Filtrowanie pytań
Zarządzanie kampanią reklamową
A. rywalizacyjnych
B. miękkich
C. twardych
D. rzeczowych
Zarządzanie kampanią reklamową
Agencja przygotowała ofertę w programie Microsoft Office Word. W jakim formacie powinno się przesłać ofertę do klienta, aby jak najlepiej zachować spójność dokumentu, oryginalne formatowanie, umożliwić odczyt ozdobnych czcionek oraz uniknąć zmiany wyglądu i treści dokumentu po otwarciu na urządzeniach i oprogramowaniu klienta?
A. DOCX
B. TXT
C. PDF
D. DOC
Zarządzanie kampanią reklamową
Firma zajmuje się dystrybucją produktów oraz usług związanych z reklamą. Cena ustalona w wyniku negocjacji, gdy obie strony mają wpływ na jej finalną wartość, nazywana jest ceną
A. umowna
B. stała
C. promocyjna
D. okazyjna
Zarządzanie kampanią reklamową
Osobę, która ma swoje zdanie i potrafi wyrażać emocje oraz postawy w sposób nieprzekraczający granic prawa i dobrych obyczajów, charakteryzuje
A. ostrożność
B. powściągliwość
C. asertywność
D. agresywność
PGF.08 Pytanie 205
Zarządzanie kampanią reklamową
Klient firmy zajmującej się reklamą wystosował zapytanie w sprawie dwustronnego druku wizytówek w pełnej gamie kolorów po obu stronach. Należy mu przesłać wycenę dla wizytówek, gdzie jeden z parametrów wynosi
A. 4+4
B. 4+1
C. 2+2
D. 4+0
Zarządzanie kampanią reklamową
Agencja marketingowa przygotowała ofertę dotycząca kalendarzy promocyjnych dla firmy X. Całkowita wartość oferty wynosi 1500,00 zł netto, do której należy doliczyć podatek VAT w wysokości 23%. Kontrahent otrzymuje rabat w wysokości 4% od wartości netto oferty. Jaką kwotę brutto powinno wynosić całe zamówienie po uwzględnieniu rabatu?
A. 1 771,20 zł
B. 1 460,00 zł
C. 1 918,80 zł
D. 1 845,00 zł
Zarządzanie kampanią reklamową
Na czym polega ekspozycja w modelu 'shop in shop'?
A. Na dostosowywaniu aranżacji sklepowych do nadchodzących świąt lub wyjątkowych okazji
B. Na selekcji towarów z kilku odmiennych grup asortymentowych na podstawie ich wspólnych właściwości
C. Na prezentowaniu pełnego asortymentu sklepu, co ma na celu stworzenie iluzji obfitości, z pominięciem elementów dekoracyjnych
D. Na sprzedaży wyrobów jednej marki w lokalu oferującym produkty innej marki o zbliżonym charakterze, w wyznaczonej przestrzeni handlowej
PGF.08 Pytanie 208
Zarządzanie kampanią reklamową
Producent męskich garniturów ma zamiar skierować swoje działania promocyjne do hurtowników. W związku z tym powinien wykonać
A. promocję adresowaną do pośredników handlowych
B. sponsoring osobowy
C. wewnętrzne działania public relations
D. promocję skierowaną do detalistów
Zarządzanie kampanią reklamową
Do agencji reklamowej zgłosił się klient, który złożył zamówienie na 6 000 egzemplarzy ulotek, 300 plakatów oraz
600 wizytówek. Precyzyjnie określił szczegóły zamówienia i szybko podjął decyzję. Biorąc pod uwagę te cechy, klient ten jest
A. chaotyczny
B. rzeczowy
C. innowator
D. osobisty
Zarządzanie kampanią reklamową
Na podstawie tekstu w ramce określ, którego rodzaju dokumentu on dotyczy.
...może być zgłoszona wyłącznie na piśmie pod rygorem nieważności. Pismo musi zawierać: dane identyfikacyjne zleceniodawcy, numer zlecenia, datę wadliwej emisji/wyświetlenia reklamy oraz opis rodzaju i charakteru błędu/ów, informację o nie wyemitowaniu/nie wyświetleniu reklamy wraz z datą/datami tego lub tych faktów. |
A. Rękojmi.
B. Gwarancji.
C. Umowy.
D. Reklamacji.
PGF.08 Pytanie 211
Zarządzanie kampanią reklamową
Aby podnieść wiarygodność produktu oraz zwiększyć jego sprzedaż, prezentując ofertę na stronie internetowej, trzeba umieścić
A. baner promocyjny
B. opinie i rekomendacje użytkowników
C. informację o polityce ochrony prywatności
D. sekcję z możliwością rejestracji
Zarządzanie kampanią reklamową
W trakcie procesu sprzedaży klient może poczuć się zlekceważony. Może to wynikać z
A. braku przerw w konwersacji między sprzedającym a klientem.
B. niedostatecznej liczby kontaktów wzrokowych pomiędzy sprzedającym a klientem.
C. zadawania sprzedającemu krótkich i rzeczowych pytań.
D. zbyt częstych i szczegółowych ustaleń pomiędzy sprzedającym a klientem.
Zarządzanie kampanią reklamową
Firma zajmująca się produkcją artykułów biurowych pozwala klientowi na nabycie towaru przy minimalnym wysiłku, ponieważ produkt jest powszechnie dostępny. Jakie to działanie?
