Filtrowanie pytań

Wybierz zawód, aby zobaczyć dostępne kwalifikacje

Zarządzanie kampanią reklamową

W trakcie rozmowy handlowej według modelu sprzedaży zorientowanego na klienta, bez względu na czas jej trwania, największą ilość uwagi należy skierować na

A. Etap II. Zbieranie informacji i uświadamianie potrzeb
B. Etap III. Prezentacja produktu i korzyści
C. Etap I. Wzbudzenie zaufania
D. Etap IV. Zamknięcie sprzedaży i utwierdzenie klienta w decyzji
Zarządzanie kampanią reklamową

Jaką funkcję pełni Account manager w procesie sprzedaży reklam w agencji reklamowej?

A. Zdobywa fundusze na realizację działań reklamowych
B. Wybiera odpowiednie środki reklamowe
C. Utrzymuje relacje z klientem i przeprowadza negocjacje
D. Nadzoruje całość kampanii
Zarządzanie kampanią reklamową

Agencja reklamowa stosuje 20% marżę, którą dolicza do cen netto zakupu. Ile zapłaci klient, który zamówił 200 sztuk wizytówek?

L.p.ProduktCena zakupu
jednostkowa (netto)
1wizytówki0,90 zł
2plakat A41,20 zł
3ulotki0,50 zł

A. 221,40 zł
B. 216,00 zł
C. 180,00 zł
D. 265,68 zł
Zarządzanie kampanią reklamową

Pracownicy sekcji kreatywnej agencji reklamowej poinformowali dyrektora, że mają trudności w skoncentrowaniu się na swoich obowiązkach, ponieważ w ich biurze znajduje się drukarka, z której korzystają wszyscy zatrudnieni w agencji. Jak dyrektor agencji powinien zająć się tą kwestią?

A. Wprowadzając organizacyjne rozwiązanie, które polega na zleceniu drukowania w godzinach od 9 do 13
B. Wprowadzając techniczne rozwiązanie, które polega na przeniesieniu drukarki do pomieszczenia w dziale księgowości
C. Wprowadzając organizacyjne rozwiązanie, które polega na modyfikacji struktury organizacyjnej agencji
D. Wprowadzając techniczne rozwiązanie, które polega na przeniesieniu drukarki na korytarz dostępny dla wszystkich pracowników
Zarządzanie kampanią reklamową

Kiedy sprzedaż jest rejestrowana za pomocą kasy fiskalnej, dokumentacja sprzedaży w formie wydrukowanego paragonu fiskalnego powinna być

A. wręczona tylko tym klientom, którzy posiadają fakturę
B. wydana jedynie tym klientom, którzy o nią poproszą
C. odłożona do koszyka obok kasy fiskalnej
D. wręczona każdemu konsumentowi
Zarządzanie kampanią reklamową

Ile czasu potrzeba, aby zrealizować zamówienie klienta dotyczące wydruku zatwierdzonego wzoru wizytówki?

Parametry zlecenia:

  • wielkość zamówienia 1000 sztuk (rozmieszczonych po 10 na stronie A4),
  • kolorystyka 4+4

Parametry technologiczne:

  • prędkość wydruku 20 stron/minutę
  • prędkość cięcia manualnej wycinarki wizytówek 60 kartek A4/godzinę
  • czas pakowania 20 minut.

A. 170 minut.
B. 130 minut.
C. 230 minut.
D. 125 minut.
Zarządzanie kampanią reklamową

Która z poniższych relacji biznesowych związanych z pozyskiwaniem nowych klientów odnosi się do bazy danych klasy B2B?

A. Firma medyczna – firmy farmaceutyczne
B. Firma kosmetyczna – klientki prywatne
C. Firma ubezpieczeniowa – osoby prywatne ubezpieczające samochody
D. Firma reklamowa – praktykanci/uczniowie
Zarządzanie kampanią reklamową

Który sposób prowadzenia prezentacji umożliwia nawiązanie kontaktu między prezenterem a słuchaczami w przyjemnej atmosferze?

A. Dominujący, skupiony na odbiorcach
B. Przyjazny, skupiony na odbiorcach
C. Przyjazny, skupiony na sobie
D. Dominujący, skupiony na sobie
Zarządzanie kampanią reklamową

Wykorzystując trójetapowy sposób argumentacji sprzedażowej FAB, sprzedawca

A. ukazuje jedynie korzyści płynące z cech towaru lub usługi
B. omawia wyłącznie cechy charakterystyczne towaru lub usługi
C. dopasowuje cechy i korzyści towaru do wcześniej zidentyfikowanych potrzeb klienta
D. ilustruje zyski, jakie klient może uzyskać przez zaspokojenie swoich potrzeb
PGF.08 Pytanie 56
Zarządzanie kampanią reklamową

Podczas negocjacji umowy sprzedaży produktu powinno się

A. dostosować strategię negocjacji do charakteru osób, a nie do problematyki
B. upierać się przy wykorzystaniu subiektywnych kryteriów
C. koncentrować się na przyjęciu dominującej pozycji w negocjacjach
D. dążyć do znalezienia sposobów na uzyskanie wzajemnych korzyści
Zarządzanie kampanią reklamową

Jakiego rodzaju temperament charakteryzuje klienta, który ma cechy lidera, dąży do praktycznych rozwiązań, skupia się na ustalonym celu oraz ma trudności z akceptowaniem argumentów innych osób?

