oraz przeprowadzenie takiej prezentacji?
A. Prezi
B. Corel Draw
C. Microsoft Office PowerPoint
D. Adobe InDesign
Zarządzanie kampanią reklamową
Najbardziej popularnym narzędziem wspierającym budowanie lojalności klientów wobec przedsiębiorstwa jest
A. karta stałego klienta
B. katalog uniwersalny
C. ulotka informacyjna
D. prospekt firmowy
Zarządzanie kampanią reklamową
Którego z wymienionych klientów można określić jako klienta nielojalnego?
A. Odpornym na marketingowe działania konkurencji
B. Wybierającego produkty wyłącznie na podstawie ceny
C. Kupującego w swoim ulubionym sklepie dyskontowym
D. Czującego dumę z bycia klientem danej marki
Zarządzanie kampanią reklamową
Tworząc ofertę handlową, która obejmuje materiały promocyjne z obszaru BTL, należy w dokumencie zawrzeć reklamę
A. internetową
B. radiową
C. w punkcie sprzedaży
D. telewizyjną
Zarządzanie kampanią reklamową
Na podstawie fragmentu rozmowy sprzedażowej określ, jaką technikę aktywnego słuchania zastosował sprzedający.
Klient: Od kilku lat prowadzę salonik krawiecki i przez cały ten czas swoją reklamę zamieszczałem w prasie lokalnej. Niestety, nie jestem zadowolony z jej efektów. |
Sprzedający: O ile dobrze zrozumiałem, reklama prasowa już Pana nie interesuje. |
A. Klaryfikacja.
B. Potakiwanie.
C. Parafraza.
D. Odzwierciedlanie.