A. lokalizacji
B. personelu
C. dystrybucji
D. promocji
Zarządzanie kampanią reklamową
Jakie narzędzia promocji-mix wykorzystała firma w kampanii promocyjnej "Kup dowolne słodycze za min. 20 zł i odbierz kubek gratis"?
A. Reklamę
B. Public relations
C. Sprzedaż osobistą
D. Promocję sprzedaży
PGF.08 Pytanie 215
Zarządzanie kampanią reklamową
Agencja reklamowa świadcząca pełen zakres usług postanowiła zdobyć większą liczbę klientów zainteresowanych reklamą ATL. Mając na uwadze powyższe, dział sprzedaży powinien skoncentrować się na pytaniach dotyczących
A. organizacji eventów promocyjnych
B. prowadzenia kampanii prasowej
C. drukowania ulotek i broszur
D. prowadzenia działań w punkcie sprzedaży
Zarządzanie kampanią reklamową
Dokumentem, który definiuje kluczowe warunki przyszłego kontraktu na zakup tonerów do drukarki, jest
A. list przewodni.
B. brief.
C. oferta handlowa.
D. cennik.
Zarządzanie kampanią reklamową
Dom mediowy, który zdobył nagrodę Firma Fair Play, zakupił czas antenowy (2 minuty) przed istotnym meczem piłkarskim. Pozostało mu jeszcze 30 sekund na sprzedaż reklamy. Wartość takiego spotu w tym czasie wynosi 100 000,00 zł. Dom mediowy liczył na duże zainteresowanie i planował prowadzić negocjacje twarde z reklamodawcami. Ostatecznie zainteresowały się tylko dwie firmy, gotowe zapłacić 30 000,00 zł za 30 sekund. Jaką strategię negocjacyjną powinien przyjąć dom mediowy?
A. Zmianę stylu negocjacji na miękkie
B. Zerwanie negocjacji
C. Strategię unikania
D. Kontynuację negocjacji twardych
Zarządzanie kampanią reklamową
Największe możliwości sprzedażowe znajdują się w gorących punktach, które to są
A. obszary słabiej oświetlone
B. narożne miejsca w sklepach
C. dolne regały
D. początkowe i końcowe sekcje regałów
Zarządzanie kampanią reklamową
Cechy, które nie występują w negocjacjach to
A. sprzeczność interesów stron
B. brak kwestii spornych
C. chęć osiągnięcia porozumienia
D. zaangażowanie minimum dwóch stron
Zarządzanie kampanią reklamową
Negocjacji nie należy podejmować, kiedy
A. każda strona ma coś do zaoferowania
B. obie strony są od siebie uzależnione
C. żądania jednej ze stron są nieetyczne
D. obie strony mogą coś zyskać
Zarządzanie kampanią reklamową
Jak można ocenić jakość obsługi klienta?
A. cena
B. dysonans pozakupowy
C. zadowolenie klienta
D. usługa dodatkowa
Zarządzanie kampanią reklamową
Jakie dane zgromadzone w bazie danych pozwolą na skierowanie przesyłki do właściwego odbiorcy?
A. Wiek oraz płeć klienta
B. Stopień wykształcenia
C. Dane teleadresowe
D. Status cywilny klienta
Zarządzanie kampanią reklamową
Jakie działanie negocjatora sugeruje użycie techniki "mierz wysoko"?
A. Pojedyncze ustępowanie
B. Systematyczne podnoszenie celów w trakcie negocjacji
C. Stopniowe ustępowanie
D. Określanie celów na najwyższym poziomie
Zarządzanie kampanią reklamową
W jakim typie dystrybucji stosuje się ograniczoną liczbę wybranych pośredników, mających na celu zapewnienie korzystnych warunków sprzedaży towarów w punktach handlowych?
A. Bezpośredniej
B. Selektywnej
C. Intensywnej
D. Przestrzennej
Zarządzanie kampanią reklamową
Czym jest profil kompetencyjny?
A. zbiór wewnętrznych regulacji obowiązujących w firmie.
B. zestaw umiejętności zawodowych niezbędnych do realizacji zadania.
C. zestaw działań, które wykonuje pracownik w celu osiągnięcia określonego celu.
D. spis zawodowych osiągnięć kandydata na stanowisko.
Zarządzanie kampanią reklamową
Zapytanie ofertowe skierowane przez zleceniodawcę do agencji reklamowej lub agencji badań marketingowych to
A. badanie.
B. brief.
C. sprawozdanie.
D. eksperyment.
Zarządzanie kampanią reklamową
Dokument przedstawiający propozycję sprzedaży lub zakupu towarów bądź usług, wskazujący na kluczowe warunki przyszłej transakcji kupna-sprzedaży, to
A. brief
B. list przewodni
C. oferta handlowa
D. umowa
Zarządzanie kampanią reklamową
Jaką wartość procentową zniżki uzyskał klient, jeżeli pierwotna cena wynosiła 165,00 zł, a cena po negocjacjach to 156,75 zł?