A. Melancholiczny
B. Choleryczny
C. Sangwiniczny
D. Flegmatyczny
Zarządzanie kampanią reklamową

Do agencji reklamowej przybył klient, który złożył zamówienie na 8 000 sztuk ulotek, 400 sztuk plakatów oraz
800 sztuk wizytówek. Dokładnie określił wymagania dotyczące zamówienia i szybko podjął decyzję. Biorąc pod uwagę te cechy, jakiego typ klienta można określić?

A. innowator
B. chaotyczny
C. rzeczowy
D. osobisty
Zarządzanie kampanią reklamową

Głównym celem tego podejścia do negocjacji jest zachowanie pozytywnych relacji z partnerem na dłuższą metę, przy czym osoba negocjująca świadomie rezygnuje z niektórych swoich aspiracji. Tego typu styl często kończy się wynikiem 'wygrany-przegrany'. Jak nazywa się ten styl?

A. dostosowuje
B. osiąga kompromis
C. unika
D. dominuje
Zarządzanie kampanią reklamową

Który etap rozmowy sprzedażowej prezentuje załączony fragment dialogu pomiędzy pracownikiem agencji reklamowej a klientem?

Pracownik: Ile wynosi Wasza roczna sprzedaż?
Klient: Wartościowo ok. 2 miliony złotych.
Pracownik: Jakie macie plany sprzedażowe na najbliższe 3 lata?
Klient: Chcemy zwiększyć obrót o 10%.
Pracownik: Ilu macie konkurentów?
Klient: 3, ale bardzo mocnych.

A. Analizę potrzeb.
B. Budowanie relacji.
C. Zamknięcie sprzedaży.
D. Prezentację produktu.
Zarządzanie kampanią reklamową

Negocjacje w trakcie sprzedażowej rozmowy są niezbędne, gdy

A. niektóre interesy stron są rozbieżne
B. nie masz nic wartościowego do zaoferowania drugiej stronie
C. żądania jednej ze stron są niezgodne z etyką
D. druga strona działa w niewłaściwy sposób
Zarządzanie kampanią reklamową

Wywiad przeprowadzany jednocześnie z dwoma uczestnikami, na przykład z małżonkiem i małżonką, w celu analizy procesu podejmowania decyzji przy zakupie, określany jest jako wywiad

A. typu Triada
B. zogniskowany
C. typu Diada
D. pogłębiony
Zarządzanie kampanią reklamową

Agencja marketingowa zarządza bazą danych klientów w arkuszu kalkulacyjnym. Które z poniższych działań można wykonać tylko po włączeniu autofiltra?

A. Wyszukanie adresu klienta wśród danych adresowych.
B. Edytowanie informacji o kliencie.
C. Usuwanie powiązanych danych.
D. Wprowadzanie zmian do danych klienta.
Zarządzanie kampanią reklamową

Jakie z wymienionych działań nie wpłynie na realizację strategii firmy X, która dąży do zdobycia pozycji lidera w branży oraz kompleksowego zaspokajania potrzeb klientów?

A. Zastosowanie systemu sprzedaży bezpośredniej
B. Prowadzenie intensywnej strategii pozyskiwania nowych klientów
C. Zachowanie obecnego poziomu sprzedaży usług reklamowych
D. Korzystanie z zewnętrznych usług outsourcingowych
Zarządzanie kampanią reklamową

Zachowania nabywcze, które pozwalają na osiągnięcie jak najwyższego poziomu satysfakcji, zazwyczaj związane z zakupem jak największej ilości produktów przy określonym dochodzie, to zachowania

A. irracjonalne
B. zamierzone
C. dobrowolne
D. racjonalne
Zarządzanie kampanią reklamową

Pracownicy zespołu obsługi klienta w agencji reklamowej powinni podczas spotkania z potencjalnym klientem zrealizować prezentację multimedialną w trybie on-line. Który z poniższych programów pozwoli na opracowanie oraz przeprowadzenie takiej prezentacji?

A. Prezi
B. Corel Draw
C. Microsoft Office PowerPoint
D. Adobe InDesign
Zarządzanie kampanią reklamową

Którego z wymienionych klientów można określić jako klienta nielojalnego?

A. Odpornym na marketingowe działania konkurencji
B. Wybierającego produkty wyłącznie na podstawie ceny
C. Kupującego w swoim ulubionym sklepie dyskontowym
D. Czującego dumę z bycia klientem danej marki
PGF.08 Pytanie 80
Zarządzanie kampanią reklamową

Na podstawie fragmentu rozmowy sprzedażowej określ, jaką technikę aktywnego słuchania zastosował sprzedający.

Klient: Od kilku lat prowadzę salonik krawiecki i przez cały ten czas swoją reklamę zamieszczałem w prasie lokalnej. Niestety, nie jestem zadowolony z jej efektów.
Sprzedający: O ile dobrze zrozumiałem, reklama prasowa już Pana nie interesuje.

A. Klaryfikacja.
B. Potakiwanie.
C. Parafraza.
D. Odzwierciedlanie.