A. 3%
B. 5%
C. 6%
D. 2%
Zarządzanie kampanią reklamową
Klient usług reklamowych przedstawił agencji reklamowej zamówienie, które zawierało cel, zakres działań, przewidziany budżet oraz przybliżony termin wykonania usługi. Zastosowanie tego dokumentu pozwoliło pracownikowi agencji reklamowej na uzyskanie informacji istotnych w trakcie opracowywania kampanii reklamowej. Czym jest ten dokument?
A. wycena
B. brief
C. kosztorys
D. harmonogram
Zarządzanie kampanią reklamową
Wywiad przeprowadzany jednocześnie z dwoma uczestnikami, na przykład z małżonkiem i małżonką, w celu analizy procesu podejmowania decyzji przy zakupie, określany jest jako wywiad
A. typu Triada
B. zogniskowany
C. pogłębiony
D. typu Diada
Zarządzanie kampanią reklamową
W której umowie może wystąpić zapis podany w ramce?
§ 3 Zamawiający zleca, a Agencja reklamowa zobowiązuje się świadczyć na zasadach określonych w Umowie usługi w zakresie PR. |
A. O dzieło.
B. Zlecenie.
C. O pracę na okres próbny.
D. O pracę na czas określony.
Zarządzanie kampanią reklamową
Jakie działanie ilustruje wykorzystanie up-sellingu w trakcie rozmowy handlowej?
A. Proponowanie towarów, które nie są dostępne w ofercie.
B. Proponowanie dóbr zastępczych.
C. Zachęcanie klienta do zakupu produktu o niższej jakości.
D. Zachęcanie klienta do nabycia produktu o wyższej jakości.
Zarządzanie kampanią reklamową
Klienta o jakim temperamencie dotyczy opis?
– wytrwały | n
– oszczędny | n
– podatny na promocje | n
– jego decyzje zakupowe są przemyślane | n
– oczekuje perfekcyjnej obsługi i „perfekcyjnego" produktu | n
A. Melancholika.
B. Sangwinika.
C. Choleryka.
D. Flegmatyka.
Zarządzanie kampanią reklamową
Jak określa się standard rozmowy w sprzedaży?
A. eleganckie słownictwo sprzedawcy
B. natychmiastowe dążenie do zakończenia sprzedaży
C. forma werbalnego przywitania klienta
D. dynamiczne tempo prezentacji oferty
Zarządzanie kampanią reklamową
Który z poniższych dokumentów zawiera ofertę sprzedaży towarów reklamowych oraz definiuje kluczowe warunki przyszłej umowy sprzedaży?
A. Oferta handlowa
B. Umowa o dzieło
C. Umowa zlecenie
D. Zapytanie ofertowe
Zarządzanie kampanią reklamową
Styl negocjacji, który zakłada, że celem jest osiągnięcie zwycięstwa, w którym jedna strona uzyskuje korzyści, wymuszając ustępstwa od drugiej, to styl
A. faktyczny
B. delikatny
C. korporacyjny
D. twardy
Zarządzanie kampanią reklamową
Który z aspektów komunikacji firmy z klientem odnosi się do nadawania przez klienta konkretnego znaczenia słowom, obrazom oraz symbolom użytym w materiałach reklamowych?
A. Odbiór
B. Kodowanie
C. Dekodowanie
D. Reakcja
Zarządzanie kampanią reklamową
Umiejętność kwestionowania przekonań drugiej osoby, gdy są one niepoparte faktami, to technika negocjacyjna, która polega na wskazaniu
A. czasokresu używania.
B. ograniczonych umiejętności.
C. możliwych następstw.
D. przykładu w kontrze.
Zarządzanie kampanią reklamową
W trakcie prezentacji sprzedawca odnosi się do zastrzeżeń klienta, przyjmując jego uwagi oraz jednocześnie je kwestionując przez przedstawienie zalet towaru. Jaką technikę odpierania zarzutów wykorzystuje w tej sytuacji sprzedawca?
A. Odkładanie odpowiedzi na później
B. Metodę "tak... ale"
C. Technikę odbijania piłeczki
D. Metodę odwoływania się do osób trzecich
Zarządzanie kampanią reklamową
Dokument stworzony w edytorze tekstu, powszechnie stosowanym do przygotowywania ofert handlowych, łatwy w modyfikacji, używany w biurach agencji reklamowych, posiada rozszerzenie
A. .jpeg
B. .docx
C. .pptx
D. .pdf